Joskus tuli tilattua matskua Pixmanialta ja muistaakseni lähettivät sen kuriirilla (DHL?), joten tuskinpa sitä lähetystä Itellan seurannasta löydät. Voi olla tosin vanhaa tietoa jo tuo DHL:n käyttö, josko ovat muuttaneet toimitustapojaan. Onko siitä jo pitkä aika kun tilasit soittimen?
Pixmanian sivuilla kirjaudut sinne tilauksesi seurantaan ja sivun alaosassa on "lähetys" osio jossa laskunumeron (jota klikkaamalla saa tulostettua kuitin, jos sellaista johonkin tarvitsee) ja sen vieressä on seurantanumero linkkinä joka vie suoraan lähettifirma PLN sivulle missä voi seurata paketin kulkua.
Lauantaina tuli tilattua, mutta ovat jo lähettäneet paketin eilen. Mielestäni koitin tuota, mutta täytynee koittaa uudestaan. Kiitos kuitenkin tiedoista.
47 tuntia tilauksesta niin EP-10 oli valmis katsottavaksi. Tähän mennessä ainakin Pixmanian toiminta ripeää, toivottavasti ei joudu takuiden kanssa leikkimään.
Tuli kanssa tilattua EP-10 lauantaina ja maksettua kortilla samantien. PNL:n mukaan paketti on kuitenkin edelleen Pixmanialla, vaikka muka lähti eilen illalla En kyllä edes ymmärrä miten tilauksen käsittely pystyi kestämään eilisiltaan asti.. korvauksen paikka?
Ei kannata stressata siitä PNL:n seurannasta. Yleensä paketti on jo Suomessa ennenkuin se alkaa toimimaan. Jossain vaiheessa se Pixmanian sivuilta löytyvä koodi alkaa toimia Postin lähetysseurannassa.
PNL:n seuranta ei todellakaan kerro mitään. Viivakoodia ei vaivauduta lukemaan missään vaiheessa. :grr: Itse tilasin telkun, sunnuntaina tilaus sisään, maanantai aamuna tilaus käsiteltiin ja koodi luotiin. Seurantakoodi ilmestyi pixmanian sivuille tässä vaiheessa. Tiistaina tuli seurantakoodi sähköpostiin varustettuna linkillä itellan sivulle. PNL:m seurannassa ei eväkään värähtänyt ennenkuin torstai illalla paketti saapui suomeen, jolloin itella sen rekisteröi. Sen jälkeen seuranta toimi ja paketin hain tänään eli perjantaina puolilta päivin. Toimitus siis tuli luvatussa 3-5 vuorokaudessa vaikka valitsin sen kaikkein halvimman vaihtoehdon eli juuri PNL:n.
Onko tästä tietoa, että miten voi menetellä jos tilaus ei saavu luvatussa 5 päivässä? Vai onko kyseessä vain viitteellinen aika? Itselläni on tilaus laitettu sunnuntaina, mutta vielä ei seurantakoodi toimi postin sivuilla. Tiistaina 29.1 on viimeinen tapahtuma "Status OK, Registered" ilmoitettu PNL:n seurannassa. Ei tässä nyt päivän päälle, mutta olisi mukava jos näkisi missä paketti kulkee.
Tää PNL:n seuranta on vittu vitsi. Mitä lisäarvoa tilaajalle on jälkikäteen nähdä missä ja koska paketti on liikkunut? Poistaisivat koko paskan, jos eivät parempaan pystyy.. Pixmanialta vastasivat tänään, että toimitus Suomeen kestää noin 4 arkipäivää lähetyksestä. Eli nykyisellä kuljetusfirmalla taitaa olla aika hiljaista saada paketti perille kolmessa päivässä kotiin..
Tuosta Pixmanian ja PNL:n yhteistyöstä lueskelin usealtakin palstalta ja osaksi sen takia onneksi valitsin UPSin kuljettamaan pakettini..
Vaikka se Pixmanian seurantakoodi toimiikin Suomen postin sivuilla ei se kelpaakaan enää paikallisessa konttorissa, täytyy olla se seuraavana päivänä kotiin tulevassa saapumisilmoituksessa oleva uusi numero ennen kuin lähetys löytyy.
Onko kukaan tilannut mitään isompaa tavaraa, joka toimitetaan Dachser-kuriirin välityksellä. Itellä ollut Panasonicin plasma viikon verran tulossa ja nyt on Dachserin seurannan mukaan maannut pari päivää Saksassa. Mikähän kuriiri täällä kotimaassa hoitaa Dachserin kuljetukset, olis vaan hyvä tietää edes vähän toimitusajankohdista.
Menin eilen paikalliseen konttoriin (Paimio) kyselemään, josko paketti olisi saapunut. Oli saapunut ja koska olin virkailijalle tuttu, sain paketin ihan nimen ja osoitteen perusteella. Kotona sitten huomasin, ettei paketissa tosiaan tainnut olla merkintää tuosta Pixmanian ilmoittamasta seurantakoodista. Suomen Postin FL000 koodi löytyi.
Missä voi muuttaa asiakastietojaan, esim. sähköpostiaan Pixmanian sivuilla? ½ tuntia olen miettinyt, mutten löydä oikeaa paikkaa:OI:OI
Siellä FAQ sivuilla kerrotaan että tuo onnistuu puhelimitse 0201 44 36 36 tai sähköpostilomakkeella: http://www.pixmania.com/fi/fi/c_action/faq_clients/index.html valitsemalla aihe "asiakastilini"
Kyllä se ainakin itsellä pelasi Jyväskylän konttorissa. Hain paketin eilen, saapumisilmoitus tuli tänään. Huono puoli oli se,että tilaamassani Logitech z-5500 setissä yhden kaiuttimen kiinnitysjalka oli katki. Tänään vein paketin takaisin postiin lähetettäväksi Pixmanialle. Toivottavasti uusi paketti saapuu 2 viikon sisällä.
Terve. Suomessa heidän kuljetuksensa hoitaa OY Beweship Group AB Nuolikuja 8 01740 Vantaa Finland Phone +358 9 351 661 Mun tölsy rantautuu huomenna hankoon ja sieltä terminaaliin eli saan sen vasta maanantaina. Tuolla Bewesshipillä näkevät tilauksen kulun huomattavasti nopeammin kuin se Dachserin seurantapalvelu.
Jep, olihan siinä Pixmanian tilausvahvistusviestissä linkki Dachserin seurantaan, josta näki(vähän viiveellä)tilauksen kulkua. Beweshipin nettiseuranta ei sen sijaan toiminut. 42" Plasma(Pana PZ70) saapui noin viikossa Ranskasta ehjänä. Beweshipiltä vielä soitettiin ja varmistettiin ystävällisesti kotiinkuljetuksen ajankohta. Hyvä palvelu, joten ei voi muuta kun suositella:thumbsup:
Toivottavasti...sillä itse sain rikkinäisen DVD säilytyshyllyn kyseisestä firmasta, jonka vaihtoprosessi kesti n. 2kk :hitme: :OI
Kyselin sitten perään, kauanko suunnilleen kestää saada uusi tilalle. Voi kuulema mennä kuukausi. Kohta yksi viikko takana, perhana sentään jos menee yli kuukauden. Ilmeisesti riippuu tuotteesta jonkin verran, tuttu sai kameran korjattuna kolmessa viikossa.