Viikon jäsenhinta -tarjous olisi tällä kertaa Kärcher korkeapainepesuri K5 Full Control 289,95 (299,95). Säästöä rakkaille jäsenille 10 euroa.
Aika hyvää asiakaspalvelua tarjosi CDON. 10 UHD-leffan tilauksesta yksi leffa ei toiminut (soitin ei lukenut ollenkaan UHD-levyä). Tein tästä ilmoituksen, ja seuraavana päivänä sain pahoittelut, lupauksen uudesta kappaleesta ja ilmoituksen että viallista ei tarvitse edes palauttaa. Tästä vajaa viikko ja korvaava levy tipahti postiluukusta.
Saas nähdä alkaako huomenna kun on kuukauden viimeinen perjantai. Tuolla vielä lupaillaan kampanjaa syyskuulle: https://cdon.fi/green-friday/ Etukäteenhän tuo firma ei ole enää ilmoitellut laittamalla esim. laskuria etusivulle tms.
Layout mennyt uusiksi. Mikään ei parantunut, mutta asiakas joutuu opetteleman sivujen käytön uudelleen. Joku IT-pulju pisti rahoiksi "uusilla raikkailla sivuilla"… hoh hoijaa...
Ei vittu, nämä sivut on ihan kauheat. Miten ihmeessä täältä löytyy mitään? Äkkiä vanhat takaisin! Edit. Minulle oli tullut sähköpostiin joku "tee meistä parempia ja anna palautetta" cdonilta. Olin sen poistanut, kun en jaksa tuollaisia. Oli pakko käydä hakemassa roskapostista takaisin ja kävin antamassa palutetta sysipaskoista sivuista. Saas nähdä onko mitään apua? Miksi tämä on tehty? Alentamaan kustannuksia? Täytyyhän heidän tietää, että tämä huonontaa palvelua? Aina on vituttanut Gigantti tyyppiset sivut, joilta ei oikein tahdo löytää mitään. Kaikki pikalinkit, ryhmät ja etsimistä helpottavat on poissa. Esim blu-ray osastolla on tuo "crime" niin siellä on kaksi leffaa. Itkettää..
Minua ei niin edes hankala navigointi haittaa, mutta kun tuolta on suunnilleen kaikki leffa-kampanjat (4xBlu-ray 20 €, 3xBlu-ray 20 €, TV sarjaboksit alk. 10 € jne) tyystin kadonneet, tai ainakaan minä en keksinyt, miten ne loihditaan esiin. EDIT: On ne siellä: ensin vasemman laidan listasta) valitaan Elokuvat ja sitten valitaan "Näytä kaikki elokuvat" ja sitten tulee näkymä, jossa noita kampanjoita on ylärivissä. En muista tuollaista saaneeni lähiaikoina, mutta jos kysely tulee, niin palautetta kyllä lähtee takaisin! Miten tällainen voi alentaa kustannuksia? Ihan kuin paskojen sivujen ylläpito olisi halvempaa. Myyntiä se kyllä vähentää! Onko tässä sitten joku siirtymävaihe kesken ja viikon päästä sivut ovat paljon paremmat?
Hyi helvetti, on kyllä ihan paskat nää uudet sivut. Moninkertaisesti enemmän joutuu klikkailemaan, että saa haluamansa tuotteet esiin ja oikeanlaiseen järjestykseen ja oikeanlaisilla suodatuksilla. Eikö yleensä ole tarkoitus vähentää klikkailujen määrää, eikä lisätä niitä? Todella käyttäjäystävällistä... tuotteitakaan ei saa enää lisättyä ostoskoriin suoraan vaan pitää mennä jokaisen tuotteen omalle sivulle. Tuotteen sivuillakaan ei enää näy mihin kampanijoihin tuote kuuluu.
Asiakaspalvelun kautta kävin kirjoittamassa palautetta näistä uusista surkeista sivuista. Onkohan ne suunniteltu johonkin puhelimella selaukseen pelkästään?
Ainakaan Safarilla noi uudet sivut ei edes toimi kunnolla. Valikosta ei toimi luokat / kategoriat ollenkaan, näyttää vaan tyhjää kun jotain valitsee...
Äääh, nyt vasta ryhdyin perkaamaan tuota jätettä. Mikähän saatanan sähkökatkos siellä on taas jonkun hikipingon päässä tapahtunut, kun tuollaiselle touhulle jossa ei ole edes pientä kaukaisuudessa heikosti sykähtelevää pilkahdusta järjestä sanotaan kuorossa kyllä? Kännykällä selailusta tuolla ei tule enää lasta eikä paskaa. Pitäköön tunkkinsa.
Siellä eletäään varmaan mielenkiintoisia aikoja, kun Black Friday on tulossa reilun kuukauden kuluttua. Onhan tässä aikaa, mutta jos on noin paljon haasteita, niin ei tule olemaan helppoja viikkoja ennen sitä.