Simpsons 7.kausi 36.95€ ja bonushinnalla 31.95€ . Edit: Jos ostaa kyseisestä puljusta jotain saa kaupan päälle sahara elokuvan.
ALFRED HITCHCOCK PRESTIGE COLLECTION 31.95 (bonus 26.95) ELVIS PRESTIGE COLLECTION 31.95 (bonus 26.95) jumantsuikka.. täytyyks sitä sitten liittyä tähän lafkaan..
Enjoy Club kyselee palautetta jäseniltään. Vastaamalla kyselyyn, saa alennuskoodin viiden euron alennukseen tilauksesta. Ei paha palkka. Itse annoin sitä hitaista toimitusajoista, vastaavasti hintataso on kokonaisuudessaan ihan ok ja tarjouskampanjat todella hyviä. Kampanjoissa alennusprosentit ovat olleet parhaimmillaan vaatimattomat 8590 prosenttia.
Löytyihän tästäkin kaupasta ketju, tosin hivenen vanhanpuoleinen. http://www.enjoyclub.fi/ Kertokaahan joku kokemuksianne kaupasta. - Erityisesti kaupan sitoomukset/vaatimukset häiritsevät - Löytyykö yleensä hyviä blu-ray tarjouksia? Erityisesti blu-ray "boksien hintalöydöt" ketjussa mainittu Pacific herätti mielenkiinnon.
Mielestäni todella harvakseltaan on ns. oikeasti hyviä tarjouksia, ja noiden aiemmin mainittujen bluray-tarjousten kanssa taitaa olla niin, että ovat jonkin sortin hinnoitteluvirheitä (Saw-boksi, Generation Kill ja nyt Pacific). Kyseisestä firmasta ei kuitenkaan kenties löydy porukkaa, joka korjailisi virheitä. Tai sitten ovat vaan hyviä tarjouksia. Itse olen, totta kai, tarttunut juuri noihin "virhetarjouksiin" ja ne ovatkin miltei ainoita, mitä olen ylipäätään sieltä tilannut liittymisen jälkeen. Liittymistarjous oli aikanaan lyömätön, kun neljä yhden hinnalla tms. liittymistarjoukseen kuului myös boksit. Silloin matkaan lähti esim. CSI season 6 ja Bourne trilogia. Sen jälkeen onkin sitten ollut hiljaisempaa. Toki tilasin saman tien sillä parilla kympillä, mikä piti tehdä puolen vuoden sisään liittymisestä, ettei tule sanktioita. Monesti olen miettinyt eroamista jo ihan senkin takia, että itsellä tuppaa unohtumaan kuukauden tuotteen peruminen. (Sivujen uudistumisen jälkeen tämäkin tuntuu jotenkin vaikeammalta. :hitme Joitakin kertoja on tullut kotiin asti ja siinä on sitten oma vaivansa palautella niitä. Juuri tuollaisten todella hyvien tarjousten takia olen roikkunut jäsenenä. Nyt sitten kiittelen itseäni, kun tuo Pacific tuli napattua varsin kohtuulliseen hintaan. Olipas melkoista tajunnanvirtaa näin lauantai-iltana, mutta toivottavasti siitä jotain irtosi.
Aika harvakseltaan on hyviä tarjouksia, välillä on saanut 7e tai 10e lisäalennuksia niin oon sitten jotain tilannut, postikulut ovat tuolla 4,50e vaikka tilais yhden dvd:n/bd:n. Minä yritin erota pari vuotta sitten niin ehdottivat että minulle ei tule enää kuukauden leffaa eikä siis tarvitse perua mitään vaan tilaan silloin kun/jos huvittaa.
