Oma kateissa ollut tilaus tuli sitten tänään. Ei mitään hajua oliko tuo se alkuperäinen, vai pistivätkö jo uuden. Ei mitään vastauksia yhteydenottoihin ole kuulunut.
I hear ya... kiitti vaan, bangcd. Kahdesta peruutuspyynnöstä huolimatta eilen olivat vihdoin saaneet tavaraa varastoon ja pistäneet tulemaan. :OI Tietenkin nyt, kun saman tuotteen jo Play on minulle lähettänyt. No ainakin tuo on niin halpa, että voi hyvinkin saada myytyä eteenpäin niin, että omansa saa pois. Mutta onpahan todella heikkoa, etten sanoisi olematonta tuo bangin asiakaspalvelu.
Torstaina pistivät paketin tulemaan ja eilen se jo oli perillä, kolmessa arkipäivässä. Tämän lisäksi bangin hinta oli kaikkein halvin. Onhan näillä puolensa, ei voi kieltää. Playstä lähti sama 11.12., eikä ainakaan eilen vielä tullut. Kyllä bangista edelleen tulee tilattua. Harmi vain, että tämän paketin kanssa oli vähän kiire saada se jouluksi ja siksi joutui kohtaamaan asiakaspalvelun passiivisuuden. Saivat joka tapauksessa jouluksi perille :thumbsup:, mahtaako Play pystyä samaan.
1. tilaus ja BD irronnut kuljetuksessa ja naarmuilla. Kokemuksia palautuksista? Maksavatko postituskulut? :OI
Sama homma! Kyselin jo aiemmin tilauksen venymisestä aspasta ja olisi tuon voinut peruakin, mutta eipä tällä niin kiirettä ollut :king: Paketti oli melko rutussa, mutta boksi kuitenkin kaikinpuolin ehjä.
BangCD:n sivujen kautta laitettu viestiä 30.12.2009 7.1.2010 EI MITÄÄN VASTAUSTA! :OI Asiakas"palvelu" ala-arvoista . Tätä kannattaa välttää :grr:. Kannattaa pysyä erossa :sick: Maksettu Paypalin kautta. Voiko rahat saada jotenkin takaisin? Tuote on käyttökelvoton. Edit: Yhteydenottojen jälkeen luvataan: "Many thanks for the information ?we?ll be in touch by email ASAP!"
Vaikea kyllä uskoa, että BD-levy menisi käyttökelvottomaksi pelkän irtoamisen takia... Itsellä muutama BD irronnut matkalla ja niissä ei ollut mitään naarmuja tai muita jälkiä. Aika hyvin on saanut ravistella.
Vaikea kyllä uskoa, että BD-levyihisi ei ollut mitään naarmuja tai muita jälkiä irtoamisen takia. Toki jos irtoaminen tapahtuu vasta oman postiluukun kohdalla... Ko. levyssä kannet hajalla ja levy naarmuilla. Kuvia levystä myös lähetetty puljulle. Kyllä BD:nkin pinnoite jää kakkoseksi teräville muoviosille. Mutta tämä ei nyt ollut viestini pointti. Jos joku osaa neuvoa, kuinka kannattaisi toimia, niin viestiä kehiin.
PayPalin kautta maksettuihin ostoksiin on mahdollisuus tehdä valitus ja sitä kautta rahojen palautusvaatimus PayPalin Resolution Centerin kautta (Item dispute: I did not receive an item I purchased or the item I received is significantly not as described.)
Suuri kiitos samsamsam :thumbsup: Paypal dispute oli se sana, jolla kolmannen kerran ottaessani yhteyttä, sain vastauksen alle 24h tunnin kuluessa. Pyytävät lähettämään rikkoutuneen tuotteen osoitteeseen Alexandra Post Office Locked Bag Service #3 Singapore 911586 ja maksavat postituskulut voucherina, jonka voisin käyttää seuraavan tilaukseni yhteydessä. a) Kenelläkään kokemusta, paljonko 100g:n kuplamuovikirje tuonne maksaa? b) Tuskin seuraavaa tilausta tulee, joten mitä tietoja täytyy lähettää, että voivat maksaa postikulut (jos suostuvat) luottokortille, riittääkö luottokortin numero?
Singaporeen posti vie halvimmillaan 1,45 euroa (economy). Priority-kirje maksaa 3,20. Hinnat siis 100 gramman mukaan; 101 grammaa aloittaa jo oman hintaluokan Itellan hinnastossa... Täällä Itellan laskuri lähetyksille.
Onko muilla tilaaminen onnistunut lähiaikoina normaalisti? Itselläni kaatuu ennen luottokorttitietojen antamista.