Hitaasti lähtevät tällä hetkellä tosiaan liikkeelle, vaikka tavaraa olisi varastossa, mutta tulevat edelleen DHL Expressillä onneksi halvimillakin kuluilla. Edellisen tilauksen laitoin sisään 21.9. Se lähti liikkeelle 6.10. ja oli perillä 8.10.
Jaa se ei ollutkaan vain minun tilaukseni kohdalla. 1.10. tehty tilaus ollut jo vähän aikaa tilassa "Preparing for Shipment".
Pitäisi olla voimassa 8/11 asti. Isojen poikien mukaan myös Amazonin muille sivustoille voi olla vastaavia koodeja. Mulle kelpaisi koodi UK-sivuille.
Amazon.de kohdalla tulee ainakin itselleni: "The promotional code you entered cannot be applied to your purchase."
Mulla toimi ongelmitta. Order Summary Items: €47.16 Postage & Packing: €7.49 Total: €54.65 Promotion Applied: -€12.49 Order Total Including VAT: EUR 42,16 Promotions applied: 5€discount FREE DELIVERY Pre-order price guarantee
Näyttää olevan 25 euron raja ja voimassa enää tänään https://www.katzeausdemsack.de/2020...-ab-25-euro-ausgewaehlte-kunden-oktober-2020/
Amazon.comista tilatussa blu-ray:ssa oli sentin kokoinen reikä kotelossa. Otin yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostilla heidän sivujensa kautta ja tunnissa tuli vastaus. Teknisistä syistä (tuotetta ei näytä olevan Amazonilla tällä hetkellä varastossa) uutta tuotetta ei voitu lähettää, joten rahat hyvitetään ja vahingoittuneen blu-rayn voin "hävittää" haluamallani tavalla. Mikäli haluan tehdä uuden tilauksen, Amazon maksaa rahdin nopeimman toimitustavan mukaan. Hyvä maku jäi asiakaspalvelusta.
Ei sattus kukaan tietämään Amazon.com:iin mitää alekoodeja ym.? Olis kohta tilaus lähdössä mutta pitäs hiukan saada hintaa alaspäin.
Pari viikkoa sitten Saksan Amazon ei suostunut toimittamaan CD-boksia velipojan osoitteeseen Helsinkiin. Yritin omaa kotiosoitettani eikä onnistunut sinnekään, mutta sen sijaan duunipaikan osoite kelpasi. Tänään sitten sama juttu Amazon.comin kanssa, kun toimitusosoitteeksi täytyi valita työpaikan osoite. En heti keksi mikä tässä on taustalla.
Olipas hyvä että tulin tänne tsekkaamaan tilanteen. Se siis on ihan tavanomaista Amazon.com:in kanssa, että tilausta "hierotaan" "Preparing for Shipment" -tilassa melkoisen pitkään.. Viime aikoina on tullut tottuneeksi siihen että jos jostakin tilaa "varastossa" olevaa tavaraa niin se lähetetään aika noileasti.
Täysin normaalia. Mikään ei liikahda varastosta alle viikon, mutta kun liikahtaa, on yleensä päivässä, korkeintaan parissa himassa, vähän riippuen miten viikonloppu sijoittuu postitukseen.
Kaksi viikkoa on viimeisimmissä tilauksissa kestänyt ennen kuin lähtevät liikkeelle. Olen kuitenkin tyytyväinen, kun tulevat edelleen parissa päivässä kotiovelle DHL Expressillä postituksen jälkeen halvimillakin kuluilla, mikä on ihan järjetöntä ylipalvelua.
Onko kukaan käyttänyt Amazonin "Estimated Import Fees Deposit" -palvelua (yli tullaamisrajan arvioiduissa tilauksissa)? Millaisia kokemuksia?
Ai onkos tuo joku erillinen palvelu? Kun olen viimeksi USA-Amazonista tilannut, niin kyllä ne tullimaksut ovat automaattisesti tulleet hintaan mukaan. Kokemuksia on ja moitteettomasti on toiminut. Esimerkiksi tapauksessa, jossa tullimaksut olivat Amazonin kaavailuja pienemmät, se ylimääräinen palautettiin minulle takaisin Amazonin taholta.