Onkos muuten muille Blade Runnerien tilaajille tullut sitä figuriinia (yksisarvista) vielä ohessa? No itselle ei, joten s-postia läks.
Eipä tullut figuuria, tosin tilauksen tein jo lokakuun puolella. Paketti tosin oli auki toisesta päästään, mutta leffat ja lasku oli tallella. En ole kysellyt lahjan perään.
Onko kenelläkään sattunut koskaan Discshopin lähettämät tuotteet katoamaan matkalla, eli onko kokemuksia millaista politiikkaa harrastavat tuolla hukkuneiden lähetysten kanssa, laittavatko uuden tulemaan tms? Melkein pari viikkoa sitten tilasin Mass Effectin tuolta, yleensä on kaikki varastotuotteet tulleet max. parissa arkipäivässä mutta tällä kertaa lähetysta ei ole kuulunut. Tuntuu asiakaspalvelukin olevan melko nihkeää, olen koittanut kysellä asiasta sekä sähköpostilla että sivujensa yhteydenottolomakkeen kautta, mutta minkäänlaista vastausta ei ole kuulunut tämän viikon aikana. Outoa sinänsä tämäkin, ikinä ennen ei ole ollut mitään ongelmia ko. puljun kanssa. Tosin postihan se suurin syyllinen on, hinnat nousevat ja palvelu paskenee..
Hyvä muistutus. Ihan yksinkertaisia asioita olen asiakaspalvelun kanssa yrittänyt hoitaa, mutta siitä on pakko olla jo yli kolme viikkoa, eikä vieläkään mitään vastausta. Oliskohan sinne palkattu se hätäkeskuksesta ansaitusti kenkää saanut henkilö vai pitääkö vasalaisille kirjoittaa ruotsiksi?
Joo, jo viime viikolla. Vai että en ole ainoa jolle eivät vastaile. Pitääköhän tuonne sitten ihan soittaa alkuviikolla, jollei maanantainakaan vielä ala näkymään. Outoa jos tuo asiakaspalvelu on tuollainen lepsu, kun muuten ei ainakaan itsellä ole koskaan ollut mitään negatiivista sanottavaa puljusta.
Tilailin ekaa kertaa pari viikkoa sitten. Paketti tuli ihan kivasti perille, mutta yksi tilatuista levyistä jäi uupumaan. Lupasivat laittaa vieläpä jälkitoimituksena. Ei tässä muuten mitään, mutta nyt sivuilla elokuvan kohdalla lukee "Poistunut elokuvayhtiöltä. Ei voi enää ostaa." Mitenkähän tämä menee? Tilatessa oli muistaakseni 14 hyllyssä ja nyt ei kissojen ja koirien kanssa meinaa yhtää löytyä. Tuleekohan se koskaan sieltä? Ehkä jo jouluksi?
Ei ole toimitusten kanssa ollut vaikeuksia, tuosta firmasta on tullut tilattua suurin osa leffoista ja peleistä. Asiakaspalvelun kanssa on joskus ollut nihkeää, kun olen sähköpostilla halunnut vaihtaa jo varatun elokuvan toiseen. Parin sp:n jälkeen on kyllä sitten onnistunut. Kerran jopa lähetin kiitosta nopeista toimitusajoista.
Kai minäkin kommentoin tätä liikettä, kun on aika paljon tullut sieltä tilattua. Yksinkertaisesti sanottuna, nopea toimitus ja kaikki on pelannut niin kuin pitää. Tuotteiden hinnassa on joskus toivomisen varaa, eli jotkut asiat ovat selvästi ylihintaisia. Kaiken kaikkian postiviivinen kokemus tästä kaupasta. Olen muutaman kerran joutunut oikomaan asioita, kun on tapahtunut virheitä ja hyvin ovat senkin aina hoitaneet.
Varasin jokin aika sitten Incredible Hulk-dvd:n, jonka julkaisupäivä oli keskiviikkona. Leffa tuli kuitenkin jo tiistaina. Kotelo oli rikki. Levyä kiinni pitävä systeemi oli saanut siipeensä ja mennyt poikki, levy pyöri kotelossa irrallaan ja oli naarmuuntunut. Lähetin tiistai-illalla aspaan sähköpostia ja kerroin, että vaikka en ollut siihen mennessä vielä leffaa katsonutkaan, niin arvelin sen kuitenkin näkyvän normaalisti, sillä naarmut eivät ollee kovin pahoja. Mutta tuote oli jokatapauksessa viallinen. Keskiviikkona aamupäivällä olin jo saanut vastauksen sähköpostiini. Kovasti pahoiteltiin tapahtunutta ja neuvottiin lähettämään leffa takaisin asiakaspalautuksena, tilalle lähetettäisiin uusi. Tänään vein vanhan postiin ja töistä kotiin tullessani postilaatikossa odotti jo uusi dvd. Tästä toiminnasta voisi moni muukin nettifirma ottaa oppia. Esimerkillistä toimintaa!