Yrityksen toimintatavat näyttävät aivan liian kompleksisilta omaan makuuni. Joka kuussa muistettava "ennakkoperumistapahtuma" saa aikaan jo nyt päänsärkyä. Taidan jättää tarjouksen väliin ja odotella muiden kauppojen tarjouksia. Kiitos vastauksista
Enjoyclubissa on alkanut 19. 10. asti voimassa oleva syysale. Omiin silmiini ei kyllä osunut mitään tilaamisen arvoisia löytöjä ja muutenkin verkkokauppa tuntui bugittavan suorastaan huolella. Enpä muista koskaan nähneeni epävarmemmin ja -loogisemmin toimivaa nettiputiikkitoteutusta (tuotteen lisääminen ostoskoriin muuttaa sen hintaa; ostoskoriin kerätyt tuotteet ilmestyvät tilaushistoriaan vaikka en ole vielä vahvistanut tilaustani; mainosbannerissa mainostettu 10% alennus ei toimi; tuotteisiin lisätään uudet toimituskulut, vaikka käyttöehtojen mukaan näin ei pitäisi käydä, kun on edellisiä tilauksia vielä odottamassa toimitusta...) Tuoreessa muistissa on myös, miten ennakkotilatun tuotteen hintaa nostettiin kaikessa hiljaisuudessa ja aiemmin tässä ketjussa kaupan tuotteeseen linkittäminen päästi selaamaan linkittäjän asiakastietoja. Ei näin.
Hiljattain joku plazalainen (en minä) on raportoinut tietoturvaongelmasta myös Enjoyclubille. Sain juuri Enjoyn asiakaspalvelulta seuraavanlaisen vastauksen yhteydenottoon, jota en ole tehnyt: Liekö tieto lähetetty kaikille asiakkaille, vai onko firman tekniikka vielä arveltuakin heikommissa kantimissa? Olen kyllä hiljattain ollut yhteydessä asiakaspalveluun muista ongelmista raportoidessani, mutta saamani viesti vastaa siis jonkun toisen kyselyyn. Vaikka tämä ihan inhimilliseltä erheeltä vaikuttaakin, mieleen hiipii silti epäilys siitä, meneekö mulle tarkoitettu vastaus vuorostaan jollekin toiselle...
Jatkan myös 24 - kaudet 1-8 boksista keskustelua tässä Enjoyn ketjussa, ettei mene OT:ksi tuolla toisessa. Kyllähän kyseisen firman puuhastelu on aika surkuhupaisaa, ja nyt laitoin minäkin tiedustelun tuon 24 boksin toimituksesta. Laitoin viestiin myös tyytymättömyyteni Enjoyn toimintaan ja totesin, että viimeaikaisten kikkailujen perusteella harkitsen eroavani kerhosta. Saa nyt nähdä, onko sillä mitään vaikutusta mihinkään. Odottelen vastausta. Ja tosiaankin aion laittaa "eroanomuksen" sisään, jos tuota boksia ei heru. Viimeksi oli se Pacific-boksin hintakikkailu, nyt tämä. Plus nuo tietoturva-asiat. Lisäys vielä, että minullakin tilausstatuksessa ei näy tuotetta, mutta hinta on edelleen oikein. Eli varmaan lähettävät pelkän laskun.
Tuo tilauksen loppusumman laskeminen on tosiaan yksi hieno ominaisuus lisää Enjoyn fabulöösissä verkkokauppatoteutuksessa. Rakentelin omaa tilaustani tavoitteena saada 60 euroa täyteen jotta postikulut olisivat ilmaiset (tässä hommassa tuo pahamainen 24 complete BD -boksi oli suureksi avuksi) ja huomasin, että joidenkin elektroniikkatuotteiden lisääminen ostoskoriin itse asiassa laski loppusummaa... Ikävä kyllä tilauksen vahvistamisvaiheessa ilmeisesti käytetään toisenlaista matematiikkaa, sillä vahvistetun tilauksen loppusumma näytti aivan eri lukemia kuin kassalle siirryttäessä. Lieneekö sitten kyseessä jälleen yksi tapa erottua ennustettavasti toimivien kilpailijoiden harmaasta massasta? Lopulta kuitenkin päädyin tilaamaan 24-boksin erikseen, ja tilausvahvistuskin osoittautui olevan samaa light-sarjaa tuotteen muiden speksien kanssa: Toivottavasti lähetys kuitenkin saapuu perille, ettei pahvilaatikosta joudu tekemään katoamisilmoitusta. :thumbsup:
Joo älkää pidätelkö hengitystänne boksin saapumista odotellessa: "Emme valitettavasti voi toimittaa tuotetta 24 KAUDET 1-8 + ELOKUVA, koska se on loppunut tavarantoimittajaltamme. Saatamme saada tuotteen valikoimaamme myöhemmin. Pahoittelemme tapahtunutta! Ystävällisin terveisin Enjoy Asiakaspalvelu" Eli ei tuota ole tainnut alunperinkään olla valikoimassa, olin kuitenkin luultavasti ensimmäisten joukossa tilaamassa. Tänään lähtee eropyyntö. Enjoy voi mun puolesta imeä sykkivää.
