Hyvä tietää, laitoin itsekin postia menemään, kun ei kolmannenkaan korjailun jälkeen lähtenyt homma sujumaan.
Viimeisien postauksien myönteinen kehitys sai jälleen innostamaan ja kokeilemaan josko OP-Electron viimein toimisi. Tilausta kehiin ja isku vasten kasvoja Declinen merkeissä. Postia perään edellemainittuun osoitteeseen... ei mitään. Tietojen uudelleen naputtelua -> sähköpostia -> declineä... Kunnes s-postia Playltä ja tarkistamaan statusta... Packing :naminami:
Pahoitteleva vastaus tuli meiliin, ja nyt lukee item statuksessa "Packing". Mikähän siellä oikeesti on homman nimi, kun on tässäkin threadissa viimeisten viestien aikana jokainen OP-Electronia käyttävä joutunut postia tuonne lähettämään?
Ehkä niillä on jokin automaaginen tarkastusjärjestelmä, joka herjaa noista OP:n korteista. Mulle ei tullut edes pahoitteluvastausta, vaan suoraan, että paketti on lähetetty
Erikoista kun meikällä ei ole ollut mitään ongelmia omalla OP-Electronilla. Nimen olen syöttänyt muotoa Etunimi Sukunimi ja osoitteessa on vielä ääkkösiä. Vuodenpäivät olen nyt käyttänyt.
Mites olette tuonne sitten osoitteenne laittaneet? Kun postcodea kysytään erikseen siellä alempana, niin itse olen jättänyt ylös sitten Address-kohdan ekalle riville katuosoitteen ja toiselle riville kaupungin.
Juuri näin, vähän oudolta se siinä kirjoittaessa vaikutti mutta hyvin tuli perille. Oli printattu tarralappu missä osoite ja viimeisellä rivillä vasta meille tuttu postinumero vasta FINLAND:in jälkeen. Iso
Tilailin tuolta transformesin, jonka 1.levy olikin rikki. Laitoin postissa palautuksee, mutta mitään ei kuulunut ja en alkanut soittelemaan asiakaspalveluun, koska firmalla ei ole edes sähköposti palvelua:OI Joten sinne meni levyn hinta. Kuitenkin muut tilaukset on sujuneet ongelmitta, kun ei ole tarvinnut ottaa asiakaspalveluun yhteyttä. Mutta pieni varaus firmaa kohtaan, ehkä tulen vielä tilaamaan tuolta jos saa selvästi halvemmalla.
Käsittääkseni tuossa tilanteessa pitää menetellä niin, että vian huomatessaan pitää ottaa yhteyttä Play.comiin ja sopia palautuksesta, ja vasta sen jälkeen postittaa takaisin. Sitä paitsi kyllähän Play.comilla on sähköpostiosoite, joskin kyllä siinä saa tietämätän harrastaa vähän netin surffailua, että tietää mihin osoitteeseen pitää kirjoitella (etenkin jos haluaa vastauksen). Muistaakseni tämä kyseinen osoite on terms@play.com. Muutaman kerran olen joutunut palauttamaan tuonne tavaraa, ja aina (vaikka joskus on saanut useamman kerran kirjoittaa samasta asiasta sähköpostin) on palautus ja rahanpalautus tilille toiminut.
Playn reklamaatiot voi tehdä oman tilaustilin (Your Account) kautta: valitse tilaushistoria "Order history" lähetetyn tuotteen kohdalta valitse "View details" valittavissa "Missing or delayed order" katoamis-/viivästysilmoituksia varten ja "Problem with order" muita virheitä (esim. viallinen tuote) varten
Milläs tavalla levy on rikki? Kun itse laitoin kyseisen levyn omaan PS3:een, pleikkari ei suostunut toistamaan levyä, vaan valitti, ettei levyä voida lukea.Vasta kun pleikkarin oli päivittänyt uusimman firmiksen ja nettiyhteys oli päällä leffa toimi ja silloinkin latas aluksi tosikauan levyä. Pikakuukelin jälkeen löytyi playn s-postiosoitteita: terms@play.com - Official. This is meant for cancellations and doesn't give you the annoying auto-reply I mention above. customercare@play.com - Found using Google. It seems to work and you even get issued a Support Ticket number. privacy@play.com, marketingteam@play.com or irsan.ismail@play.com - All found using Google/This site.
Tähän vielä muistutuksena se (mitä tässä ketjussa ollaankin jo käsitelty), että Play.com ei tosiaan sitten vastaa yleensä muuta kuin tuohon terms@play.com -meiliin lähetettyihin viesteihin.
