Missä se hintaetu on? Minä en ole bongannut kultajäsenten tilauksista mitään eroa hopeajäsenelle tarjottuihin hintoihin paitsi sen 1,95€:n postikulun. Noh nyt loppu vihdoin hopeaedut, joten niitä ei enää pääse ihmettelemään (viimeksi olen ostanut yli 100 €:lla vuoden 2006 aikana).
Paketti tuli perille parissa arkipäivässä, mutta yksi kotelo oli mennyt pahasti rikki ja tästä olen ollut asiakaspalveluun yhteydessä. Olen kaksi kertaa lähettänyt asiakaspalveluun viestin, mutta ei ole tullut vastausta. Plussana toimitusnopeus, hinnat keskitasoa, miinuksena olematon asiakaspalvelu.
Ainakin ennakkovaraustarjouksissa (onko tuollaista sanaa? :king vaikuttaisi olevan järjestään 1-2 eroa, toki on mahdollista, että myös kultajäsenten hinnat on nousseet. Oikeastaan aivan sama, varmaan ne tulee tilattua tuolta kuitenkin kun on niin laiska ja laskulla on kätevä maksaa...
tilasin tuossa 3.1 mutta tilauksessa lukee 5.1 eli olen odotellut tässä jo viikon mutta ei mitään tapahdu paketti on vielä "Toimittamattomat tilaukset" kesti noin päivän tai kaks käsittelyssä. Oon lähettäny tonne asiakaspalveluun viestejä mutta asiakaspalvelu on kuin olematon. Onko kenellekään tapahtunut näin? Varastotilanne oli "1kpl varastossa".
Koko firma ollut "kyykyssä" jo muutaman viikon. Tilasin lapsille "olipa kerran ... vai mikä se nyt oli" joululahjaksi ja paketissa oli kaksi samaa DVD koteloa (toisessa piti olla levyt 1-3 ja toisessa 4-6). Se normaali suomalainen 14vrk palautusoikeus on luonnollisesti jo aikaa sitten mennyt kun olivat vielä välipäivät loppiaiseen kiinni, mutta eipä ole asiakaspalvelukaan sen jälkeen vastannut. Vaan vastaajaviesti, että teknisten ongemien takia emme vastaa. Tähän mennessä kyllä toiminut kuin junan vessa lähes aina seuraavana päivänä tilaus perillä ja jos "myöhässä" niin 95% todennäköisyydellä vika = posti - meikäläisellä tuosta putiikista ostoja yli 2k total...
itse olen ihmetellyt samaa.. alunperin hopeana sai muutaman euron pois ja sitten kulta asiakkaana useimmiten ne samat pari euroa plus joskus vähän enemmän ja nyt platinana edelleen samassa mennään eli korkeintaan 2-6e alennuksia ja postikulut tulee edelleen myös hinnan päälle. joskus on kyllä hyviä alennuksia esim band of brothers bluray boksi normaalisti 59,95e mutta kulta ja platina hinnalla 49,95e vaikka siis olen nyt jo platina statuksella niin noissa status asteikoissa mainittu lehtitilaus optio platina asiakkaille taitaa myös olla huuhaata koska mitään lehtiä minulle ei ole tarjottu mistään listasta. hinnat noin yleisellä tasolla ovat kuitenkin suht kohdallaan (muiden liikkeiden suomi hintoihin verrattuna sillä ulkomailta saa tietysti vielä halvemmalla) mutta todella hitaasti laskevat hintoja esim indy leffoja sai anttilan ale laarista yms kuukausia reilusti halvemmalla kunnes discshop alensi hintaansa.
nonii, nyt tuntuu toimivan tää discshop homma. Sähköpostiin tuli vastaus 10 minuutin jälkeen mun kysymyksestä. Tilasin myös tänää dvd:n, kesti 10 min nii se oli toimitetuissa toivotaan että se tulee jo huomenna mainiota, paitsi että tuo dvd boksi jonka olin tilannu noin viikko sitten nii se oli päässy loppumaa vaikka siinä luki 1kpl varastossa toimitettavaksi :| kokemuksia kuinka kauan tuote joka ei ole ollut varastossa saapuu?
Noin 10 päivää sitten lähetin viestin Discshopille, kun yksi Columbo-boksin levyistä puuttui kokonaan, vaikka boksi oli avaamaton. Ei ole tullut vieläkään vastausta.
Kannattaa soittaa suoraan. Nyt tuntuu sekin kanava toimivan taasen. Tämän vuoden vaihde on kyllä ollut ilmeisen haasteellinen ko. puljulle, mutta itsekin sain nyt hyvää palvelua puhelimitse. Tsekkasin nuo omat ostoni uudelleen ja pari euroa vajaat 4000 oli se oikea summa ostoja tähän saakka. Tämä on enmmän meikäläisen kuin Play/CDON ostot yhteensä. Tässä meikäläisen verkkotilaus pikahistoria: Discshop - 1 viallista levyä (Prosessissa), 0 virhetoimitusta n. luokkaa +100 erillistä tilausta CDON - 0 viallista levyä, 0 virhetoimitusta n. luokkaa 25 erillistä tilausta Play - 0 viallista levyä, 1 hukkunut postissa (kadenssin jälkeen lähettivät uuden), 2 x väärä DVD (en jaksanut vaivautua kyselemään perään, tästä aikaa n. 2 vuotta) n. luokkaa 300 tilausta (kun kaikki levyt aina "erillisiä")
Tälläistä tällä kertaa. Päätin eilen tilata hiihtolomaksi kunnon myllytysleffoja (Arskan Commandon, kaksi ekaa Blade ja Tony Jaan Protectorin). Kaikkia oli varastossa mutta siinä vaiheessa kun tilaus siirtyi "toimitettuihin" oli jäljellä enää kaksi elokuvaa, Commando ja Blade 2. Saapuivat tänään ja tottakai Blade 2:n kansi oli haljennut joten se menee palautukseen. En kuitenkaan odota suuria ongelmia... Mutta entäs noi kaksi muuta leffaa? Lähetetäänkö perässä jahka ovat ensin saanneet rahansa noista kahdesta ekasta? Kuitenkaan ei olla merkitty toimittamattomiin...
