CDON+ rekisteröimisalennus (-50 % max 30 EUR leffa/sarja) toimi ihan kivasti kombinaationa, jolla tuli kokonaistilauksesta lähes -50 %: Nimeke Tuotteen myy Lukumäärä á hinta Summa Rome - Complete Seasons (Blu-Ray) (10 disc) CDON.COM 1 € 9.97 € 9.97 High Chaparral - Complete Collection (30 disc) CDON.COM 1 € 19.95 € 19.95 Käytettyjen tarjousten yhteisarvo -€ 27.93 Käytetyt tarjoukset: CDON+ ilmainen toimitus, 2x Elokuvat 19,95 €/kpl, CDON+: Elokuvat -50% CDON+ Tämä ostos antaa teille € 0.90 ostohyvitystä. Postimaksu € 0 YHTEENSÄ € 29.92 CDON+ -jäsenyydestä taitaa tätä menoa tulla yllättävän kallista!
Lainaan itseäni vuoden takaa, tasan tarkkaan sama homma toistui tänäkin vuonna. Eli 24. luukun takaa ilmaiset postikulut, kun tilaa vähintään 10 eurolla. Ei tuollaisilla tee yhtään mitään jos on CDON+ -jäsen. Ja vaikkei olisikaan, niin köyhä luukku joka tapauksessa. No onneksi tuli jälleen kerran se 10 euron alekoodi.
Huvittavinta tuossa on se, että alennus ei edes toimi Olen koittanut kaikkia "jippoja" ja kokoaika tulee postit mukaan loppusummaan, eli jääpä tilaamatta.
GoT I ja II kausien atmospeltilaatikot á9.95 taisi olla ainoa tarjous mitä tuli käytettyä. muuten samat vanhat leffat ja sarjat "alennettuna" vissiinkin julkaisupäivien hinnoista... sama discshopilla
Kuinkas nämä cdonin viallisten tuotteiden palautukset ovat toimineet ? GoT I:n kauden peltilaatikon oliko nyt 6:s jakso jumittaa soittimen (ja pc:n soittimen kanssa) ja kun levyä tarkastelee, niin pinta on ehjä, mutta pinnan alla on jonkunlainen "epämuodostuma". Muutenkin ollut taas joku tosi nero suunnittelemassa levykoteloa jossa jonkunlaiseen hemmetin kireään muovitappiin laitetaan levyt pinoon... En muista, että cdoniin olisi tarvinnut koskaan levyjä palautella, niin sen takia mietin jo etukäteen vaihtohalukkuutta, eli mennee koko paketti vaihtoon ilman ongelmia?
Otat yhteyttä asiakaspalveluun ja kerrot, että levyssä vikaa, haluat vaihtaa/palauttaa. Jos haluat uuden, sieltä lähtee korvaava tuote tilalle ja kertovat osoitteen, johon voit ilmaiseksi palauttaa vanhan. Vanhan mukaan laitetaan uuden mukana tullut lähetysluettelo palautuksen syyn kera. Ainakin näin oli vielä jokunen viikko sitten, mutta yhteydenotolla selvinee varmasti kuvio.
Kun joutuu palauttamaan useamman tuotteen (useampi tilaus, useampi lasku), joutuu rukoilemaan Qliron ämmältä monta kertaa armoa. Siis laskujen eräpäivää siirretään tipoittain. Aina joutuu uudelleen ottamaan yhteyttä, kerta ei riitä. Palautukset ei ehdi ajoissa perille, koska lähettävät laskun yleensä etukäteen, eikä se itse tehty 10 päivän eräpäivän siirto riitä paskaankaan. Posti kuljettaa ainakin kuukauden joitain saakelin kenkiä takaisin sinne. Kengät kannattaa ostaa kivijalkakaupasta tai kulkea paljain jaloin.
Tänään luukusta tipahti kolme Blu-raytä. Yhden levyn leffoja. Yksi slim täydellisessä kunnossa, toinen aika pahasti ottanut hittiä (paperissakin reikä) ja kolmas normikokoinen sitten torso ja revennyt kansilehtikin ikävästi. Itse disceissä ei sitten yhtään mitään vikaa. Mitenkäs tässä nyt tekisi, levyt kuitenkin 6 euroa/kpl ja kun tulee pidettyä hyvää huolta omista niin kovin ikävän näköisiä. Vieläkö CDON lähettää tyhjiä koteloita tilalle?, Joskus noita on tullut saatua korvikkeena CD-muodossa ainakin.
Kansipapereistaan kärsineet vaihtoon vaan. Eihän tuollaiset vastaa uusia tuotteita, vaikka kuljetusvaurio lieneekin.
Jos nyt sitten palauttaisi, kun tossa yhdessä on ikävä naarmu levyssä, tosin pieni, mutta sirkulaarisesti vielä. Siis pitääkö palauttaa kaikki levyt, vaikka siinä yhdessä ei mitään vikaa olekaan?
Itse ainakin palauttaisin kaikki ne, joissa on levyssä häiritseviä naarmuja (selkeästi nähtävissä, ei tarvitse kallistella levyä nähdäkseen) tai kansipaperissa isompia repeytymiä. Eihän tuollaisista kunnolla repeytyneet kansipaperit omaavista yksilöistä maksaisi kukaan käytettynäkään mitään. Kannattaa nimittäin ajatella sitäkin aspektia, että saatat joskus myydä tuotteen eteenpäin.
Kannattaa nyt kuitenkin ottaa ensin yhteyttä sinne cdon:iin. Sieltä saa sen "virallisen" vastauksen miten toimitaan eikä pelkkiä mutuja. Heidän sivuiltaan löytyy yhteydenottolomake juuri tämmöisiä tilanteita varten.
Siellähän oli tosiaan chat-mahdollisuus. SIeltä sain apua ja lähettävät uudet kannet tilalle. Ja kun mainitsin kansipapereista, niin 5 euron koodin sain siitä hyvästä. Välttyy nyt ikävältä palautus/odottelurumbalta.
Hain toisen osan tilaamistani tuotteista postista. Taas oli kuplamuovissa, mutta ei niin mitään vikaa tuotteissa. Liekö sitten postimies luukkuun tukkiessaan tuhonnut tuon ensimmäisen paketin. Hassua, että yleensäkään lerppuja kuplamuovihirvityksiä edes käyttävät. Discshop taitaa käyttää vain pahvia, jossa tuotteet myös kestävät kovakouraisenkin postimiehen käsittelyssä.