Ei tästä taida valmista tulla: Sampo Pankin järjestelmässä taas ongelmia. OP:n palvelut ovat toimineet omalta kohdaltani pankinvaihdon jälkeen moitteetta. Verkkopankki ei ole kuitenkaan ikävä kyllä vanhan Sammon veroinen.
Siltä se alkaa vähän tuntua. Mulla sinänsä ei ole ollut ongelmia kuin silloin heti pääsiäisen jälkeen ja pari kertaa automaatilla mutta kassalla toiminut. Tuosta uudesta verkkopankista en kyllä tykkää yhtään. Vaihdon kannalta Nordea vaan tökkii niin pahasti (sinänsä varmaan mitään vikaa ole muttei koskaan), OP:ssa ei kiinnosta pätkääkään alkaa niitä "bonuksia" keräilemään. Kakarana eka pankki oli säästöpankki, pitäisiköhän taas palata tai ennakkoluulottomasti S-pankkiin.
Lainaus Ylen Teksti-TV:stä 2.7.2008: Sampo Pankin korttinostoissa sekaannus Pankin yhdistelmäkortilla suoritetut käteisnostot kirjautuvat verkkopankkissa kahteen kertaan. Luottokunnan mukaan se ei kuitenkaan peri virheellisesti Visa-tilille kirjautuneita nostoja. Sampo Pankin viestintäjohtaja kertoo, että kyseessä ei ole verkkopankin virhe vaan ominaisuus, joka korjataan seuraavassa päivityksessä. Talousvaliokunnan puheenjohtaja Jouko Skinnarin (sd.) mukaan Sampo Pankki on pettänyt valiokunnalle antamat lupauksensa tietojärjestelmäongelmien korjaamisesta kesään mennessä. :thumbsup:
Hehheh, täähän kuuluis melkein siihen kuluttajakeskusteluun. Aika klassinen: "ei virhe vaan ominaisuus".
Pitääköhän tuonne jokaisen noista ylimääräisen opintolainan maksun saaneista soittaa Sampoon kun näkyy vieläkin heinäkuulle se kesäkuun summa. No odotellaan vielä viikko ja tarkastetaan erääntyvät sitten uudestaan. Jos vaikka saisi näiden sotkujen takia enemmänkin noita palvelumaksuja ilmaiseksi niin pääsisi niissä halvemmalla ennen kuin pankkia vaihtaa.
Asiakaspalvelussa sanottiin, että ne lähtee sieltä ajan myötä pois. Eli voi lähteä esim. vasta 13. pvä. Mutta jos ei saa mielerauhaa, niin kannattee soittaa aspaan, niin ne ajavat siellä manuaalisesti ne ohjelmat...
Vanha juttu tämä viestintäpäällikön haastattelu, mutta jaksaa viihdyttää edelleen! http://www.youtube.com/watch?v=re804LViLqo
Nyt vois joku A-studio ottaa tuon viestintäjohtajan haastatteluun ja käydä kunnolla läpi nämä termit 'virhe' ja 'ominaisuus'. Jos se on ominaisuus, niin silloinhan sitä ei tarvitse korjata, vai mitä? Ei jessus, kai tässä pitää syntymästä saatu pankki vaihtaa kun minä en vain kestä sitä että puhutaan paskaa asiakkaille. Ehkä ne haluakaan että kaikki joille nuo selitykset uppoaa, jäävät. Harmi vaan että veikkaan että ovat ne hyvätuloset, jotka eivät noita jaksa kuunnella.
Kaipaatko haasteita ja miellyttävää vuorovaikutusta asiakkaiden kanssa? http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7013007&index=18&anchor=7013007
Onko joku vielä minun lisäkseni sampopankin asiakas? Pääseekö kirjautumaan sisälle? Tuossa olin pistänyt laskuja odottamaan hyväksymistä ja ennen viimeistä laskua päätti jämähtää, nyt ei pääse enää kirjautumaankaan. edit: Eipä näytä luottokorttivarmennuskaan toimivan.
"Internet Explorer ei voi näyttää WWW-sivua". Firefox ilmoittaa myös aikakatkaisun. Ei siis pääse kirjautumissivulle.
Täällä ollaan myös Sampo Pankin asiakkaita. Eipä näytä pääsevän verkkopankkiin kirjautumaan (Firefox 3).
Nyt näyttää toimivan. Jos tuo verkopankin sivu on alhaallla, niin usein kuitenkin mobiili-versio toimii, eikä se edes vaadi javaa toimiakseen.
Hyvin tuntuu ainakin tällä hetkellä kirjautuminen sujuvan. edit: kannattaisi vilkaista myös viimeinen sivu ennen replyä. =)