Paljon on tullut tilailtua amazon uk:sta, amazon usa:sta, cdon.com:sta ja nyt myös discshopista. Tähän asti ollut hyvä tuuri, mutta nyt meni eka kertaa discshopissa toimitus persiilleen. Tilasin Law & Order alkuperäissarjan toka kauden, mutta paketistapa löytyy Special Victims Unit toka kausi. Laskussa oikea tuote numero, mutta paketissa väärä tuote. Laittelin tuosta sähköpostia asiakaspalveluun, mutta jos ei vastausta huomenna ala kuulua niin pitää kai soittaa. Taidan tästä lähtien keskittyä tilailemaan Cdon.com:ista heidän kanssaan ei ongelmia ole ollut.
Hyödyntääkö joku noita Discshopin hintaseurantavirityksiä? Ajattelin kokeilla, mutta vaikuttaa ihan omalta taiteenlajiltaan. Jos pistää ahnaasti vaikka kaikkiin blu-ray-levyihin ilmoituspyynnön, kun hinta putoaa alle kympin, niin miten käy? Saa odotella ikuisuuksia ja jää kokonaan ilman kun moni haluamansa levy myydään loppuun sinä aikana? Entä taktikointi hintojen ja varastossa olevien levyjen määrän kanssa? Jos 29,95 hintainen levy on tarjouksessa vaikka 19,95 ja sitä on varastossa 300. Kannattaako tilata heti, vai seurata miten myynti tuohon hintaan edistyy. Jos levyjä on kuukauden päästä vielä jäljellä 280, niin odotettavissa olisi uusi matalampi tarjoushinta? Jos on oikein sitkeä ja pihi, niin odottaa kylmänrauhallisesti kunnes levyjä on jäljellä yksi kappale ja saa sen halvimpaan mahdolliseen hintaan. Viisaasti ostamalla säästäisi hinnoissa varmaan kymmeniä prosentteja, mutta jaksaako tuollaista peliä harrastaa kuukaudesta toiseen?
Sehän on lähinnä asennekysymys. Levyjen ostaminen on niin helppoa, ettei siinä ole minkäänlaista haastetta. Lompsa vaan levälleen ja kokoelma on hetkessä kartutettu. Sen sijaan jos asettaa itselleen jonkin tavoitehinnan (BD-elokuvien kohdalla 10 euroa on hyvä yläraja), jonka alle pitää päästä ennen kuin elokuva ostetaan, homma muuttuu heti haastavammaksi ja siten mielenkiintoisemmaksi. Hyvien diilien tekeminen on oikeastaan taiteenlaji, joka on melkeinpä oma harrastuksensa jo itsessään. Itse kyttäämisen voi toki jättää kauppakohtaisten seurantaviritysten lisäksi yleiskäyttöisempien palveluidenkin tehtäväksi, ei tosin vielä kotimaisten kauppojen kohdalla.
Olipas pitkä toimitus yhden levyn kohdalla Discshopissa. 12.1.09 tilasin ja tänään 12.11.09 levy tipahti postiluukusta
Discshopin perinteikäs joulukalenteri taas käynnissä sekä pari nihkeänoloista kampanjaakin: klick ja klick. :thumbsup:
Onkos kukaan koskaan saanut tuolta mitään alennuskoodia? Parista muusta paikasta olen saanut liittymisen yhteydessä postikulut kuittaavan alennuskoodin nätisti kysymällä, mutta tuolla oli niin nuivaa suhtautumista että taitaa tämä asiakassuhde jäädä tähän. Tiedän että tämä on aika pienestä nipottamista, mutta tuo parin kolmen euron koodi on noille niin pieni asia ja sillä saisi mulle hyvän mielen että vähän kuitenkin ihmettelen. Kuten olen ennenkin sanonut, niin halpojen löytöjen ilo kariutuu usein postikuluihin... ja ei, en ole jatkuvasti tinkaamassa koodeja joka puolelta, kolme kertaa eri paikoista olen kysynyt v. 2009 ja 2010 aikana...
Ensimmäistä kertaa kyseisen puljun tavoista olen kitisemässä ;o Ovat jo parin-kolmen viime lähetyksen yhteydessä tahtoneet tyrkyttää tuollaisia jo muoveista revittyjä kiekkoja. En tähän mennessä ole moitteettoman kunnon takia jaksanut edes harkita mitään reklamaatioita, mutta olisi toisaalta kohtuullista saada rahoilleen vastineeksi takuu-uutta. :hitme: (Sendivät tietenkin palautuslätyt seuraavalle tilaajalle.)