Tämä Lidlin mainos jossa esitetetään hienosti että keskiluokkainenkin perhe voi käydä Lidlissä ostoksilla. Molemmat mainokset, eli se missä äijä kitisee kuin pikkuvauva ja se missä rikkautta kuvataan stereotyyppisellä pukeutumisella.
Minusta taas molemmat mainokset ovat aivan loistavia! Olen melkein jopa harkinnut asioivani Lidlissä taas joskus....
Kinder bueno, pidän patukasta, melkein suosikkeja, mutta nyt meni toiseen 5v ostoboikottiin juuri kun edellinen päättyi. Ärsyttipä taas. Viimeaikoina enemmän on alkanut ärsyttää tuo jatkuva ohjelmien puffailu.
Ketjun aiempaan keskusteluun viitaten: CleverIndeend taisi tarttua tuumasta toimeen -> http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/11/lonkeromainos_syrji_homoja_2107676.html?origin=rss
Mielenkiintoinen päätös ottaen huomioon, että televisiossa on pyörinyt aika monta mainosta, jossa annetaan suomalaisesta heteromiehestä kliseinen kuva (hidas, sottainen, ällöttävä, haluaa vain juoda olutta ja katsoa televisiota). Tuollaisia heteromiehiä on ihan samalla tavalla olemassa kuin sitten Åttå Drinkero -mainoksen homomiehen kaltaisia homomiehiä. Toisaalta tuo päätös ei tietenkään yllätä sillä koko ajanhan näitä TV-päättäjien "housuunp#skomisia" on tullut esiin aina BB-tuotannon otteista Kimmo Wilskan potkuihin.
Noihin aikaisempiin pieru viesteihin liittyen, muistatteko Idon mainosta uudesta vessanpöntöstä johon "p#ska ei tartu". Se oli loistava, eikä ollenkaan ällöttävä. Ärsyttäväksi mainostyypiksi tällä hetkellä voisi listata Ipodin valikko-imitoinnin hyvin useassa mainoksessa. Tätähän esiintyy mm. Siinä lääkärimainoksessa, jossain asuntovälitysmainoksessa ja taisi sitä olla näkynyt myös muissa.
Voiskohan se onnittelijasoittelija jo onnitella itsensä suohon pikkuhiljaa... :OI Muutenkin idioottimaisia nämä mainosten kierrättämiset tauon jälkeen. En tosin sano että olisi välttämättä parempi puskea niitä ilman sitä taukoa..
Tuo menee jo niin paljon jonkun surkuhupaisan meemin puolelle, ettei siitä viitsi edes ärsyyntyä. Esittäisivät sitä pidempää versiota (YouTubessa on), jossa se äijä vetää jäätävän replan "Kerrohan mikä sen nimi on ja mistä sitä voi ostaa" jäätävällä sävelellä. :sick:
Ei nyt suurta ärsytystä aiheuta mutta Ylen Tali-Ihantala -mainos on apinoitu aika suoraan Taistelutovereista.
Aika suuri pettymys tiedossa, jos joku asiasta kiinnostunut ei ole vielä ko. elokuvaa nähnyt... Kyseessähän on enemmän dokudraama kuin elokuva. Olen jsokus miettinyt, että tuosta Tali-Ihantala -leffasta saisi aika hyvän dokumentin kun siihen liittäisi kertojanäänen ja haastatteluja elokuvasta leikattujen pätkien väliin, onhan se kaluston yms. suhteen varsin tarkka historiallisesti, mutta draamallisesti se on koko illan elokuvaksi melkoinen floppi.
"Suomiarvat.com on saitti sinulle, joka rakastat arpoja. THREEWOW-arvallamme voit voittaa 5500 euroa joka ikinen kuukausi, viidentoista vuoden ajan. Nyt tarjoamme kaksi arpaa ilmaiseksi. Tervetuloa!" ...Jari Karjalaisen ah niin ihanasti artikuloivalla äänellä. Niin kuin 98% muistakin mainoksista.