Tämä lähetys saapui heti Joulun jälkeen, voin todeta että toimi erinomaisesti PLAY kun laitoin palautetta "order historyn" kautta. :naminami: Iso
Mikään ei ole muuttunut. TheHut ilmoitti postittaneensa jo maanantaiaamuna, Play on edelleen packing-tilassa vaikka tavaraa on varastossa
Yksi joululahjaksi ostettu ei koskaan tullut (tai ainakin vaadittava 21pvää kulunut) joten reklamaatio Playlle. Onneksi tuo on tehty helpoksi tuo "ei ole saapunut ilmoitus" ja korvaava kappale onkin jo lähetetty.
Aivan, tämä on kyllä toimiva prosessi Playlta. Pari kertaa itselläkin on käynyt noin, ettei alkuperäistä tilausta ole saapunut.
Kuinkas helpoksi se on teille tehty? Täällä jäi myös yksi paketti saapumatta, mutta minun piti lähettää allekirjoitettu vakuutus Belfastiin, että lähetys ei ole saapunut. Helpommaksikin sen voisi tehdä.
My Account -> Order history -> View details (saapumatta jäänyt tilaus) -> I have not received my Play.com order -> Replace / Refund + mahdollinen toimitusosoite + viesti -> Submit
And that's it? Siellähän vaihtelee käytännöt hassun hauskasti. Luulen itse asiassa, että tämä minulta pyydetty vakuutus on tarkoitettu paikallisille, koska palautusosoite oli Freepost-osoite. Saa nähdä hyvittävätkö postimerkin hinnan.
Niitä matkalla vaurioituneita / Viivästyneitä toimituksia ollut nyt jo pitemmän aikaa. Sitten näitä tilauksia, joista ovat velottaneet, mutta ovat sitten jääneet "outstanding" tilaan. Tänään perille tulleesta playn kuoresta löytyikin sitten jotain avain muuta mitä olin tilannut. Kuitissa kuitenkin tilaamani tuotteen tiedot... Jouluruuhkan alla selvisi kaikki tilaukset kummasti perille ennen aattoa.
Playn systeemit ei näköjään enää hyväksy ääkkösiä osoitteeseen sen jälkeen kun tietoja kävi editoimassa No kaipa nuo perille tulee.. Onko Playlla mitään sähköpostiosoitetta mihin vastaisivat?
Thx, täytyy kokeilla tuota helpdeskiä. Tuohon info osoitteeseen eivät vastaa. Edit: helpdeski osoite näyttää toimivan!
Missäköhän lienee vika, kun tilaus OP:n visa electron kortilla ei onnistunut. Tuli sähköposti: Tuosta "valid from" päivämäärästä en ole ihan varma, mistäköhän sen saa selville? Kortin tietoja lisätessä meni kuitenkin ilmeisesti "verified by visa" palvelun kautta OP:n sivulle ja tilillä on -1,00 euron katevaraus.
Onko ääkkösiä suku tai etunimessä? Playllä pitää olla sama nimi tiedoissa kuin pankillakin, mutta joskus noiden ääkkösiä sisältävien nimien kanssa on Playllä ongelmia. Itse olen joutunut joko toimitusosoitteesta tai kortinhaltijantiedoista Ä-kirjainta A:ksi vaihtelemaan ja joskus taas toisinpäin.
Ei ole ääkkösiä missään. Kokeilin laittaa postinumeron myös osoiteriville, vaikka se kysytään erikseen. Yrittävätköhän ottaa maksua huomenna uudestaan? Heti ei ainakaan tapahtunut mitään. Vai olisiko pitänyt poistaa kortin tiedot kokonaan ja sitten lisätä "uusi" kortti?
Meikäläinen laittaa kyllä nyt Playn pannaan vähäksi aikaa. Ensin tuli kaksi virheellistä paitatoimitusta putkeen. Nyt laitoin Lock, Stock...BD:n ennakkotilaukseen hintaa 18,49, ja tänään kun levy kolahti postiluukusta sisään niin ko. leffa olikin jo 2 kpl/23,49 tarjoustuotteena! Perkele mitä kusetusta...
Tuon "virheellisen toimituksen" -valituksen ymmärrän sinulta, mutta tuosta hinnan muutoksesta on vähän turha mussuttaa, sitä tapahtuu kaikkialla jatkuvasti. Tilaa jatkossa amazonista, siellä on muistaakseni jonkinlainen "turva" siihen että jos hinta muuttuu tietyn ajan sisällä, saat hyvitystä.