Heti tuli mieleen kun oliskohan ollut Muron foorumeilla joku kysellyt Prison Breakin suomi-tekstejä tai enkku-tekstejä johonkin jaksoon niin skenepoliisit haukku tyypin saman tien. Vaikka englanti osaankin melko hyvin niin silti noissa leffoissa tai sarjoissa on välillä taustahäly ym muut äänet niin häiritsevät että ei välttämättä saa dialogista 100% selvää. Tekstit on hyvä olla:thumbsup:
Prkl!! Itse tilasin 31.7 yhden cd:n ja ps3 pelin ja cd tullut aika päivää sitten ja tuo peli on edelleen packing-tilassa??? mitä vitt.. kumminkin sivut näyttää että In stock,mikähän tässä nyt mättää . Kaikki aiemmat tilaukset tullut nopeasti..ihmetyttää :grr:
Mihinkäs osoitteeseen pitäis kirjoittaa kysely kun edelleen packing-tilassa prkl!! Sivuilta en ainakaan äkkisältään löytänyt s-posti osoitetta..on ainakin hyvin piilotettu..varmaan ettei porukka kysele liikoja..heh
Eikö kukaan tosiaankaan tiedä mitään sähköposti-osoitetta playhin josta voisi kysellä että mikä mättää?? peli edelleen packing-tilassa vaikkakin on veloitettu tililtä!!:grr:
Sama juttu minulla. Huomenna tulee kaksi viikkoa rahojen katoamisesta, ja tilauksen status yhä packing. Ikävä tilanne, kun packing-tilassa ei ole noita "suoravalituslinkkejä". Mitäs sitä lähetyksen perään kyselemään, kun levyä ei ole vielä lähetetty.
customercare@play.com Tuosta osoitteesta ainakin vastasivat muutaman päivän viiveellä tiedusteluihin DVD-boxien tekstityksistä. Iso
Kiitos tuosta. Täytyy pistää tiedustelu, kuinka iso paketti sieltä on tulossa, kun sen pakkaamiseen menee viikkoja.
Heh..lähetin eilen vähän mailiä että mikä v...u mättää ja tänään kun tulin töistä niin sähköpostissa viesti order shipped:thumbsup:Lähtihän se sieltä kun vähän potkii..
No tommosen play lähetti että jotain probleemaa varastosysteemissä..no hyvä että hommaa toimii jälleen:thumbsup: Thank you for your email regarding your recent order. Please accept our sincerest apologies for the delay on this order. Unfortunately, we are currently running neccessary maintainence upon the stocking system that operates throughout our warehouses and this has impacted upon our typical dispatch process. Whilst your order may not yet been confirmed via email or on your Play.com account history as "Posted", we have today received cofnirmation that orders affected by this system issue have now been sent and would expect delivery shortly. Please accept our apologies for any inconvenience caused to you in this matter. We hope that this response answers your query. Should you require any further assistance please do not hesitate to contact us via the Helpdesk section of the website. Alternatively, please contact our Customer Support Team on 0845 800 1020 (Mon-Fri, 09.00-20.00; Sat and Sun, 09.00-17.00) who will be happy to assist. Please be advised that our Customer Support Team are available on +44 (0)1534 877 595 for customers who reside outside the UK. Thank you again for your query and thank you for your patience and valued custom. Kind Regards, Customer Care Team Play
En. Kyllä englanti pitäisi sujua jokaiselta ihmiseltä maailmassa. Ihan välttämätöntä mielestäni. :thumbsup: Ei se ole vaikeata opetella.
Miten kauan teillä kestää tuo processing kun olette tilanneet playsta? Minun transformers on ollut nyt 5 päivää "processing" sen jälkeen kun korjasin visani tiedot sivuille kortin osoitteen ollessa väärä. lähetin 2 päivää sitten sähköpostia info@play.com osoitteeseen eikä vastausta kuulu.
Eipä se siinä kauaa viivähdä kun menee jo packing-tilaan. Play toimitti minulle muuten eilen ensimmäistä kertaa väärän levyn. Melko ankeaa lähteä palauttamaan jo odottomaan taas joskopa toimittaisivat sen oikean. Vähän aikaa sitten jäi levy kokonaan tulematta. En tiedä miksi edes enää tilaan täältä.
Aika sekaisin ovat Playn sydeemit... oma kokemukseni: 22.7.09 levy tilattu 31.7.09 kortti veloitettu, status: "packing 31/07/09" 18.8.09 lähetän kyselyn Playn iHelp-sivujen kautta miksi levy ei ole tullut ja miksi tilaus on yhä packing-tilassa. Vastauksena vakioviesti, että pitää odottaa 28.8.09 asti. 28.8.09 tilaukselle kirjattu uusi packing-päiväys!?! Nyt "Status: packing 28/08/09" 6.9.09 lähetän uutta kyselyä että mikä mättää! 8.9.09 palauttavat rahat. Yksi toinen tilaus taas siirtyi packing-tilasta posted-tilaan vasta pari päivää sen jälkeen kun olin jo vastaanottanut lähetyksen!
Jos ei lähetystä kuulu niin voisit kokeilla myös tuota yllä mainitsemaani osoitetta: mailto:customercare@play.com Tästä osoitteesta vastasivat 24h sisällä minulle DVD-aiheisesta kysymyksestä. Iso
tuntuupas noi tilaukset hidastuneen, levyt lähteneet 12päivä eivätkä ole viel tulleet..noh odotellaan sitten..tai sitten on vaan niin lyhyt pinna että ei jaksa odotella
Jaaha... tilaamani peli lähti myös 12 päivä ja ajattelin että viikonloppuna pääsisi pelailemaan, mutta toisin kävi. Jotenkin sitä oli tottunut, että tilaukset tippuu postilaatikkoon parissa päivässä.
Normaaliin tapaani olin liian malttamaton. Eilen tippui peli postilaatikkoon, eli reilu viikko kesti postilla kuljettaa.
10.8. tuli tilattua Shakira: Oral Fixation Tour (Blu-ray) hintaan 6,49 euroa. Olin kokonaan unohtanut tilauksen kunnes toissa viikolla katsoin pankin tiliotetta. Olivat muutama viikko sitten ottaneet rahat mutta tilaus on vieläkin sivujen mukaan 'Awaiting Stock' -tilassa.