Tuossa: Play.com: Near Dark (Blu-ray) 11.20 Sold by:zoverstocks Ted: Steelbook Edition (Blu-ray, Digital Copy & UltraViolet) (Blu-ray) 12.35 Sold by: YouwantitWegotit
YouwantitWegotit: ei ole kokemusta. zoverstocks: useita ostoja. Meilit tulevat odotetusti. Yksi harvoista nettikaupoista kaiken kaikkiaan, jonka service deskin kanssa olen joutunut olemaan tekemisissä. Ongelma selvitettiin. Movie Mars -kaupalla on näistä Play-kaupoista ollut pisin toimitusaika. CD:n tulo kesti kuukauden.
Kumpiki tilaus meni peruutukseen. Syytä en tiedä. Eikä nyt kummemmin kiinnosta. Ted Zavvista tilaukseeni, niin loppuu vinkuminen. En tule olemaan enää Play asiakas tulevaisuudessa.
En nyt halua esiintyä minään Playn puolesta puhujana, mutta ei kai kaikki Playn kautta myyvät liikkeet voi olla vastuussa yhden tai kahden kaupan huonosta toiminnasta? Esimerkiksi zoverstocks myy Amazonin Marketplacella. Boikotoitko myös Amazonia tämän ikävän tapauksen jälkeen? En ymmärrä päätöstäsi, mutta jokainen toimii omalla parhaaksi havaitsemallaan tavallaan.
Tarvitseeko sitten ymmärtää? Minulle on yks hailee, mitä sokka tilaa ja mistä tai onko peräti tilaamatta ja ketä boikotoi milloinkin. Zoverstocks perui minultakin vähän aika sitten tilauksen vedoten siihen, että tuote ei läpäissyt heidän viimeistä laatutarkastustaan (joo just varmaan ). Tilaus taisi olla Amazon.co.uk:n puolella. No, rahat tuli heti takaisin (siinä mielessä turvallista touhua kuluttajalle) ja sain tilattua saman tuotteen uudestaan toiselta myyjältä pari viikkoa myöhemmin hieman halvemmalla. :thumbsup: Mutta joo, parin huonon myyjän (kokemuksen) takia ei varmaankaan ole järkevää boikotoida koko Playtä. Ei minusta ainakaan...
Mitenköhän tuonne Rakuten Play.comiin isketään uusi luottokortti? Nordea meni pakkovaihtamaan Visan Mastercardiin. Uusi kortti toimii kyllä Amazonilla hienosti, mutta kun yritän syöttää sitä tuonne Play.comiin, niin herjaa vaan että kortin numero on väärä tai väärän pituinen. :hitme: Kokeiltu on siis tietysti sekä XXXX XXXX XXXX XXXX ja XXXXXXXXXXXXXXXX -formaatit. Perkele sentään. Visan kanssa sentään riitti, että päivitti voimassaoloaikaa...
Rakuten's Play.com asiakaspalvelu lähetti viestin, jossa he ovat tietoisia joidenkin luottokorttien ongelmista. Korttitietoja ei ole päivitetty "ulkoisiin systeemeihin". Helkkari vieköön! Pitääkö Nordean tunkea asiakkailleen väkisin toimimattomia kortteja? V*ttu tätä nykymenoa, jossa ketään ei kiinnosta asioiden sujuvuus, kunhan vaan oma organisaatio hyötyy mahdollisimman paljon. Ulkoishaitoista viis. :OI :OI :OI
Eipä toimi Nordean MasterCard Play.comissa vieläkään. Tämä MasterCardin pakkotuputus otti päähän alusta alkaen. Ensin se ei toiminut edes Thomannilla! Mistäs pankista sen Visan nyt näppärimmin saisi?
Vattu tämän paikan kanssa taas. Tilasin 15€ levyä ja 3€ menny jo pelkästään "välittäjälle" prkl, kun ei kortti olevinaan toimi. Tää pistää kyllä vatuttamaan heti maanantai-aamusta.
Play.com kuopattiin sunnuntaina, tilalle tuli Rakuten.co.uk ja ilmeisesti Playtrade kauppaiden määrä väheni reilusti. En tiedä mikä on homman nimi, onko taas jotain epäselvyyksiä firmalla...
Oleellisin muutos on kuitenkin se, että tämä uusi Rakuten tarjoaa ilmaiset postikulut vain Briteissä. Suomeen postimaksu näytti olevan 5 punnan luokkaa eli se siitä halvasta ostamisesta.
Viimeistään nyt jää käyttö, pulju pistää lapun luukulle: http://www.rakuten.co.uk/help/announcement/?l-id=gb_top_mainbanner_important-announcement