No toki, mutta itselläni on tullin läpi päässyt vain yksi viidestä, joten ihan heti en ole valmis tuolla suhteella pistemään arpaa peliin.
Jep! Nou... Playn sivujen kuvassa kotelon kannessa on tosiaan pieni tarra, jossa kortit mainitaan (enpä edes huomannut tilatessa aiemmin), mutta ainakin minulle tulleessa yksilössä tuon tarran tilalla on joku perus-"Upeetaa! Mahtavaa!"-tarra, eikä mainintaakaan korteista. Mukava (joskin turha) lisähän nuo olisivat olleet, vaan eipä haittaa niin paljoa että reklamoida jaksaisi.
Kerrohan sitten kuinka käy ja mielellään kuvien kanssa, niin näppejä nuollessani voin purra hammasta samalla.
Paitsi että ei. Juuri tuossa on muovinen kotelo, jossa paikat kahdelle cd:lle. Ei pahvikansia, eikä myöskään erillisiä koteloita, vaan tuplakotelo.
No ei tuolta sivuilta löydy tälläiselle reklamaatiolle oikeaa lokeroa.. Täytyy varmaan palautuksen kautta jotenkin kuitata asia, tosin en aio tuota palauttaa, mutta voisin kinua kuvia . Tai sitten voisin ilmoittaa, että en ole vielä saanut koko tuotetta, eli kuvassa näkyvät kuvat on vielä matkalla
Ei tullut mtn kortteja kantrimusiikin vanhoilta miehiltä eväävän leffan mukana. Vähän epäilinkin jo tilatessa, kun tuotekuvauksessa ei niistä ollut mainintaa. Päättelisin kovasti, että ennakkotilaajille Play on pistänyt kortteja mukaan, ja nyt vanhentunut tuotekuva on vain jäänyt sinne kummittelemaan.
Itse tilasin pari viikkoa sitten Playstä Stargate 1-10 box set, maksoi 140 €. Ei jäännyt tulliin. Oli kyllä ensimmäinen yli 45 € maksava tuote. Tuuria? Postipate toi paketin autolla ovelle. Ei ilmeisesti sopinut jakajan laukkuun
Voit yrittää pistää ensin sähköpostia Playn käyttäjätunnukselle customerservice. Se ei ole mitenkään laajasti mainostettu osoite, mutta lienee vielä toiminnassa. Toinen, hieman luovempi vaihtoehto on kirjoittaa mittoja täyttämättömästä tuotteesta vähemmän mairitteleva arvostelu. Itse tein näin, kun sain ilmiselvästi käytetyn pelin. Moittivaa arvostelua ei koskaan julkaistu, mutta se poiki asiakaspalvelijan yhteydenoton ja uuden pelin postiin. Play taitaa käyttää arvokkaiden toimitusten kuljetukseen hieman kalliimpaa postitusluokkaa, jotta saavat tositteen toimituksen perille päätymisestä. Tämä selittää postin paremman palvelun myös tässä päässä.
No samaa nyt sitten huomasin kun Anttilaan oli uusi erä tullut tuplalevyjä. Pahoittelen edellistä virheellistä tietoa.
Punnan kurssi on pudonnut historiallisen alas euroon nähden, 0.675 -> 0.81, mutta Play pitää kurssia vielä 0.7:ssä. Esim. 12.99£ tekee tuolla kurssilla 18.75, todellisella kurssilla se olisi noin 16.05. Tämä on ollut koko viime viikon, saas nähdä korjautuuko asia ensi viikon aikana. Joskus aiemmin korjasivat kurssin kun valitin asiasta tilaukseni jälkeen. Jos korjaavat kurssin, niin Playstä tulee entistä halvempi paikka ostaa .
Toimivaksi Playn sähköpostiosoitteeksi osoittautui terms@play.com , joka löytyy Terms and Conditions -kohdasta. Tästä osoitteesta sain ensin vastaanottokuittauksen viitenumeroineen ja myöhemmin varsinaisen vastauksen itse kyselyyni. Sen sijaan osoitteeseen info@play.com (löytyy tilausvahvistuksesta) lähetettyyn mailiin tuli vastaus: ****THIS MAILBOX IS UNATTENDED***** Please contact Play.com by visiting www.play.com/helpdesk ****PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL**** Osoitteella customerservice@play.com lähetetty viesti poiki vain virheilmoituksen perilletoimittamattomasta viestistä.
Sattuipa kohdalle dvd-boksi (Supernatural S3), jossa viimeisessä levyssä on reilun sentin pituinen halkeama. Pistin infoa playlle, että yksi levy on viallinen ja sain vastaukseksi geneeriset palautusohjeet ja -osoitteen. Nyt jäin kuitenkin ihmettelmään, että palautanko koko viiden levyn boksin sisältöineen vai riittääkö palauttaa pelkkä viallinen levy sen omassa muovikotelossa. Onko tällaisesta kenelläkään kokemusta? Ja miten reippaasti palautuksia pitäisi paketoida?
Minulle kävi joku vuosi sitten Sopranos boksin kanssa melkein samalla tavalla ja ainakin silloin halusivat palautuksena koko boksin.
Kauanko jengillä on yleensä kestänyt, että Play on maksanut takaisin tilille heille takaisin palautetun tuotteen hinnan? Tuossa n. viikko sitten tuli lähetettyä virheellinen tuote takaisin, mutta ainakaan vielä ei ole mittään tilillä näkynyt..
Tilasin pari tuntia sitten 9 cd-levyä play.comista. Tilaus meni hienosti läpi, ei mitään muuta kuin "thank you for your order". Mitään sähköpostia ei ole vielä tullut ja "outstanding orders" = 0. Tein vielä saman tilauksen uusiksi, mutta ei tule vahvistusta tms..:hitme: Kymmeniä kertoja onnistunut hienosti aiemmin