Voihan sinne kirjoittaa, kysele vaikka aluksi tuota kautta http://www.play.com/Helpdesk/Contact_us/Order_issues.aspx Ne voivat tarjota hinnanalennusta tai jos haluat ehjän boksin tilalle niin rikkinäinen pitää ensin palauttaa joten kannattaa kysellä korvaavatko täydet palautuskulut.
Niin tämä contact kaavake ei siis toimi minulla, ei millään selaimella. Kun painaa ->lähetä niin sanoo että please enter message. Noh. Laitoin return item prosessin menemään, ja kaavakkeeseen että contact me asap. katsotaanpa ottavatko yhteyttä... aika ihme touhua, ei uskoisi että vuosi on 2012.
Oletko yrittänyt lähettää postia johonkin noista tässäkin ketjussa mainituista spostiosoitteista? Ne ovat kyllä ajalta ennen Rakuten Groupia, joten en tiedä ovatko enää toiminnassa.
Nykyisin suositelluin yhteydenottokanava taitaa olla Twitter-tili @PlaycomHelp: https://twitter.com/#!/PlaycomHelp Oman kokemukseni mukaan ei kyllä ole takuita, että tuonnekaan lähetetty yksityisviesti aiheuttaisi mitään toimenpiteitä. Myös firman Facebook-sivun välityksellä kiekuminen saattaa auttaa: https://www.facebook.com/Playcom On kuitenkin aika himmeää touhua, että asiakaspalvelua saadakseen pitäisi rekisteröityä jonkun kolmannen osapuolen palvelun käyttäjäksi.
Sanos muuta. Ihmeellistä. Maailma pyörii nykyään ihan liikaa näiden naamakirjojen sivuilla. Minulla ei ole Facebook- eikä Twitter-tiliä eikä ole tarkoitus hankkiakaan. Kohta olen varmaan täysin tietoyhteiskunnan ulkopuolella kun kaikki tapahtuu jossain Facebookissa. Onneksi edes DVDPlaza on edelleen aktiivinen vanhan ajan foorumi jossa voi kunnolla keskustella asioista
Eiköhän nyt Playn kohdalla ole kyse pelkästään puutteellisesta asiakaspalvelusta. En usko tämän olevan sattumaa vaan tietoinen päätös Playn puolelta. Toisaalta asiakas päättää, että mikälaiseen puljuun rahansa kantaa.
Tuli sitten tilattua juuri tauon jälkeen PlayTradestä eräs CD ihan kelpo hintaan (Amazon.co.uk marketplacessä olisi ollut euron verran kalliimpi). Samalla piti päivittää uuden luottokortin tiedot, siis oikeastaan expire vuosi 2012 => 2015 ja se CV-luku kortin takana. Jossain Amazonilla tällainen menee heittämällä mutta nyt herjattiin sitten puhelinnumerostani vaikka se on tähän asti kelvannut. Poistin aluksi välilyönnit. Ei kelvannut. Sitten poistin plus-merkin maanumeron edestä. Nyt kelpasi numero. Tätäkin koodinpätkää on siis menty puukottamaan huonommaksi Rakuten Groupin takia? Inhoan näitä asiakastietolomakkeita jotka eivät kerro missä formaatissa haluavat tiedot ja sitten nipottavat ties mistä. Siinä sitä sitten saa kokeilla kombinaatioita läpi tuskanhiki otsalla... :OI
Paketti ei koskaan tullut perille , mutta lähettivät uuden kun lähetin kadonneen tavaran asiakirjan postissa heille , ei saanut lähettää sähköisesti , outoa kun on sentään 2012 vuosiluku ?
Olen tilannut vuosia Playsta ja ei ole ollut aiemmin mitään valittamista, mutta Rakuteniin liittymisen jälkeen alkoi ilmentyä outoja asioita. Tilasin Dawn of War II: Retribution Collector's Edition, mutta sainkin tavallisen version. Eivät jaksaneet ilmoittaa, että Collector's Edition on lopussa, vaan laittoivat omin päin eri version. Toinen tapaus oli, kun tilasin Lostin 6. kauden. Lostin sijaan tulikin Inglourious Basterds. Tämä täytyi tietenkin lähettää takaisin ja pyysin heitä vaihtamaan tuotteen oikeaan, mutta päättävätkin palauttaa rahat. Valitin asiasta, niin sanoivat, että tilaa tuote uudelleen (hinta oli tullut siinä välissä 20€ enemmän!). Jäi tilaamata ja hankin boksin eri kautta. Muutaman kuukauden pidin Playta boikotissa ja tilasin tavarat muualta, mutta olen nyt viime aikoina tilannut muutaman leffan. Ainakaan toistaiseksi ei ole ollut samanlaista sekoilua.
Tähän käytäntöön syynä on tietysti se, että sähköinen lähettäminen on liian helppoa. Ehkä vaivalloisempi snail mail Playn mielestä ehkäisee (turhaa) reklamointia. Saatan vain kuvitellakin, mutta minusta Rakutenin jälkeen hintataso on hieman noussut ja/tai huipputarjoukset vähentyneet. Ainakin on tullut osteltua viime aikoina enemmän muualta.
Minustakaan Play.com ei enää ole sillä tavalla edullinen kuin takavuosina. Siellä ei yksinkertaisesti ole juuri mitään kiinnostavaa kilpailukykyiseen hintaan poislukien PlayTrade-kauppiaat, joilla voi olla tosi hyviä diilejä.
Tänään poistui kanaalisaarten nettikaupoilta verovapaus. Nyt hinnoissa on mukana brittien alv esim. cd, dvd, bd, pelit 20%. Sitä en tiedä kuuluuko saaret nyt EU:n veroalueeseen jolloin tuolta voisi ostaa yli 43€:n tuotteita ilman pelkoa että tulee lisämaksettavaa Suomen tullissa. Playn korkeat hinnat johtuu myös huonosta muuntokurssista £-> € jota on pakko käyttää esim. £9,99 on 13,49€, kun taas pankkien muuntokursseilla se olisi jotain 12,18€.
Ne "ilmaiset" lähetyskulut ovat aivan varmasti Playlle isommat brittien ulkopuolelle lähetettäessä. Jostain ne täytyy ottaa. Ei ole olemassa ilmaista postipalvelua.
Play tilaus tuli tehtyä pitkästä aikaa , tuli Suomenkielinen kansipaperilla bluray , onko joku uusi juttu ???
Outoa. Oliko varmasti PLAY.COM myyjänä, vai PLAYTRADE? Jälkimmäisestä löytyy nimittäin myös Suomalaiskauppiaita. Saako tiedustella mikä blu-ray on kyseessä?
Ajattelin antaa Play.comille uuden mahdollisuuden ja tilasin eilen yhden halvan cd:n - eipä olisi kannattanut. Valittivat, että kortin tiedot ovat väärin. Varmistin ne vielä ja tilasin levyn uudestaan - sama virsi jatkuu. Kyllä se on niin, että viimeinen naula on nyt lyöty arkkuun. Amazon.co.uk:ssa maksaminen toimii kuin junan vessa, Playlla ei osata enää edes asiakkaita veloittaa
Mullakin valitti s-pankin debit kortin kanssa vääriä tietoja kun uusi kortti tuli huhtikuussa. Aluksi kirjauduin normaalisti tilille ja yritin sen kautta muuttaa korttitietoja, mutta ei onnistunut. Sitten tämän http://www.play.com/helpdesk.html (Help with your account -> change your credit card detail) kautta kirjauduin sisään ja muutin korttitiedot niin se hyväksyttiin.