Minullakin puuttuu edelleen kaksi 7.12 tehtyä tilausta ja pari myöhäisempääkin ennen joulua tehtyä... Jos jaksais vielä ensi viikon kyttäillä ja sitten reklamoisi.
Heittäkää ne reklamaatiot sitten jokaisesta lähetyksestä erikseen, pistin itse tänään seitsemästä lähetyksestä samaan ja asiakaspalvelu käsitteli siitä ensimmäisen lähetyksen. Pääsette vähemmällä säätämisellä jos teette erikseen.
Ikävä jos alkaa vituttaa. Mutta mietipä onko se oikeasti lähettäjän vika, kun paketti viipyy matkalla.
Ei varmaan kannata enää jatkossa tilata, kun tuo firma on niin epäluotettavan kuvan antanut. Omasta mielestäni luotettavampaa firmaa saa etsiä.
On se vähän omakin vika jos on 5.12 tilattu ja vieläkin kiroaa asiaa foorumeilla eikä valita Amazonin asiakaspalveluun (olisi voinut uusi lähetys tuotteesta keretä jo kotiovelle)..
Samoin. En ehkä missään ole yhtä hyvään asiakaspalveluun törmännyt, erinomaista se ainakin on ollut. Kerran jäi yksi paketti kokonaan tulematta, mutta sillehän Amazon ei voinut mitään. Pyysin sitten palauttamaan rahat ja näin tapahtui.
Niin, ihmisillä on varmasti erilainen mielikuva mikä on luotettava ja mikä ei. Vaikka itkemällä ASPA:an saisin uuden leffan niin ei se jatkossa paljoa kiihota tilailla jos jokaista pakettia joutuu metsästämään jostain hevon vitun perseestä. Mutta leikitään vaan että Amazon on paras firma mitä toimituksiin tulee. :thumbsup: edit: mikä se on se mailiosoite mihin voin käydä itkemässä tätä traagista tapahtumaa? edit2: ei mitään löysinkin tuon customer servicen.
Mutta eikö samaa "uhkapeliä" pelata ihan kaikkien (jenkki)firmojen kanssa? Vai onko Amazon jotenkin poikkeus, mitä postin kulkuun tulee?
Mjoo. On tässä tullut vuosien saatossa tilailtua tavaraa vähän oudoimmistakin paikoista aina japania myöten eikä kertaakaan ole ongelmia ollut. Ehkä jenkit ei vaan osaa. Mutta lopetetaan nyt tämä jauhaminen ja katsotaan mitä Amazonin sedät sanoo.
Reklamoinnissa on näköjään rajana arvioitu toimituspäivä + 1 viikko. 10.1 saapuvaksi arvioitu paketti, pyysivät palaamaan asiaan 17.1 jos pakettia ei ole vielä tullut.
Niin, sehän on luonnollisesti tietenkin Amazonin vika, eikä esim posti- tai tullilaitosten... Välissä kun on kolmaskin tekijä sinun ja Amazonin lisäksi. Puuh. Eiköhän Amazonia harmita nuo viivästyneet paketit enemmän kuin sinua, he kun joutuvat ensin vastaamaan n+1 asiakkaan kyselyyn viivästyneistä paketeista, ja sitten mahdollisesti jopa korvaamaan / lähettämään uuden. Amazoneista (.uk, .com ja .de) olen saanut aina todella hyvää, asiallista ja ystävällistä asiakaspalvelua, riippumatta asian laadusta tai vakavuudesta. Senpä takia niistä tulen jatkossakin tilaamaan, varsinkin isommat tilaukseni.
Kannattaa muistaa nuo amazonin toimitusajat: Standard International Shipping (averages 9-36 business days) Expedited International Shipping (averages 6-22 business days) Postitusviestin yhteydessä annettuihin toimitusaikoihin on ainakin expedited-postituksessa voinut luottaa, mutta aina on syytä lisätä pari päivää kotimaisen postin toimitukselle ja ottaa huomioon mahdolliset pyhät yms.
Itselläkin piti paketti olla 20.12 perillä, mutta ei ole kuulunut. Kyselin asista sähköpostilla ja ne epäili, että paketti on hukkunut matkalla, joten maksoivat rahat takaisin tilille. No nyt pitää vaan odotello josko se pakettikin vielä saapuisi..
Onko plazalaisten pitänyt tullin kanssa asioida Amazon.com:sta tulleiden pakettien kanssa? En ole vielä itse joutunut tullin kanssa asioimaan, mutta nyt vähän jännittää, kun on tilauksessa neljä HD DVD:tä, joiden hinta postikuluineen tulee olemaan $73.41 (noin 50 euroa).
Eikös niissä yleensä lue se arvo päällä. Käsittääkseni Amazonin paketit ovat juuri niitä jotka varmimmin tulliin jäävät. Joskus toki kierrättävät ainakin noita isompia bokseja esim. Ranskan kautta, jolloin tullia ei tarvitse pelätä.
No nyt on ollut pari kertaa näitten "osta kolme maksa kaksi" tarjousten kanssa, että paketin päällä lukee se alkuperäinen hinta, eikä se alennettu hinta. Tulliinhan ne ovat jääneet, mutta tilausvahvistuksesta näkee sen oikean summan niin ei siinä sen kummempaa. Välillä riittää pelkkä soitto ja asia selitys, jolloin tulli laittaa paketin eteenpäin.
Samaa epäilystä täällä, mutta palautus ei taida onnistua noin kätevästi. Mulla kolmen paketin piti olla perilla 27.12 eli johtuisko siitä että pistävät hanttiin?
Pistävät hanttiin? Siis rahat on takas mulla jo tilillä. Ei ollu mitään ongelmia palautuksen suhteen. Aspa pyysi tarkistamaan toimitusosoitteen uudestaan ja kysymään paikallisesta postista. Varmistin heille osoitteen ja sanoin, ettei postissa tiedetty asiasta ja seuraavana päivänä oli rahat mun tilillä. Olisikohan ollut tän viikon tiistai.