Jotakuinkin näin. Tai sanotaanko, että arvelin. Samankaltainen juttuhan oli tosiaan se Pacificin kanssa. Itse poistin silloin sen ostoskorista, kun luin plazalta että ovat kertomatta nostaneet tuotteen hintaa. Kyllä sekin ärsytti, vaikka siinäkin tapauksessa arvelin olevan jotain häikkää. Jokuhan taisi ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja taisi jopa saada sen siihen "väärään" hintaan. Eli kyllä. Kiukuttaa, vaikka arvasinkin, että näin käy. Tuote oli kuitenkin jopa siinä kerholehdessä, että kyllähän se olisi voinutkin olla jopa myynnissä. Onhan se nyt ihan hanurista myydä olemattomia tuotteita. Yhtä kaikki, eroilmoitus on tehty. Eipähän tarvitse tulevaisuudessa kiukkuuntua moisista ja aiheuttaa kiukuttelullaan joillekin muille tarvetta avautua. :thumbsup:
Siinä oli kuitenkin kyse todellisesta tuotteesta. Ainoastaan hinta oli halvahko, muttei mahdoton. Minusta ero on aika iso. Surkeaa palvelua ei tueta :thumbsup:
Kovin vaihtelevaa tuntuu olevan kokemukset enjoyclubista... Mulla pääasiassa hyviä näiden parin kuukauden aikana. Syy miksi liityin oli Lost season 6 BR hintaan 29.66, joka oli minusta aika hyvä tarjous. Tilasin liittymislahjana muutaman dvd:t ja pari cd:tä. Kerkesin vielä liittyä niin että 30.11 asti voimassa ollut jäsenlahja, ilmainen leffa, tarttui myös haaviin. Tosin tämä ei sitten ollutkaan rekisteröitynyt tilaukseen, ja kun soitin sitten aspaan ja kysyin asiaa, niin pahoittelivat ja antoivat vielä muutaman % alennusta koko tilauksesta sekä tietysti sen ilmaisen leffan. Tuo Lost sitten otti ja kesti, ilmeisesti oikeastikin julkaisupäivä siirtyi, ja olipa clubin hintakin noussut jo siinä välissä yli 66!!!??? Olin aivan varma että koskaan sitä ei tule, mutta niin vain kolahti laatikkoon alkuviikosta ja hintaan 29.66 Me Happy!:king:
Näin voisi tosiaan todeta. Enjoyclubin kenties hienoin ominaisuus onkin tuo yllätyksellisyys, jonka avulla jokaisesta tilauskerrasta tulee jännittävä elämys. Esimerkkkinä joulunjälkeisalen yhteydessä lanseerattu 10% alennus koko tilauksesta. Tuo yleisalennus toimii Enjoyclubilla luonnollisestikin tavalla, johon kilpailijat eivät pysty: Mainittakoon, että kun ostoskorin kyörää kassalle, loppusumma tuosta hieman putoaa, mutta eipä toisaalta alennusprosentillakaan ei ole enää minkäänlaista vaikutusta tilaukseen.
Lähinnä huvittuneena ole tätä ketjua lueskellut, mutta pakko vain ihmetellä joidenkin kansalaisrohkeutta lähteä oikeasti tilaamaan tämän tasoisesta kaupasta jotain. Jos ostaminen on noin vaikeata, niin voi vain kuvitella millainen sosiaalinen kokemus on joutua reklamoimaan jostain asiasta.