Olinkin siis vain liian hätäinen. Muistin kanssa tuon "aattoaamuna" osan, ajattelin ilmeisesti jouluaattoa. No mutta hyvä, että on tulossa. Voi sitten tehdä isomman "ilmaisen" tilauksen, kun bonukset rapsahtaa myös tilille samoihin aikoihin. CDON+ bonukset tulevat kai myös lahjakorttina, eli voi käyttää: CDON+ bonukset, lahjakortti ja alennuskoodi samalla kertaa?
Jaahas. No olisi sitten pitänyt tilata useampi. Tai no kyseenalaistetaan vielä: mihin tuo tieto (1 koodi per lahjakortti vs. 1 koodi per lahjakortin ostaja) perustuu?
Joo, ei kyllä oikein tiedä minkä tuosta kattavasta valikoimasta tilaisi Tuohon postit päälle ellei satu olemaan jonossa odottamassa muita mielenkiintoisia leffoja.
Eikös plussa-asiakkaille luvattu nopeampi asiakaspalvelu? Nyt odotan jo kolmatta päivää, että vastaisivat alennuskoodikyselyyni - sain lokakuussa 5 e alennuskoodin, jonka piti olla voimassa 6 kuukautta. Luonnollisesti CDONin järjestelmä valitti voimassaoloajan loppuneen 1.1.2017, kun yritin käyttää... Alkaa kyllästyttää tämä yritys. Eipä tuolta muutenkaan enää juuri tule tilattua, kun leffojakin alkaa olla vaikka ja kuinka - vanhoja ei enää julkaista ja uusista kiinnostaa vain tietyt tapaukset.
Palautin yhden leffan 5.12.16 ja kyselin pariin kertaan, kun rahoja ei kuulunut. Toissapäivänä tuli englanninkielinen vastaus, jossa pahoiteltiin myöhästynyttä vastausta ja todettiin, että emme ole saaneet mitään palautusta. Seurantakoodia en postista saanut, mutta kuitin sain ja siinä oli tuo Maarianhaminan osoite näkyvissä, mutta se ei riittänyt. Rahoja ootellessa ...
Palautin kesällä kengät, jotka eivät kuulemma koskaan saapuneet varastolle. Sain rahat takaisin siitä huolimatta. Luultavasti tietävät kokemuksesta, että palautusten suhteen ketju ei ole aukoton.
Tilasin omaan ja työsähköpostiin lahjakortit, omasta tuli sekä lahjakortti että 5€ koodi, työsähköpostin kautta ei ole tullut edes lahjakorttia. On kyselyssä CDON:lla, mutta aika hitaasti vastailevat.
Yli viikko jo mennyt vastausta odotellessa. Firman Facebook-sivun perusteella vastailleet muillekin asiakkaille todella hitaasti, jos ollenkaan, ja palautusten yms. kanssa ollut ongelmia. Konkurssin esimakua?
Ihan vitusta koko pulju.. 2 vkoa odottanu aspasta palautusohjeita tilatulle tuotteelle. Mitään ei vastata. Eikä oikein vakuuta noiden toiminta parin facebook kommentin perusteellakaan.. : Tilasin 25.11.16: teiltä tuotteen, eikä se ole vieläkään tullut perille! Nyt ei voi enää laittaa jouluruuhkien syyksikään tätä. Yesterday at 13:46 Olen nyt odottanut 2016-11-25 lähtien tilaustani eikä vieläkään ole kuulunut Yesterday at 12:19 Hei! Teiltä on tullut muistutuslasku Metallican deluxe levystä. Olen perunut kyseisen levyn kaupat jo teidän kanssanne ja palauttanut teille viallisena tuotteena kyseisen levyn ja sopinut asiasta jo teidän kanssanne ja olemme asian jo hoitaneetkin. Millä oikeudella lähetätte minulle kyseisen muistutuslaskun?