Iso, mutta littana paketti kopsahti eilen postiluukusta ja nopeastihan tuo tulikin. Jos näin nopeasti reagoivat asiakaspalautteeseen ja korjaavat tämänkin asian, niin firman jo ennestään erinomaiselle asiakaspalvelulle vielä yksi piste lisää.
Tilasin 6.6. isomman läjän tavaroita, jonka jakoivat kolmeen lähetykseen (super saver). Yksi DHL:llä, loput nimeämättömällä tavalla. Ensimmäisen nimeämättömän arvioitu tuloaika huomenna 14.6., mutta tuli jo eilen 12.6. Itellan "isona kirjeenä"(pienehkö pahvilaatikko). Hyvältä näyttää siis tähän asti.
Näköjään ovat palanneet vanhaan systeemiin: itselleni tuli eilen 6.6. postitettu lähetys postin oman jakelijan toimesta (lomalla kun on niin näitä ei tarvitse hakea postikonttorista). Loppui kokonaan jo vähäinenkin siwalluksessa asiointi.
Maanantaina lähetetty Lost Complete collection tuli neljässä päivässä perille, tänään sai postista käydä hakemassa. Selvästi skarppaavat amazonin päästä nyt. :thumbsup:
Tähän lienee ihan järjellinen selvitys: asiakaspalautteen voima. Asiakkaalta vaatii eritystä vaivaa läheä avautumaan (perusteluin varustettuna) Amazonin suuntaan joten en yhtään ihmettele, että lähtivät toimenpiteisiin. Lisämotivaattorina saattaa olla myös myynnin vähentyminen ja uskon, että jollakin tavalla seuraavat myös foorumeittenkin amazon-aiheisia keskusteluja. Tuotemerkin arvo kun ei siedä kovin isoa joukkoa tyytymättömiä & meluisia asiakkaita.
En millään löytänyt asiakaspalvelun sähköpostia. Kahdesta polttimosta toinen oli rikki ja tuntuu järjettömältä palauttaa se. edit: google onneksi löysi jonkun sivun mistä pystyi raapimaan postin amazonin asiakaspalveluun.
Itsellekin tuli edellispäivänä viimeisin lähetys amazon.co.uk:sta, viikossa niinkuin pitikin ja postilaatikkoon niinkuin pitikin. Hienoa
Homma toimii ja peitto heiluu. Perjantaina lähtenyt paketti oli tänään laatikossa. Meinasi silmät nyrjähtää kun laatikosta kurkisti Amazonin paketti. Luulin että viimeksi oli nopea toimitus kun perjantaina lähti ja seuraavana torstaina oli perillä.
Ootko mahtanut kauheesti etsiä edes? Amazonin etusivulta help ja siinä keskellä heti isolla niitä topicceja "Most customers want to know . . ." ja siinä sitten yhtenä how to contact customer service. Löytyy chattii ja puhelinta ja emailii tosin viimeinen taitaa aina olla webbiformin kautta toimiva, mutta vastaukset kyllä tulee sähköpostiin.
Niinhän siellä lukee vaikka mitä mutta en jostain syystä onnistunut meiliä löytämään vaikka kuinka klikkailin linkkejä helpin takaa. Aina päädyin kohtaan jossa pääsee tulostamaan palautuslaput. Eniveis amazonilta tuli meiliä, että uusi lamppu lähtee high priorityllä tulemaan postissa ja vanhaa ei tarvitse palauttaa. Loistavaa palvelua. Vielä kun saisivat enempi tuotteita amazonin omiin valikoimiin niin ei tarvitsisi paljoa muissa nettikaupoissa roikkua. edit: jostain syystä posti on kantanut viimeisen tilauksen paketit kotiovelle saakka. En tiedä miksi muttei haittaa. Tänään varmaan tulee vielä yksi.
Piti täyttää SSD-tilauksen raja partakoneella, mutta minkä v*tun takia se ei nyt onnistu vaikka tuotteessa lukee SSD-optio? Myyjä on "fullfilled by A", eikä Amazon itse, tämäkö sen aiheuttaa vaikka sen pitäisi juurikin mahdollistaa SSD-tilaus (in UK)?
Ongelmana on juurikin tuo "in UK" -- UK:ssa asuvat voivat nauttia kattavammasta SSD:stä. Otaksuisin, että SSD muihin maihin pitää ajatella erikseen, ja minunkin kokemukseni mukaan se ei toimi noiden "Fulfilled by Amazon" -myyjien kanssa. Parhaiten siis jälleen kerran selviää kun shoppaillessa muistaa sieltä vasemmalta klikata Sellerin kohdalta "Amazon.co.uk". Näin ei (harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta) tarvitse vaivata päätään sillä, milloin SSD pätee ja milloin ei.
Ei ihan noinkaan. Noiden tilaaminen SSD:nä onnistuu kyllä suomeenkin, mutta tilauksen on ylitettävä se SSD-raja saman myyjän (saman varaston?) kohdalla. Eli voit tilata noita partakoneita ilmaiseksi, jos tilaat niitä esim 2 kpl. Loogista, jos miettii. Et voi yhdistää tuotteita samaan tilaukseen, jos ne sijaitsevat eri varastossa.
Niin tosiaan onkin, kokeilin kyllä kahden tilaamista (että raja olisi varmasti täynnä), mutten kiinnittänyt sitten huomioo kun aina joku tuote jäi ulos SSD:stä. Näin on sitten toimittava, eihän sitä muuten hermot kestä etsiä sellaisia tuotteita jotka tulee SSD:llä tänne asti... Eilisestä asti rakentanut sopivaa SSD-komboa 20£ tuntumaan, mutta nyt tulee sitten kalliimmat tavarat kun jäi kuitenkin rahdillisia hintoja edullisemmaks
Ohhoh. Tuohan on tietenkin vain hyvä asia, jos se vain pitää paikkaansa. Pitääpä koittaa tehdä demotilaus jostakin "Fullfilled by Amazon" -tuotteesta ja vaikka lisätä kappalemäärää, jos ei muuten tuo £20:aa ylity.
Tolla partakoneellahan sen saa kivasti kokeiltua ja on linkkikin valmiina. Toisaalta hyvä asia, mutta ainakin omalla kohdalla taitaa käydä usein näin että kun yrittää saa useita tuotteita yhden kappaleen, niin tuo mahdollisuus vesittyy kun tulevat eri paikoista. No tuleepahan itsekkin nyt todettua toimituksen nykytaso, eipä ole tuon ensimmäisen kuriirin vaihdon jälkeen tullut vielä tilattua Amazonilta itseltään (paitsi .de:stä, joka suorastaan yllätti kun isohko Braunin sähköhammasharjalaatikko oli ängetty postilaatikkoon).