Korvaava tuote tuli ja tällä kertaa oikean kokoisena. Tupsahtaako tuo postikulujen korvaus automaattisesti playn tililleni, luottokortilleni vai jonain voucherina? Vai pitääkö siitä jotain kyselyä vielä laittaa?
SInun tulee erikseen pyytää postikuluja takaisin osoitteesta: terms@play.com tai sitten faksilla. Itse sain tällaisen ohjeen: Thank you for your email. Thank you for returning your item to Play.com. It is our usual policy to refund £1.40/3 Euros as standard to cover postage costs. We are happy to refund postage costs which exceed this on product of a receipt of postage costs confirming the amount. Please can you send a copy of your receipt to us either by fax or email, and we will process your requests. For your information our fax number is +441223 395220 Please accept our apologies for any inconvenience caused to you in this matter and thank you for your patience and valued custom. Kind Regards, Play Näkyykö tuota sinun korvaavaa tuotetta play.com sivullasi nollahintaisena? Joskus aikaisemmin minulla näkyi, mutta tällä kertaa siellä ei näy mitään. Onkohan edes oikeaa hupparia lähetetty minulle, vaikka niin meilissä jo lupasivat...
Kiitti. Täytyy mailailla tuonne... Uusi huppari näkyy nollahintaisena. Alkuperäinen tilaus on muuttunut tilaan Returned.
Katsopa vaikka tätä ketjua, todennäköisesti on luotettavampi kuin Playn omat ilmoitukset: https://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=72536
Uskomatonta!!! Ensiksi tuli hupparin tilalta se fucking toppaliivi... no nyt olen odotellut, että lähettäisivät sen oikean hupparin... reilun viikon odottelun jälkeen order historyyn pompsahti 0 hintainen lähetys: Fifa09 xbox360:lle !!! Mitä helv...
Mulla on kans yks huppari jääny johonkin. 21 päivää lähetyksestä tulee täyteen huomenna, joten sitten lähtee heti valitusta kehiin.
Mulle tuli Play:lta väärä CD-levy (ja DVD:n pahvikannet olivat saaneet matkalla vähän damagea). Sain palautusohjeet ja -koodin, vaan kuka maksaa postituskulut?
Parhaiten auttaa kun jätät ostamatta. Kunhan euro-ostosten määrä putoaa riittävästi, niin heräävät korjaamaan kurssin.
olis kysymys tuosta visa electronin käytöstä, eli mitä noihin "Valid from" päivämääriin laitetaan ja mitä "Issue number" kohtaan tulee käytössä OP:n kortti.koitin kerran tilata eikä onnistunut, kun noissa kohdissa ei ole mitään. "Expiry date" ja "CV2" löytyy kortista.
Ei niihin mitään tarvitse laittaa, ainakaan itse en ole koskaan laittanut. Nuo ovat jotain brittilän pankkikorttien/sisäisten luottokorttien tietoja.
At this time we are unable to process your order as your credit/debit card details do not match the details held by your card issuer. tuommonen vastaus tulee, kun koitan tilata.en tiedä vaikuttaako ääkköset, kun play ei niitä hyväksy. no onneksi nykyään monessa paikassa on Verified by Visa -palvelu, niin voi verkkopankin tunnuksilla maksaa. ja onhan tuo euron kurssi surkea tuolla kaupassa:sick:
Olikos se CV2 ne kortin magneettiraitapuolella olevan tunnuksen kolme viimeistä numeroa? Itse taisin kyllä myös tuon expire daten laittaa. Ääkköset tosiaan vaikuttavat, minulle se rekisteröityminen herjasi aina vaan vääriä tietoja, ja kun poistin katuosoitteesta ääkköset niin sivusto otti tiedot samantien kiltisti vastaan.
Eilen saapui Playsta musiikki BD joka ei ollut muoveissa. Kun katsoin sitä tarkemmin niin se mistä kotelo avataan (sininen pieni läpyskä) niin oli painettu sisälle ja kun otin levyn pois niin siinä oli sormenjälki Mitä ihmettä, Onko tämä levy käytetty?
Toinen asia mikä ihmetyttää niin silloin kun tilasin pari Blu-rayta niin musiikki BD (Chicago & Earth, Wind & Fire) saapui mutta Baraka BD ei ollut samassa paketissa. Ovat kuitenkin laskuttaneet kortilta molemmat BD:t. Varasto saldo näytti, että molempia löytyy hyllystä. Milloinko kannattaa alkaa ottaa yhteyttä Playhin?