En yhtään ihmettele, kun käyttävät ainakin pienemmissä tilauksissa semmoista kovaa pahvipakkausta missä se kotelo pääsee liikkuumaan todella paljon. Mielestäni huono pakkaustapa.
Itselleni saapui tänään Miami Vicen laatikko, jonka sisällä oli 16 mini-amaray koteloa, Niistä ainakin 5 oli rikki ja pahviboksikin oli kärsinyt melko pahasti yhdestä kulmasta. Pitää vissiin lähettää takaisin...
Itse olen tilannut jonkin verran (platina ja timantti asiakkuuden välillä) discshopista ja pääsääntöisesti on kaikki kyllä mennyt hyvin ja asiakaspalautuksetkin menneet hyvin. Ainut marinan aihe on pahviboksien saapuminen kotiin joskus vähän jostain painautuneena, toivoisikin, että kamat varsinkin pahvi-boksit voitaisiin pakata hyvin. Kannattaa muistaa, että postimyynnissähän on 14 pv palautusoikeus, mikäli esim tulee kotelot mäsänä kamaa, mutta tietenkin miinuksena vaivan näkö Overall 4,5/5 antaisin palvelusta, ja nykysistä nettisivuista. Tarjouksia voi aina parantaa, vaikka pääasiassa tulee blurayta tuolta jo jonkin verran tilailtua.
Pitkästä aikaa tuli tilattua täältä ja olin yllättynyt nopeudesta. Perjantaina 19.12. laitoin tilauksen menemään ja tänään maanantaina 22.12. oli paketti saapunut. En kyllä odottanut näin nopeata toimitusta näin joulun aikana ja pakettikin kun oli vielä sellainen mikä ei postilaatikkoon mahtunut.
Tilasin maanantai-aamuna ensimmäistä kertaa discshopista erän musiikki DVD:tä, ja olivat tänään tulleet jo postiin. Ärsyttävään pikku pahvilaatikkoon pakattuna tosin, mutta hyvässä kunnossa. Levytkään eivät olleet liikkuneet paikoiltaan. Yksi kotelo oli osittain halki avaus kohdasta, mutta turhaan siitä viitsi alkaa valittamaan, koska vastaavan kotelon saa kaupasta alle eurolla... Nopea toimitus, ja suhteellisen halvat hinnat. Suosittelen.:thumbsup:
Postilaatikkoon tulevat paketit tulevat 95% varmuudella seuraavana päivänä jos ne on tilattu ennen klo15:sta. Pakkaustapa on hivenen kehnohko mutta todella harvoin on mitään rikki. Harvoin tulee mistään muualta mitään edes tilattua, sen verran vakuuttavaa on toiminta ollut.
Näköjään pitää kalenterivuoden aikana tilata 500e:llä, jotta kultajäseneksi pääsee. Pari kertaa tilasin joulukuussa ja nyt vuoden vaihtuessa pisteet olivat nollautuneet. Itselläni oli sellainen kuva että kun vuoden aikana ostaa niin se voisi olla esim. elokuusta seuraavan vuoden elokuuhun...
Kalenterivuosittain se tosiaan menee. Tipuin sitten itsekkin näköjään hopea-asiakkaaksi kun tilasin vain 430 eurolla kun raja on 500e. Tuossa on näköjään suuri etu hinnoissa kulta-asiakas vs. hopea-asiakas ja sitten vielä toimituskulut ovat 1 kalliimmat hopea-jäsenellä. Taidan ruveta ostamaan muualta, niin kauan olen ollut kulta-asiakas kun se järjestelmä tuli käyttöön... (Tosin nykyisellä ostostahdilla ei kauhean kauaa kestä kun tuo 500 menee rikki :thumbsup: )
Melko turha sponsoroida yhtä firmaa 500 vuodessa, samat kamat saa kuitenkin muualtakin paljon halvemmalla:hitme: Eikä tarvii stressata onko tilannu 450 vai 500:n verran vuoden aikana:thumbsup: