Kaveri on Gigantissa töissä ja kenellekkään työntekijälle ei oltu ilmoitettu, että kyseessä olisi hinnoittelu virhe. Ja vaikka olisi ollutkin niin kaverini sanoi, että Gigantille se on aivan yks v**tun hailee jos he möisivätkin muutaman boxin per myymälä tappiolla. Sanoi myös, että peli ja leffa tarjoukset ovat ne millä asiakkaita houkutellaan kauppoihin.
Eri mieltä, että peli- ja leffatarjouksilla yritettäisiin saada asiakkaita massoittain liikkeelle...Muutenkin nuo on sellaisia tuoteryhmiä, että ne nyt vaan on, mutta focus ei todellakaan ole ensisijaisesti niissä. Tämähän on sitten vain minun mielipiteeni, ei työnantajani Ja edelleenkin tälle keskustelulle löytyy oma osionsa...joten lopetetaanko OT?
Mulla ainakin tuo Pacific-boxin hinta oli nousut 56.95€: oon, joten kannattaa käydä katsastamassa ja peruuttaa tilaus, jos ei tuohon hintaan halua sitä ostaa. Itse tein peruutuksen. Kumma kyllä siitä ei mitään ilmoitusta tullut, olisivat vaan kylmästi lähettäneet kalliimmalla. :hitme:
... siis hetkinen ... Mulla on tilausvahvistus sillä n. 25 hinnalla ja omissa tilauksissa näkyy edelleen sama hinta. Tosin nyt kun hakee ko. boxin tiedot, on hinta noussut tuohon. Kyllähän se pitää siihen hintaan myydä, jolla sen on tilannut ja tilausvahvistuksen saanut?
WTF......Kiitos tiedosta. En vielä perunut tilausta, lähetin heille sähköpostia ja katson sen jälkeen. Ei tosin varmaan auta itku markkinoilla, eli joudun tyytymään kohtaloon. Sähköposti Hei. Laitoin teiltä tilaukseen Pacific - Tyynenmeren Taistelutoverit (Blu-Ray) elokuvan ennakkotilaukseen hintaan 24.95, lähetitte siitä minulle jopa tilausvahvistuksen sähköpostiin. Nyt olette jostain kumman syystä menneet muuttamaan tilaukseni hinnan 54.45, ei oikein uppoa minun ymmärrykseen että kaupat tehtyä hinta tuplaantuu. Teillä ei ole kuluttajasuojan mukaan mitään oikeutta mennä muuttamaan tilausta tällä tavalla, vieläpä ilmoittamatta siitä tilaajalle. Onneksi kyse ei sentään ollut autokaupoista, muuten minulla voisi olla pihassa 50 000 Lada Samara. Ellen siis olisi tätä ajoissa huomannut niin olisitte siis vaan lähettänyt paketin kalliimmalla hinnalla, on teillä oikein reilun kaupankäynnin tavat. Ei niin mukavaksi asian tekee sen että kerkisin jo ennen tätä teidän tilasutanne tilata kyseisen tuotteen muualta ennakkotilaajan alennuksella millä olisin säästänyt selvää rahaa, kun taas huomasin teidän tarjouksen niin menin perumaan tilaukseni. Nyt taas kävi niin ennakkotarjoustilaus ei ole enää voimassa, eikä teidänkään hinta ole mikään superhalpa. Eli en siis saa koko perkeleen tuotetta kun te muuttelette hintojanne miten tahdotte, eli kiitos ja näkemiin. Mikäli kyseinen tuote ei postiluukustani tule sovitulla hinnalla, voin katsoa että yhteystyömme päättyy tähän.
Onko muille käynyt koskaan niin, että olet saanut Enjoy Clubilta jonkin leffan, vaikka et ole mitään edes tilannut? Itselleni kävi näin kahdesti, ja olin aina peruuttanut kuukauden dvd:n (kyseiset leffat eivät edes olleet kyseisen kuukauden leffoja). Tahallista tai ei, niin kyllähän tuollainen toiminta ärsyttää. Enää en siis ole jäsen enkä aio sieltä enää koskaan mitään ostaakaan.
Ennakkotilaussopimus on sopimuksena sitova ja myyjän on myytävä tähän hintaan. Piste. Vaadi tuotetta tällä hinnalla - tilanne eroaa virheellisestä mainoksesta siinä, että tilaus ja siten kauppasopimus on jo tehty. Saattavat yrittää 'ilmeiseen virheeseen', mutta kynnys on melko korkea, koska hinta oli yksinomaan heidän määrittelemänsä, ei mihinkään neuvotteluun perustuva. Eikä kyseessä ole mikään yksinkertainen pilkkuvirhe tms typo, ja kylläkin poikkeuksellisen edullinen, mutta ei uskomaton. Jos eivät myy, vie kuluttajariitalaukuntaan.
http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/3435203/Spider-Man-1-2-And-3/Product.html Spiderman 1,2,3 paketti Play.comista. Spiderman kakkosesta taitaa puuttua suomitekstit, jos muistan oikein. 25,5€ --- http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/...tion-Picture-Anthology-1989-1997/Product.html Batman 1-4 25,5€ suomitekstit --- http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/6782023/The-Mummy-Trilogy-Box-Set/Product.html The Mummo trilogia 19,5€ suomitekstit
Jos tilaustaan menee muuttamaan vaikka ostamalla uuden tuotteen, hinta nousee. Jos tilaushistorian antaa olla entisellään, ainakin vielä toistaiseksi pitäisi myös tilaushistoriassa näkyä alkuperäinen hinta. Eipä silti, kyllähän Enjoyclub on velvollinen tuotteen myymään sillä hinnalla, josta kauppa on jo tehty ja vahvistettukin. Etenkin kun firman lähettämät tilausvahvistukset eivät automatisoituja, vaan ihan ihmisten prosessoimia viestejä, joita voi joutua odottamaan joskus useamman päivänkin.
Alien Anthology Blu-Ray preorderissa Verkkokaupassa, 43.40 postikuluineen. http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=29181 (Amazon.co.uk:ssa noin euron kalliimpi päivän kurssilla + postikulut päälle)
Amazon.com: Resident Evil - The High-Definition Trilogy (Resident Evil/ Resident Evil: Apocalypse/ Resident Evil: Extinction) $25
BBC:n Life £17.88 postikuluineen: http://www.sendit.com/blu-ray/life/10054178.html Just kun oma boksi lähti tulemaan Senditistä £1 kalliimmalla (oli sekin hyvä hinta) tuli tämä tarjous.
Kannatti lähettää meiliä, vastasivat takaisin näin > Kiitos yhteydenotostasi. > > Pahoittelen,että näin on käynyt kohdallasi. > Olen laittanut sinule hyvitykseksi 29 euroa.Tämä summa vedetään seuraavan laskutuksen yhteydessä. > Ostotiedoissamme huomautamme,ettemme vastaa mahdollisista paino-tai hintavirheistä. > Ystävällisin terveisin > Eila
OT: Ai niinkö siitä myyjän vastuusta ja sopimussuhteesta pääsee, että vaan ilmoittaa että "emme vastaa..". Eikös Samalla logiikalla kannattais ehkä sanoa suoraan, että emme vastaa yhtään mistään Eli eiköhän ne samat säännöt koske huolimatta siitä haluaako virheistään itse vastata vai ei.