Jep, joku vaan toisaalla netissä väitti asian toimivan noinkin, kuten tuossa kyselin. No mutta jos tuotteen voi joka tapauksessa ainakin palauttaa, niin joutunee tekemään niin. Nyt kun lähtee sama tuote toisesta paikasta 14 halvemmalla.
Jep, joku vaan toisaalla netissä väitti asian toimivan noinkin, kuten tuossa kyselin. Pitää käydä kysymässä tosiaan. Mutta jos tuotteen voi joka tapauksessa ainakin palauttaa, niin eiköhän tämä tästä. Nyt kun lähtee sama tuote toisesta paikasta 14 halvemmalla.
Ainahan hinnat halpenevat, kun jaksaa odottaa. Mikä lie tuote kyseessä, mutta jos yhtään kalliimmasta laitteesta on kiinni, niin ei tuo 14 kyllä itseäni saisi mihinkään palautus/uudelleenostamisrumbaan. Kun alkaa makselemaan kyytejä ja laskee vielä käyttämälleen ajalle hinnan, niin aika nopeasti on hyöty tuhlattu. Hintojen seurailu lopetetaan siihen, kun tuote on ostettu. Muuten tulee poikkeuksetta jossain vaiheessa paha mieli :hitme:
No sen verran halvasta tuotteesta oli kyse, että tuo 14 euroa oli jo melkein puolet hinnasta. Ja kuka nyt olikin hän joka kirjoitteli tuosta 30 päivän hintatakuusta, oli aivan oikeassa. Siellähän tuosta oli Gigantin kansiossa mustaa valkoisella, kun juuri käväisin. Ja 14 kilahti mukisematta takaisin. :thumbsup:
Jouduin viime talvena vaihtamaan Gigantissa jo ostaessa rikki olleen tuotteen uuteen, se meni näin: Ensin jonotin noin 20 minuuttia palautuspisteeseen, josta sain lapun, jolla saisin ehjän tuotteen myyjältä. Seuraavaksi jonotin toiset parikymmentä minuuttia, että pääsin myyjän kanssa selvittämään asiaa. Silloin kävi ilmi ettei liikkeessä ollut varastossa vastaavaa mallia, joten se täytyi tilata ja varata minulle. Lopuksi jonotin kymmenkunta minuuttia kassalle, josta sain kuitin millä tulen saamaan varatun kojeen itselleni. En kyllä ymmärrä, miksi näin naurettava toimintatapa on tuolla käytössä. Olisi kyllä asiakkaan kannalta järkevämpää että tuo ensimmäinen asiakaspalvelija olisi hoitanut koko prosessin. Laitoin asiasta yritykselle palautettakin, mutta eivät siihenkään viitsineet vastata. :OI
Osaako joku sanoa, sisältyykö Gigantin nettikaupasta ostettaessa esim. tv:issä kotiinkuljteus hintaan? Kun en heidän sivultaan löytänyt tietoa muuta kuin että isot tuotteet kuljetetaan kotiin Postin (Itellan) toimesta. Hinnasta ei ollut mitään mainintaa. Päätyykö siis asiakkaan maksettavaksi?
Kuinka kauan teillä on kestänyt nettikaupan toimitukset? Mahtaakohan esim. leffat tulla ulkomailta esim. ruotsista kun tavara "lähetetty" kuitenki jo 12.11. eikä vieläkään tavara kädessä.
4.11 tehty tilaus,ei mitään tietoa vielä.Ei ihan nopeinta mahdollista,onneksi ei ole rahaa sisällä,niin voi huvikseen katsoa toimituksen kestoajan...........
Itse itselleni vastaten, tulihan ne James Bondit, eli paketin "myöhästymiseen" syynä Itellan sähläys ja se että Gigantin lähetyspäivä ei ole näemmä päivä jolloin paketti siirtyy Itellan haltuun. Ja lähetysseurannan mukaan Suomesta paketti lähetetty.
Mitenkäs muuten tuo Gigantin lupaama 48h express-toimitus? Kaveri tilasi LG:n 32" telkkarin ja ehtojen mukaan olisi pitänyt tulla 48 tunnin sisällä, mutta ei tullut. Voiko tästä hyvästä pyytää postikuluja takaisin tms.? Jännää on se, että tilaus meni sisään keskiviikkona noin kello 11, mutta matkahuollon koodin mukaan Gigantti laittoi sen tulemaan vasta perjantaina.
Ainahan tietty voi yrittää kaikki ekstrahan on kotiin päin, mutta tässä kysessä olisi lähinnä myyjän hyväntahtoisuus. Kyseessä ei näytä olevaman mikään lisämaksullinen palvelu, vaan varsin normaali toimitusmaksu. Virheen sattuessa myyjällä on ensin oikeus pyrkiä kor_j_aamaan virhe kohtuullisessa (luokkaa 2vko) ajassa. Etäkaupassahan on aina oikeus perua kauppa, joten lähettää telkan takaisin, niin taloudellista vahinkoa ei ole tullut. Mielipahasta, tai omasta vaivasta, Suomen lain mukaan ei voi määrätä korvauksia. Mikäli kaverisi pystyy osoittamaan viivästymisestä syntyneen taloudellisen (kuitti tarvitaan) vahingon, niin vasta sitten kannttaa lähteä käräjöimään.
Tämä kauppa on kyllä vertaansa vailla Myyjiltä kuulee välillä aika kummallisia myyntipuheita.... Itsellä tällä hetkellä top 1. -kohdalla on seuraava, kun olin vaihtamassa Sony 40W4000 --> 46W4000 malliin: PS3 laitetta käytettäessä optimaali kuvakoko on juuri tuo 40", 46" on jo liikaa ja kuva menee aivan mössöksi :hitme: Tämä mainospuhe siis, kun olin 30 päivän vaihto/palautusoikeuden aikana vaihtamassa ruutua hivenen isompaan