Se vaan jäi junnaamaan siihe loading tekstiin. Kerkesin jo tilaamaan hut:sta uuden tilalle, ja se toimii vaikkakin lataa myös aika pitkään. Pitää laittaa uusiks vaa sähköpostia, jos vaikka sais vastausta. Voipi olla et joulukiireet sekotti Playn/postin systeemit. Ja alkuun tein reklamaatiot tilaus historian kautta ja sain tiedot, mitkä piti lähettää levyn mukana. Tota terms@play.com osotetta en ole koittanut vielä.
Juu, suosittelen tilaamaan ko. boksin jostain ihan muualta. Ylipäätään mitään isompia settejä ei näköjään kannta tilata Playsta vaan jostain ihan muualta. En nyt ole tässä mitään boikottia pistämässä pystyyn, olen Playlta tilannut tämän Hicthcock-söhellyksen jälkeenkin, mutta tuolta kannattaa tilata ainoastaan yksittäisiä CD ja DVD-levyjä. Play on tehnyt asiakaspalaute- ja asiakaspalvelujärjestelmänsä niin hankalaksi että esim. palautusmenettelyt menevät aivan käsittämättömän vaikeaksi. En jaksa tässä nyt yksityiskohtaisemmin tätä enää käydä läpi, mutta sanottakoon nyt ainakin se ettei asioiden hoitamista helpota se että heille ei voi lähettää mihinkään viralliseen sivuilla ilmoitettuun osoitteeseen sähköpostia, ja kaikki viestit mitä puljusta tulee on jostain "näin-vastaat-asiakkaalle"-manuaallista copypastetettuja automaattivastauksia. Ja tulleisiin sähköposteihin ei luonnollisestikaan voi vastata ("This mailbox is unattended!"). Jos vertaa esim. CDONin asiakaspalveluun niin eroa on kuin yöllä ja päivällä. Palautussysteemi toimii joustavasti valmiiksi maksetuilla palautuspaketeilla, tulleisiin sähköposteihin voi vastata jolloin keskustelun historia säilyy jne. Haluan vielä korostaa että oma Hitchcock-boksi ei tullut edes kuplamuovissa vaan ihan pelkään harmaaseen muovipussiin lykättynä.
Tilasin joskus pari kuukautta sitten Playsta Days of Heaven DVD:n. Paketti kolahti postiluukusta viikon päästä siitä, vaikka sähköpostiin ei tullut mitään ilmoitusta postituksesta kuten yleensä. Nyt sitten viime viikolla tuli vahvistus paketin lähettämisestä sähköpostiin, ja nyt olen onnellinen kahden Days of Heaven DVD:n omistaja. Toki korttia oli veloitettu vain kerran.
Minulle tuli Playltä juuri tällainen ilmoitus: "We have recently received the following item back from Royal Mail as they were unable to deliver to the address that you have given on your account: We have arranged for a refund to be credited back to your credit/debit card which should be visible on your show on your statement within the next 3 working days. Please accept our apologies for any inconvenience caused to you in this matter and thank you for your patience and valued custom." Parastahan on, että en ole sieltä tilannut kyseistä tuotetta. No, pistin customercare@play.com:iin postia ja onpa oma ongelmansa jos eivät vastaa. Ihme sekoilua.
Aika kehnoa: Eilen tuli Reservoir Dogs, kotelo lytättynä, tänään Die Hard 4.0 kotelo rikki. Aika heppoisesti pakattuina laittelevat tuotteitaan maailmalle
Jahas, play toimitti pelkän tyhjän paketin. Toinen pää oli auennut ja cd sieltä lipsahtanut ilmeisesti ulos. Mitenkähän tuo on edes mahdollista? Kuitenkin pitää vielä kaksi viikkoa odottaa laittaaksen palautettaa siitä, ettei ole saanut tuotetta :hitme: Kun yritin laittaa viestiä virheellisestä toimituksesta, tuli pelkkä automaatin vastaus miten voi palauttaa tuotteen. Olisi mukava jos siellä joku oikeasti lukisi noita palautteita.
Tulipas mukava pähkinä purtavaksi bluray-leffan mukana, jonka Play:sta tilasin. Oli nimittäin jäänyt hälytin koteloon paikalleen ettei leviä saa kotelosta rikkomatta levyä tai koteloa. Onneksi sain aikani värkättyä levyn pois vaihingoittumattomana, mutta kotelosta jäikin sitten vähän vähemmän jäljelle. Aluksi luulin, että onkohan se joku sinetti, mutta aikani tutkittua eipä sitä saanut mitenkään auki. Häly oli tämmöinen RedTag-hälytin: http://www.amaray.com/default.asp