Päivitysviesti Play.com: Dear Customer, As a follow up to the email we sent you last night, I would like to give you some further details. On Sunday the 20th of March some customers reported receiving a spam email to email addresses they only use for Play.com. We reacted immediately by informing all our customers of this potential security breach in order for them to take the necessary precautionary steps. We believe this issue may be related to some irregular activity that was identified in December 2010 at our email service provider, Silverpop. Investigations at the time showed no evidence that any of our customer email addresses had been downloaded. We would like to assure all our customers that the only information communicated to our email service provider was email addresses. Play.com have taken all the necessary steps with Silverpop to ensure a security breach of this nature does not happen again. We would also like to reassure our customers that all other personal information (i.e. credit cards, addresses, passwords, etc.) are kept in the very secure Play.com environment. Play.com has one of the most stringent internal standards of e-commerce security in the industry. This is audited and tested several times a year by leading internet security companies to ensure this high level of security is maintained. On behalf of Play.com, I would like to once again apologise to our customers for any inconvenience due to a potential increase in spam that may be caused by this issue . Best regards, John John Perkins CEO Play.com
Viikko sitten tilasin 'The Walking Dead Compendium' -sarjakuvakirjan ja tänään ihmettelin suuresti kun Kiitolinjan auto kurvasi pihaan (tänne korpeen) ja toi paketin. Mistäs lähtien Kiitolinja on Playn paketteja ruvenna kuskaamaan?! Tuon kokoiset paketit on muutenkin aina aikasemmin joutunut postista hakemaan.
Onkos kukaan muu huomannut viime aikoina sellaista, että kun on tilannut tuotteen, jota näyttäisi heillä varastossa olevan, niin rahojen otto tililtä onnistuu ja tuotteen pakkaus alkaa, mutta parin päivän päästä tilausstatuksessa lukeekin, että "awaiting stock"? Eihän tuo nyt sinänsä ole kamala menetys, kun yleensä näin käy halvoille tuotteille, mutta onhan sekin tietenkin rahaa.
Sähköpostia lähetetty Playn suuntaan 3.8 eikä vieläkään vastausta. Ruvennut kyllä viime aikoina ärsyttämään tuo edellisessä viestissäni kertoma asia sekä se, että paria tuotetta, joille on luvattu 3-5 päivän toimitusaika, olen jo saanut odottaa kuukauden - ja tuotteiden kohdalla lukee tälläkin hetkellä "usually dispatched within 3-5 days".
Pari tuntia sitten tuli vastaus. Mutta kovin epäselviä/"virkamiesmäisiä" nämä ovat, ei meinaa aina kunnolla ymmärtää, vaikka ihan hyvä englannin kielen taito onkin Tossa kun sivuja taaksepäin nopeesti selailin, niin kyllä siellä on näemmä sullakin valittamisen aihetta ollut..
Kappas, niinpä näkyy olevan meitinkin tilauksen laita Vaikka tuotetta on vielä myynnissäkin.. täh? Yleensä disabloivat [BUY] -painikkeen, kun odottavat tavaraa varastoon... Jottai hämärää toimintaa on ny...
Sen aikaa, mitä itse olen tuolta tilannut, niin on pystynyt ostamaan, vaikka siinä se 3-5 tai 10 päivää tai 1-2 viikkoa toimitusaika olisikin. Ja tosiaan, mulla on siellä pari tuotetta, jotka on totaalisesti heiltä loppu (ei noita 10 päivän jne toimitusaikoja). En oikeen tiedä, mitä tässä pitäs tehdä, jos ei rahat palaudu :/
Tänään tulleet rahat takaisin tilille. Piti vaan kysyä uudestaan "hyvityspäätöksen" perään, niin tuli ilmoitus, että rahat palautetaan. Eli jos täällä on jollakin sama tilanne, niin yhteyttä Playhin vaan
Sikäli ei ole omissa tilauksissa ollut vastaavaa, mutta olen myös pannut merkille että yllättävän monesti ne menevät nopeasti "packing"-tilaan, eli ovatkohan muuttaneet tuota käytäntöä? Aikoinaan, tuli nimittäin tehtyä monesti niin kun joku kiinnostava tuote ei ollutkaan "In Stock" vaikka niin väittivät, peruin tilaukseni ja tilasin semmosesta firmasta jolla tuote oli takuuvarmasti hyllyssä. Eli nyt hanakammin tulee jo pakkaus tila päälle joten sikäli tilauksen peruutus on paljon hankalampaa.
^ Samaa katselin minäkin. Tuttu "Play" -logo on poissa.. kyynel. Kaippa nuokin sivut toimivat, ainakin tilaus onnistui
Tulipa Play:n tilaukseni nopeasti, ei aiemmin ole näin nopeasti tainnut tulla. Viime torstain ja perjantain välisenä yönä tilasin (Sucker Punchin), perjantaina se lähetettiin ja tänään tiistaina tuli postilaatikkoon.:thumbsup: Kun otetaan huomioon se, että viikonloppu oli välissä, niin nopeasti tuli. Pystyykös muuten tuolta Play:n uusitulta sivustolta enää hakemaan lefoja, joissa on Suomi-tekstit?
Löytyykös tuosta uudesta play.com sivustosta enää valintaa dvd subtitles ja sit kirjoittaa finnish, nii se listaa kaikki leffat missä on suomitekstit?
Tuota... mitäköhän ne Playlla nyt pelaa: To: Minulle This email is only an acknowledgement of receipt of your order which has been passed to our dispatch department to be processed. Thank you for ordering with www.play.com Please check the following order information: Order Reference(s) : ********* Item : Terminator Salvation: T-600 Limited Edition Packaging (Terminator 4) Price : EUR 28.99 Quantity : 1 Delivery Cost : Free Payment : Credit Card Delivery Address : Minulle Ja kun poikkean Playn sivuilla kurkkaamassa accounttiani: PRICE EUR 28.99 PAYMENT Credit/debit card ORDER DATE 19/07/2011 ORDER ID ************* DELIVER TO Credit/debit card billing address Minulle STATUS Cancelled: 19/08/2011 WTF Eikö viitsitä enää ilmoittaa asiakkaalle!! Postia läks... Ja heh, kyseisen tuotteen hinta nyt sen 54€...!
Jotenka arvon asiakas, voit tilata tuotteen uudestaan, tosin tuplahinnalla... Mehän kun siis näköjään voimme peruuttaa tilauksen, jos saatavilla olevat erät tulevat maksamaan meille enemmän, kuin tilaushetkellä tehty ostos... Kai tuo periaatteessa onkin ihan laillista?