Kyllähän siellä välillä tökkii, mutta ainakin minulla yhden toimimattoman laitteen vaihto onnistui ja korvasivat palautuskulutkin - tosin ostohyvityksenä. DX ei yleensäkään ole oikea paikka, mikäli toimituksella on kiire.
Tilauksen tein 4.1., paketti lähti DE:n mukaan liikenteeseen 17. ja tuli perille 21.1. Jännä tuossakin että valtaosa ajasta meni siihen että varastossa olevat tavarat saatiin pakettiin ja liikenteeseen..
Itselläni ei ole ainakaan ollut valittamista. Sitä saa mistä maksaa. Halvalla ei voi saada hyvää, mutta joskus sekin riittää. Mutta sen sijaan, että laitat sähköpostia, voisit kokeilla yhteydenottoa heidän virallista kanavaansa myöden, joskos tulokset olisivat parempia: http://services.dealextreme.com/ Kyllä sieltä parissa päivässä on itselleni vastaus aina tullut. Myös aikaero kannattaa ottaa huomioon. Itse suunnittelen taas seuraavaa tilausta, aiempien hyvien kokemusten saattelemana. :king:
Ei ole vieläkään vastausta tullut ja tuon linkin kautta juurikin tein reklamaation. Halvalla hyvää? Ei tuo minusta kovin halpa ollut vs. tilasin marraskuussa lukupään joka maksoi 33.97€ sis pk. ja se TOIMI. Harmi vaan kun ebaysta ei enää kyseistä myyjää löydy :weep:
Kuten jo omaan replyyni ylös kirjasin muistiin, niin 20 päivää tai enemmän on nykyisin DX-toimitusaika. 19 päivää Kaidomainilla. Jos sinulla on kiire, KÄVELE käsilläsi takaperin Hong Kongiin niin saat tuotteesi nopeammin kuin lentorahtina tilaten. Mahtaa lentokoneissa nykyään olla hevosveto, kuminauha tai höyrykone, sen verran hitaasti siivet lepattaen ne tänne matelevat. PuluPostina ilmeisesti. Ja pulukin luultavasti on astmainen ylipainoinen raakki, joka kaipaa eläkkeelle. Normaali terve kirjekyyhky ehtii 20 päivässä perustaa 20 uutta perhettä ja lennättää jälkikasvunsa avulla tuotteet nopeammin tänne kuin mihin DX nyt kykenee. Sama koskee Kaidomainia, pulut sielläkin ovat omituisen laiskoja nykyisin.
Postituskuluttomuus perustuneekin juuri siihen, ettei joka nippulaa ja nappelia, joka tilataan lähetetä Suomeen seuraavalla koneella, vaan kerätään isompi satsi, joka sitten lähetetään eteenpäin.
Tässä nyt onkin kyse siitä, että vastaisivat edes siihen sähköpostiin niin tietäisi miten toimia tästä eteenpäin. Mutta ilmeisesti vastauksenkin saisi nopeampaan kun kävisi itse kysymässä paikanpäältä...
Edelleenkään, DX EI VASTAA sähköposteihin. Tukisivut löytyvät http://services.dealextreme.com osoitteesta. Vain sitä kautta saa yhteyden DX:ään. Tällä hetkellä vastausaika on noin 7 arkipäivää. Jos vastausta ei ala kuulumaan sen seitsemän arkipäivän odottelun jälkeen, niin kirjoittakaa DX:n foorumille. Siellä pystytään tekemään tarvittavat toimenpiteet sille tukitiketille. Muista mainita viestissä: tilausnumero, tiketin numero, tiketin luomispäivä Ja sen viestin voi laittaa vaikkapa tänne: http://www.dealextreme.com/forums/Forums.dx/Forum.-204 Uusi aihe avataan <<Post a new topic tekstiä painamalla. Jos sitä tekstiä ei näy, niin varmista että olet kirjautunut sisään (jos et ole kirjautunut sisään, kirjaudu sisään: http://www.dealextreme.com/accounts/default.dx Jos sinulta ei taas löydy dx-tiliä niin uuden tilin voi tehdä tuossa äskeisessä osoitteessa.)
Juuri tuon linkin kautta tein ilmoituksen niin kuin postista #84 käy ilmi. Tarkoitin, että odotan sähköpostiini vastausta.
Vihdoin DX vastasi kysymykseeni :hitme: We apologize for this problem. Would you kindly refer to the product reviews of this item or post your question on our forum to check if any useful information provided there? Sometimes the issues that customers raised could be resolved by topics in our forum. If no valued information found, please come back to us again, we will follow up on it. Thanks for your assistance. Best regards lucia Eihän tuossa mennytkään kuin vaivaiset 10 arkipäivää. Kuinkahan monta menee seuraavaan vastaukseen
tuo on aivan sattuman kauppaa... tilasin kahta tuotetta joille molemmille eri paketti. toinen saapui 14päivän päästä kotiovelle , toisella meni 20 päivää. ja tismalleen samaan aikaan molemmat paketoitiin yms eli ei ollut siitäkään kiinni. vain honkongin postissa makaaminen teki viivästyksen toiseen lähetykseen... itselläni on yleensä kaikki paketit tulleet kahden mutta viimeistään kolmen viikon sisällä tilauksesta.
Foorumi kannattaakin tsekata ennen kun lähettää tikettiä, ja kertoa siinä ekassa viestissä että on katsonut jo foorumin. Ja todella, nyt voit odottaa seuraavaa vastausta ehkä ei ens vaan sitte viikolla, sanotaanko ke-pe välillä... (ks. http://www.dealextreme.com/forums/Forums.dx/Forum.-202~threadid.406292)
Vastasivat jo, ja kertoivat kuinka tuote palautetaan. Kerroin heille, että ps3 toimi kun kokeilin sitä toisella lukupäällä. (valkoinen valhe) Yksi asia mikä jäi vaivaamaan on se, että palauttavatko he rahani vai laittavatko uuden lukupään minulle Jos joku paremmin englantia osaava viitsisi vilkaista saamaani viestiä Spoiler Apologies for the item being defective. If your products get damaged(only for items without Special Warranty terms in the product description and physical damage or incorrect use excluded) within 90 days after shipments (The order shipment date and order notification are provided to you by email) and the return shipping fee is less than 35% of the defective item(s) value, and also less than $40(USD),please return the item(s) by cheapest way with tracking number (ordinary mail) to the below Drop Off Box Address, we will cover the actual postage (according to the shipping receipt you provided). After your shipment, please take a picture of the proof of shipment (shipping receipt, certificate of posting, tracking number stub, etc). We will arrange the replacement and reimbursement for your return postage after the package is received and processed. But if the product turns out to be defective after 90 days and within 150 days from shipment?Please notice that the defective item will only be replaced, the return shipping costs will be on your sole responsibility, we will pay all the necessary shipping fees for the replaced products that we ship to you. Should the item become defective after 150 days from shipment, customers will still be allowed to send the unit back to us. We will help forwarding the item to the manufacturer for repair or replacement until the product arrives at our warehouse, the shipping cost both ways have to be covered by customers. Repair cost (if any) incurred during the process will be at customer’s expense as well. Return address: TO: DealExtreme RE: ORDER # ______ Room 225-226, Block B, Focal lndustrial Centre 21 Man Lok street Hung Hom, Kowloon HONG KONG PS: Please use the cheapest way to ship the item(s) back. Courier services such as EMS, UPS, Fedex, TNT, DHL etc are NOT eligible for return shipping cost reimbursements VERY Important: please remember to include a note in your package indicating the following items: 1. Your order number, 2. sku numbers returned and quantity, and 3. a short description of the problem(s) of the defective unit. This note will help expediting the processing time for you. Thank you. If you have any questions on the return, please feel free to contact us again at anytime. Thank you for your patience and understanding. Best regards lucia Ps: when you want to use the store credits, you could open a new tikcet by using the link: http://services.dealextreme.com/forms/StoreCredits.aspx
Ota ne vaadittavat kuvat jne. tuotteesta. Laita se postiin ja jos siinä on tracking-numero niin ota sekin talteen. Ota kuitti postimaksusta ja skannaa se ja lähetä tuonne. Saat uuden tuotteen (voi olla jo tulossa) ja postimaksun rahat palautetaan. Eli rahaa et menetä yhtään, mutta aikaa ja vaivaa ei korvata.
Tulipahan laitettua postiin kirjattuna pakettina tämä viallinen lukupää. Halvimmalla tapaa palautuksen hinnaksi tuli 17.80€ Onko tässä oikeasti mitään järkeä postittaa tämän hintaluokan rikkinäisiä tuotteita takaisin? Todennäköisesti lukupää kun saapuu heille niin heittävät sen samantien roskiin Nyt muuten näyttää olevan Kiinassa joku helevetin viikon mittainen uusivuosi jona aikana dealextreme on suljettuna :hitme: Ei oikein nyt mene putkeen mun kohdalla tämä odottamisen odottaminen. Ei voi enää kuin nauraa
Ja tänään sain sähköpostiini tälläisen viestin eli ei mennyt kuin 2 viikkoa vastaukseen tällä kertaa: Dear ************, So sorry for delay response due to our holiday for Lunar New Year. We are going to send you the new replacement, however, under the policy the compensation for the postage will be less than 35% of the product value. Would you mind we keep $21.00 as store credits for the postage? Best regards lucia Eli tarkoittaako tuo, että he pitävät 21$ itsellään ja minun pitää maksaa kokonaan nuo rikkinäisen lukupään postikulut???
Kuten varmasti luit palautusehdot, niin palautukset, joiden postikulut ovat enemmän kuin 35 % tuotteen hinnasta, ei tule palauttaa. Paljonkos siis se lukupää nyt maksoi? Eli oletan, että menit ylittämään tuon 35 % ja itse ainakin ymmärrän, että koska sinähän selkeästi teit virheen palautuksessa, he ehdottavat (täysin omaa hyvyyttään), että "sijoittaisivat" tuon $21 "dealextreme-tilille", jota voit käyttää tulevissa tilauksissasi. Omat palautukset, jotka on tehty ehtojen mukaisesti, rahat on palautettu suoraan luottokortille ilman kyselyitä.
Lukupää maksoi 47 ja postikulut palautukselle 17.80 Huonolla englannilla ymmärsin palautusehdot väärin. Itse olen tehnyt virheen ja pitäähän tuohon olla tyytyväinen, että laittavat dealextreme tililleni sitten nuo postikulut. Pitääkö minun vastata nyt tuohon viestiin minkä sain? Jos joku kehtaisi laittaa yv:llä minulle englanniksi kirjoitettuna mitä tuohon vastataan
Tilaus jonka tein 6.Helmikuu.2011 ei ole tullut mutta tilaus jonka tein 7.maaliskuu.2011 tuli tänään kesti n. 2 viikkoa. Miten se on mahdollista?? kyllähän sittenkin joillain on kestänyt n. 3 kuukautta:thumbsup: