Näistä putiikeista tullut tilailtua jo monen monta vuotta: http://www.nierle.net/index.php http://www.wesellcd.com/
Onko havaintoa, millä todennäköisyydellä "Kannet eivät välttämättä ole suomenkielellä." -tuotteiden kannet ovat suomeksi?
Jahas, verkkokauppa ilmoitti, että The Hurt Locker Blu-ray ilmestyy 26.2.10, mutta eivät ole näköjään saaneet kyseistä elokuvaa kun nyt on Saatavuus: 9.4.2010 Ihmetyttää vaan et kun muilla on myynnis ollu jo julkaisupäivänä.
Onko muilla ongelmia saada maksetuksi luottokortilla Verkkokauppa.comin nettikaupassa? Herjaa: "Virheelliset varmistustiedot. Ole hyvä ja tarkista antamasi tiedot.". Tämä sen jälkeen kun olen käynyt Nordean Solossa vahvistamassa tuon luottokorttimaksun.
Onko käytössä Visa? Jos on niin kokeile ottaa Verified by Visa -ominaisuus pois käytöstä, jos se on päällä.
olen tässä 20.02. saakka odotellut medialoungen seinätelinettä teeveelle. näinköhän tuota koskaan tulee? joka viikko tulee sähköposti että tuotetta ei vielä ole saatavilla. oishan tuo kiva pikku hiljaa saada jo seinälle tuo tv. oli vaan niin edukas tuo ettei samalla rahalla saanut mitään vastaavaa.
Jokin vuosi sitten tilasin käsigps:ään pari telinettä tammikuussa jolloin toimitusaika oli luokkaa 3-6 vkoa (tai pitkä kuitenkin). Todellinen toimitusaika taisi mennä vähintään tuplaksi. Sinällään tuo ei odottelua haitannut kun kamat tulivat ennen "kauden alkua". Ilmoituksia tuli myös tasaiseen tahtiin joten siitä päättelin että homma on ainakin vireillä... Saksasta tulivat joten lienevät ootelleet että saisivat samaan tilaukseen muutakin roinaa, mene tiedä.
Ihan tuuripeliä näköjään et tulleeko suomi vai ruotsikansille elokuvat kun tillaan Ahvenanmaalta tällä firmalla.
Kertaalleen sain jo telineen kotiini, mutta HARMAANA, vaikka paketin sisällä lukevassa kuitissa luki että musta. Soitto asiakaspalveluun ja lupasivat samantien lähettää uuden tilalle. Tästä on nyt mennyt pari viikkoa. Olisi pitänyt itse lähteä hakemaan niin oisin saanut sen sieltä hyllystä heti, mutta kerran olen kotiinkuljetuksella (maksoi euron) ottanut, niin odotellaan. Nyt ei tule edes niitä viikottaisia posteja, että tilaustanne odotellaan. Näinköhän saan koskaan mustaa telinettä seinälle asti.
Saakohan tuonne palauttaa tuotteen jos ei ole siihen tyytyväinen? Ostin Sonyn KDL-40HX700-töllön Verkkokaupasta, enkä tajunnu että se ei olekaan LED-tv. Noh, ei siinä mitään, mutta jos tuon aikoo seinälle saada niin kokonsa puolesta töllö tulee liikaa ulospäin seinästä ja sitten se näyttää rumalta. Ei pitäisi olla ongelmaa vaihtaa tätä töllöä KDL-40EX710-malliin varmaankaan? Se ois LED ja ohuempi. Olen kyllä jo ottanut tämän töllön käyttöön, mutta äkkiäkö tuon pakkaa takaisin laatikkoonsa.
Periaatteessa et voi Verkkokaupan sopimusehtojen mukaan palauttaa tuota telkkaria jos olet sen ostanut Verkkokaupan myymälästä. Voit kyllä palauttaa avaamatonta pakettia 14 päivän sisällä mutta siihen oikeutesi jää. Jos taas olet tilannut netistä niin sinulla on kuluttajasuojalain etämyyntipykälien perusteella "oikeus tutustua tuotteeseen niin kuin se on mahdollista myymälässä" ja silloin jos olet hyvin siististi avannut ja vain lyhyesti kokeillut laitetta ja palautat laitteen täydellisenä kaikkine varusteineen niin periaatteessa palautus pitäisi onnistua. Eli jos olet myymälässä käynyt etkä katsellut laitetta niin tarkasti että tuollainen vahinko pääsee sattumaan ne se on täysin oma syysi. No, kyllä minä ainakin olisin tuon asian tarkistanut teknisistä tiedoista myös vaikka sen netistäkin olisin tilannut mutta koska laki antaa sinullle tässä tapauksessa tuon "porsaanreijän" niin voit sen käyttää hyväksesi (jos siis teit kaupan netissä.) http://www.verkkokauppa.com/?page=http://www.verkkokauppa.com/main.php?path=yleiset/sopimusehdot
Liikkeestä ostin, mutta tätä mallia ei ollut esillä, joten en nähnyt tuotetta ennen kuin vasta kotosalla. Laitoin viestiä ja soittelen vielä huomenna tuonne, katsotaan miten homma menee. Kyllähän tässä periaatteessa voi kärvistellä tämänkin kanssa, mutta kivempi olis se LED-versio.
No niin kaikki meni aivan hyvin. Tarjosivat ensin vain 95% hyvitystä, mutta kun lupasin shoppailla koko rahalla verkkokaupassa niin sain sitten täydet hyvitykset. Uusi telkkari nyt siis mallia Sony KDL-40EX710. Kuvassa en huomaa mitään eroa vaikka onkin vain 100 hertsinen malli.
Onneksi olkoon, eli loppu hyvin kaikki hyvin. On tietenkin selvä että vaihto lähes samanhintaiseen tuotteeseen teki asian sopimisen helpommaksi, voi olla että onnelliseen lopputulokseen pääsy olisi ollut huomattavasti vaikeampaa ellei peräti mahdotonta mikäli olisit halunnut vain perua koko kaupan...
Onneksi olkoon. Täytyy kyllä sanoa, että sait osaksesi poikkeuksellisen hyvää asiakaspalvelua. Ongelmahan ei kuitenkaan johtunut VK.comista vaan ostajan huolimattomuudesta, ja ostaja oli ehtinyt jo avata paketin ja ottaa television käyttöön. Mikäli VK.com olisi pistänyt sinulle hanttiin hyvityksen suhteen, niin en olisi välttämättä itse kokenut sitä edes vääryytenä. VK.comilla on ajoittain ollut ehkä vähän nihkeän kaupan maine mitä tulee näihin palautuksiin tai hyvityksiin (mikäli tapaus ei sitten ole täysin selvä), joten itsekin olen yllättynyt. Toivottavasti et nyt sitten vain pety uudestaan, kun sinulle paljastuu, että EX701 on itse asiassa Edge-LED -malli eikä esimerkiksi Local Dimming -malli (voisi leikkisästi sanoa, että Edge-LED on "LED Ready" -malli ja Local Dimming on "Full LED" -malli).