Kolmosen mainos jossa mainostetaan Scifi kanavaa, hienossa dos-promptissa ei ole mitään vikaa mutta se piipitys alkaa nopeasti ärsyttämään varsinkin jos on volume jäänyt yhtään isommalle.
Class ohlson näkyi tehneen mainoksen samallalailla kun pari kuukautta sitten youtuubissa oli k-marketin domino video. Että tuotteet kaatuilivat pitkin kaupan lattiaa. Aika hyvin oivallettu. Vielä parempi ois ollut jos olisi ollut k-raudan mainos. No aina ei voi voittaa.
Itseppä en tätä Clas Ohlsonin mainosta ollut nähnytkään, joten piti se tuubista etsiskellä. Tässä muillekin jotka eivät ole nähneet. Löytyy näköjään pidempikin versio. Jos tarkoitettiin siis ylläolevia pätkiä, niin nuohan ovat tulleet jo viime vuoden puolella.
Radiomainoksia, ainakin RadioHelsingin taajuuksilla valitettavan usein pyöriviä: -Turun seutua mainostavat: "On seutuja ja...." -Nesteen biodiesel mainokset. Sinänsä hyvät näyttelijät ja äänet, mutta sisältö:hitme:
R-kioskin mainos jossa joku tummatukkainen pissis sanoo "SAA KAIKKEE UUTTA JA KIVAA TAVARAA" tai jotain sinne päin.
HK:n "arvaa mistä mä tiiän että sä oot hölmö"-mainokset. :OI Minä en laita grilliini HK:n tuotteita koska se saisi minut tuntemaan itseni hölmöksi.
"Jos haluat soittoäänen vauva paskantaa housuihinsa, lähetä tekstiviesti vauva numeroon plöh pläh" jne. jne. vähintään 2 minuutin ajan ja joka helvatan mainostauolla. :weep: Kyllä niitä joku pösilö tilailee kun näillä sankareilla on varaa tuputtaa ylipitkiä mainoksia jatkuvalla syötöllä. Ja taas yksi ääni grandiosalle, nämä ei ole mainoksia vaan ihmisoikeusrikkomuksia.
"Eniro 0100100. Kuinka voin auttaa?" Jotenkin niin ärsyttävän kuuloinen ääni ja varsinkin se yks kakara jonka suusta toi muka tulee.
Enirolla taitaa olla joku ärsytystaktiikka tuossa niiden mainostuksessa. Tuntuu tunkevan joka väliin noita mainoksia ja jäävät väkisinkin päähän soimaan pienen v*tutuksen säestyksellä. Kai ton numeron sitten muistaa kun tulee tarvetta..
Siihenhän se juuri perustuu...ärsyttämiseen...aikojen alussa tuli Tag pesuainemainos..."Elämäsi puhtain Tag-pyykki"...taatusti muistivat perheen-emännät kaupassa ja ostivat piruuttaakin juuri Tagia...
Jep. Tommosissa numeroissa ärsytystaktiikka varmaan pureekin aika hyvin. Silloin kun tulee tositilanne, niin muistaa varmasti vain sen numeron. Eri asia mielestäni on jossain ns. kulutushyödykkeissä.. Ainakin itse olen jättänyt ostamatta jonkun tuotteen, jonka mainos on ollut ärsyttävä. Ärsytystä on kyllä käytetty mainoksissa niin kauan, että eiköhän senkin ole tutkittu pidemmällä aikavälillä olevan tehokas tuotteessa kuin tuotteessa.
Sama juttu. HK:n tuotteet mukaanlukien se omituinen löysä ja pitkä makkarapötköhkö (= huonosti täytetty suolenpätkä ) on bannissa.
Se pötkö ei kyllä mainoksessakaan näytä kovin herkulliselle, yleensä tuollaisia pötkylöitä näkee vain Fear Factorissa.
Ärsyttävin mainos minkä olen pitkään aikaan nähnyt on nelosen beck sarjan mainos missä joku vanha äijä puhuu ruotsia eikä sitä ole suomennettu ja oletetaan että kyllä suomalaisen pitää ruotsia puhua.