Samaa mieltä minäkin, että pahimmat kiinnipalamiset pitää ehdottomasti kuulua takuun piiriin. Mutta Panasonic ei ihan samaa mieltä tunnu olevan, tai ainakin takuupäätöksen tekeminen kestää ja kestää ja kestää. Omalla kohdalla nyt jo 3kk ensimmäisestä yhteydenotosta ja taas 2 viikkoa edellisestä puhelusta huollon suuntaan.
Ei tuost ylestä pitäs jäädä mitään palamista. Tietyst jos noi kontrastit on tapissaan.... Aiemmin 6 kanavalla oli sinenen pohja, onneks ei enää, maksukanavilla taitaa olla pahojakiilogoja jotka voi palaa kiinni. Mulla on toi vanhempi Panasonic g20 50`` Kontrasti 35 maximi 60 toi riittää pimeässä katseluun. Normaalitila.. Jäännöskuvaa tulee ainankin netflixin hausta ja PS3 valikoista... oon tiputtanu noistiloissa kontrastia alle 20siksiaikaa.. Tosin mä katon töllöst pääosin vain elokuvia, ja viikossa tulee tunteja vain 14-20. Uutiset saa netist katottuu nykyään helpommin ns, tietokoneen kautta.
Kysehän on jäännöskuvasta eikä kiinnipalamisesta. Palaminen on pysyvää ja saavutetaan vain täysin tieten tahtoen yrittämällä. Jäännöskuvasta on mahdollista päästä vierityskuvan tapaisella ja kärsivällisyydellä eroon. Näin on ymmärtänyt hän, lajitoveri.
Sori mutta ei pidä paikkaansa, yksilöitä on jotka palavat pilalle ihan normikäytöllä. Tämän on vahvistanut minulle myös Panasonicin huoltopäällikkö.
Oma P55VT60 on aika herkkä jäännöstelemään. Kunhan kisat on ohi niin täytyy alkaa käyttämään vierityspalkkia useamman tunnin päivässä Ylen logon häivyttämiseen. Muuten, Eurosportin logo näkyy edelleen himmeästi vaikka en ole katsonut sitä viikkoihin sekuntiakaan. Oiskohan takuuhuollon paikka? (Niin, ja oikeassa reunassa kulkee pystysuuntaisia raitoja n. 10cm leveydeltä.)
Netflixistä ja tekstien asetuksista tuli vastaus Panasonicin tuelta: " Sain nyt vastauksen eskalaatiotiimiltämme TX-P50ST60-televisiosi Netflixin asetuksiin liittyen. Tekninen tukemme vastasi, että tietokoneiden ja puhelimien sijaan joissa sovellus on tallennettuna laitteen sisäisellä kovalevyllä; televisioissamme Netflix pyörii palvelimella, joka tarkoittaa sitä ettei sovelluksen asetuksiin tehtyjä muutoksia ole mahdollista tallentaa valitettavasti. Tämän takia muutokset täytyy tehdä television sovelluksessa joka kerta erikseen. Pahoitteluni tästä. Jos sinulla on muita kysymyksiä tuotteistamme, ota vain yhteyttä ja autan mielelläni. Mukavaa viikonalkua. " eli se siitä ja terveisiä Netflixille, etten uusi palvelua ennenkuin tämä on kunnossa ja muiden kannattaa laittaa vastaavat terveiset. Toki avoimeksi jää, että mitä varten tekstien asetus toimi jonkun aikaa ja miksi vian korjaaminen on nyt niin mahdotonta.
ihme homma kyllä, voisi olettaa että vt60 on sama netflix softa kuin st60 ja tuossa pysynyt valkoiset tekstit siitä asti kun ne kerran laitoin. edit: netflix laitetiedot: ohjelmistoversio: panasonic_viera 3875-10402/ netflix versio: nrdapp 2013.2.4 / nrdlib 2013.2.4 / mdxlib 2013.2 / mxdxjs 2.1.2-r51 / sdk 4.0.4-release 2034012 / nrdjs ui-koontiversio: release-61-p
Täytyy sanoa, että erot paneelien välillä näyttävät olevan todella isot. Omassa 55VT60:ssa ei meinaa saada jäännöskuvaakaan millään ruutuun.. Ja jos jostain jo suht pitkäkestoisesta ja "tiivis"värisestä logosta haamu jää, niin se lähtee hetkessä. Mitään sisäänajoja ei ole tehty ja tunteja n.350t. Ja Nf:n teksteihin liittyen, mulla ollut alusta asti valkoiset, kun pc:llä aiemmin vaihdettu.
Tuli itekki kokeiltua noita netflix teksti asetuksia VT60:llä. Asetukset säilyy kun menee vaihtaa ne vaikka pc:llä ja sen jälkee kirjautuu telkkarin kautta netflixiin.
Tähän täytyy yhtyä. Omassa ST60:ssä tunteja 415 ilman mitään ongelmia. Pitkään emmin ostamista, mutta pakko oli taipua, kun uusia malleja ei enää tule. Heti aluksi päätin, että tv:llä katsotaan tv:tä. Eka viikonloppu kului katsellen jalkapalloa Cmorelta ja snookeria Eurosportilta eikä mitään jäännöskuvia ilmaantunut. Pelaamistakin kokeiltiin vaikka tv ei siihen käyttöön tullutkaan, ei lagia havaittavissa. Tuntuu muuten, että paneeli on petrannut alun jälkeen. Varsinkin sd-kuva järkytti aluksi, mutta nyt vaikuttaa paremmalta. Eikä kyse ole (pelkästään) tottumisesta, vanha plasma on edelleen toisella seinällä vertailukohtana.
On takuuhuollon paikka. Ylen logosta ei saa jäädä mitään. Eikä muistakaan viikoiksi. Älkää suostuko pitämään noita huonoja yksilöitä, homma paranee vaihtamalla.
Olisiko jollakulla heittää yhteystietoja, minne kannattaa tuosta takuuhuollon päätöksen hitaudesta valittaa? Kun ei tunnu etenevän homma taas mihinkään.
Kuluttajaneuvonta auttaa. Kokemusta on parista casesta, joissa myyjä yritti luikerrella vastuustaan. www.kuluttajavirasto.fi
Onko kukaan huomannut kun taannoin FOX kanavalla oli yöllä jolloin ei ollut lähetystä, niin siellä pyöri yhtenään ns. Sekunnein välein muuttuva kuva, FOX silmät,,,jne,,,, ja foxin musiikkitunnus pauhasi takana.. Kannattaisiko tuollaista nauhoittaa digiboksille tms. Ja laittaa ns. Kuvanvieritykseen, jos jäännöskuvaa ym. haluaa häivyttää. Anakaan mun g20 töllössä ei tainnut olla mitään vierityspalkkia.
Netflixiltä tuli e-mailia, että olisivat korjanneet tekstityksen ongelmat, eli omalla tilillä tehdyt muutokset tekstin värin valinnassa toimivat myös tv:ssä ja br-soittimessa. Voisiko joku jolla oli tuota ongelmaa tekstien värin kanssa varmistaa, että toimii, oma netflixi jäähyllä em syystä. Tänks :thumbsup: