Uudet sivuthan on ihan penaalista. Aiemmin sai tuotteita heitettyä suoraan selaimen välilehdille hiiren rullaa klikkaamalla. Nyt pitää ensin painaa pikakatselua, josta tuotteen saa vasta klikattua välilehdelle. Eihän toi nyt kamala urakka ole, mutta miten voi olla, että uudistukset yleensä aina vie käytettävyyttä huonompaan suuntaan?
Kategorioita ja niiden alakategorioita / tuotteita pystyi ennen hakemaan ja selaamaan monipuolisemmin - tässä mielestäni selkein epäkohta.
Onkos kellään viimeaikoina onnistunut tuolta enää laskulle tilaaminen? Minulta onnistui vielä muutama viikko sitten, mutta nyt tämän uuden varastontyhjennyksen myötä ei. Maksuvaihtoehdoissa on vaan harmaana tuo lasku kohta.
Korjasivat tänään asian kun soitin asiakaspalveluun. En saanut heiltä oikein mitään vastausta kun kysyin syytä tuohon tapaukseen.
No voi nyt... Ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun yritin tuolta jotain tilata. Menin tilaamaan Bond-boksia (BD), kun oli hyvä tarjous. Siinä kohtaa kun piti maksaa, Luottokunnan sivu ei vastannut. Netanttilassa kuitenkin tilaus näkyi ihan valmiin näköisenä, oli tilausnumerot, toimitusajat ja maksutapa luottokortti. Ei missään mitään mainintaa tyyliin "maksu suorittamatta, maksa tästä". No, ajattelin, että voin varmaan sitten maksaa noutaessani Anttilasta tai saan jonkun meilin, jossa ohjeet maksamiseen. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut viikkoon, tilaus edelleen omissa tilauksissani, päätin soittaa aspaan. Siellä ei osattu sanoa asiaan yhtään mitään, muuta kuin "tilaa uudelleen". Se vain oli hiukan hankalaa, kun tällä välin tuote loppunut. Laitoin purnausta asiasta aspaan s-postilla. Ei vastausta, mutta tuo haamutilaus oli poistettu. Onneksi sain tuon nyt hankittua kivijalkakaupasta samaan hintaan. Muuten olisin vielä pottuuntuneempi. Mutta eipä ollut luottamusta herättävä tämä asiointi, jos verkkokaupan tekninen toteutus on noin epämääräinen ja asiakaspalvelun taso tuota luokkaa.