Eipä tuolta mitään ole kuulunut. Onkohan noin, että selviävät halvemmalla jos antavat asian vain olla.
Discshopin asiakaspalvelusta on tullut täysin hyödytön tämän kesän aikana. Vastauksia ei saa sähköposteihin millään. Monta kertaa kesän aikana heille postia laitoin, eikä vastauksia tullut ennenkuin laittoi tarpeeksi räväkän otsikon. Vieläkin on muutama asia selvittämättä. Tuskin voi lomistakaan johtua, kun tämä tilanne on ollut jo monta kuukautta, tai sitten heillä on järjettömän pitkät lomat.
Ilmeisesti henkilöstönmuutoksia ja jostain syystä asiakaspalvelussa on ollut alimiehitystä ja tolkuton kiire. Talous-Seiskasta voi katsoa ilmaiseksi näkyvillä olevia taloustietoja. Liikevaihto on pudonnut 40% 2012 - 2014, henkilöstö on vähentynyt 11 -> 8 vuonna 2014 ja tulos oli aavistuksen miinuksella 2013 (vuoden 2014 ei ole ilmoitettu).
Tuohon kiireeseen tuo siis viittaa. Eivät kerkeä vastata 'valituksiin'. Ja sitten vielä postitellaan miten sattuu. Eli lappunen oikeaan osoitteeseen, mutta tuotteet väärään lopulta kuoreen.
Mitenkä nuo pystyvät 8 hengellä noinkin hyvin toimimaan Paketit kuitenkin tulevat aika nopeasti ja yleensä ajallaan, olettaisin tilauksia kuitenkin olevan aika paljon. Vai onko varastopuoli sitte ulkoistettu.
Tilailin tuolta levyjä 5kpl. Yhtä ei kuitenkaan ollut varastossa. Mutta kun tuon pystyi silti tilaukseen liittämään niin ajattelin, että eipä tuolla kiirettä ole ja kyllä maltan odottaa. Nyt kuitenkin tuo kyseinen tuote on ilmestynyt, mutta tilausstatuksessa on huomio toisen leffan kohdalla, että tuote loppunut. Eiköhän tässä käy sitten niin, että kun tuo ilmestyy niin sitten on joku toinen taas loppu. Lieköhän ikinä toimitusta tulee tuolla systeemillä.
Eikä sitä koskaan tullutkaan vaan yhden tuotteen loru loppui kokonaan. Asiakaspalvelu toimi kuitenkin mallikaasti ja vaihto onnistui samanhintaiseen tuotteeseen ja nyt paketti onkin tulossa.
Kyllä minulle ainakin on postitettu varastossa olevat ensin ja ne joita ei ole varastossa sitten myöhemmin. Toukokuun alussa tilasin pari leffaa, toinen tuli heti ja toisesta ajattelin jo että varmaan on loppunut kokonaan mutta annoin tilauksen olla ja niin vain elokuun lopussa tuli sekin.
Tässä tapauksessa oli kyse myös siitä, että 10 kaksi, mutta nyt valitsemani oli vain 4,95kpl kampanja. Mutta siis tympäs kyllä katsoa statusta tilausten osalta. Leon oli ollut kiva, mutta minkäs teet.
On se muuten jännä, että hyvät leffat (kuten Leon ja Fifth Element) loppuvat, mutta kaiken maailman shittiä löytyy aina sen yli 25 kpl varastosta. Luulisi parempien kuitenkin myyvänkin paremmin. Ei sillä, että olisi Discshopin vika, mutta ihmeyttää vaan noin yleensä.
Tuon Sanctumin valitsin, kun se jäi se loppuratkaisu näkemättä, kun digiboksin tallenne loppui ennen aikojaan. Yksi syy muuten miksi en telkkaria katsokaan oikeastaan koskaan. Edittiä: Siis Leon vaihtui Sanctumiin.
Todennäköinen syy on se, että noita "vähemmän vetäviä" leffoja on ostettava vähintään se y-kappaletta. Nimekkäistä leffoista se erä menee vauhdilla, mutta noi sitten jäävät hyllyyn. Se taas, että halutut leffat vetää nollaa lienee painosmääristä kiinni. Dischän pyrkii pitämään valikoimassa kaikki, mitä Suomessa on saatavilla elokuvayhtiöiltä.
Onko joku tilannut Discshop.se:stä jotakin? Miten sinne maksetaan tuotteet, kun hinnat ovat kruunuina? EDIT: näköjään kruunuilla ja luottokortilla, sittenhän tuossa ei ole mitään epäselvää
On kyllä hitaaksi mennyt lafkan asiakaspalvelu. Maanantaina kysyin hyvinkin oleellista asiaa tilaukseen liittyen eikä vieläkään ole tullut vastausta.
Jos kysyit s-postilla, niin tuo on valitettavasti ollut tilanne jo pidempään. Puhelimessa saat palvelua edelleen ja todennäköisesti vastauksenkin heti, mutta s-posti... Ei kannata.
samaa huomiota aspasta e-mail ja suoraan sivuilta lähetetty viestiä eikä vastauksia. myöskään marraskuun ostoksien luvattuja alekoodeja ei ole kuulunut sivuiltaan: Viime viikkoisen Inventaarion vuoksi asiakaspalvelumme on valitettavasti tällä hetkellä pahoin ruuhkautunut. Vastaamme kaikkiin viesteihin niin pian kuin mahdollista. Ethän lähetä useaa viestiä koskien samaa asiaan, sillä se ruuhkauttaa asiakaspalveluamme entisestään. Black friday; kaikki leffat ja sarjat -20%
Mulle tipahti ekasta marraskuun tilauksesta, mutta sen jälkeen ei ole näkynyt. Kysymällä on toki saanut sitten. Aspasta on sanottu, että järjestelmä on kunnossa ja koodi mukamas joka kerta lähtenyt. Tiedä sitten.
Onko joku saanut tekstiviestillä tai maililla ilmoituksen matkahuollolta, että paketti on noudettavissa? Tilasin vähän yli viikkon sitten leffoja ja viikko sitten maanantaina lähettivät paketin, mutta vaikka kaikkien pakettien piti vielä silloin lähteä Matkahuollon kautta, on tilaushistoriassakin vain postin lähetystunnus. Ja sillä ei löydy kummankaan seurannasta mitään. Yhteystiedoissani on kyllä puhelinnumero.