Mitenkäs https://www.ginza.se/Film/2 Jonkun verran tuolta on tullut tilattua. Ei pahaa sanottavaa. https://www.ginza.se/kundservice/european
Ei pahaa minullakaan, mutta toimituskulut Suomeen ei niin kivat 149 kruunua. Eikä tuolla myydä Suomi-julkaisuja, jos sellaisia jatkossa vielä ilmestyy.
Yleensä muutama perus bluray lähetetään pakettina. Mutta nyt boksi näyttää tulevan ilman seurantaa ilmeisesti yrityksille vielä saatavilla olevana maksikirjeenä. Eikö logistiikassa ole mitään järkeä? Eikö nimenomaan isompi ja arvokkaampi tavara pitäisi lähettää seurannan kera...
CDon säikäytti lähettämällä sähköpostin otsikolla "Kiitos ostoksestasi", vaikka tilaus oli aikaa sitten peruttu. Pyysivät kirjoittamaan arvostelun tuotteesta, jota ei ole minulle koskaan lähetetty. Piti kiirehtiä tarkistamaan, että tilaus on tosiaan peruttu, eikä perässä ole tulossa 160€ laskua tuotteista, joita en halua. Onneksi näyttää siltä, että systeemi on vain hölmö ja saattaa lähettää automaattiviestin perutustakin tilauksesta.
Vähän hankala oli taas löytää tuommoista määrää leffoja jotka oikeasti kiinnostaa, mutta tilasin nyt kuitenkin.. Ainakin yksi taisi olla enempi tai vähempi pakolla valittu täyte. Nykyään ei jaksaisi kauhean pitkiä leffoja katsella, siksi House of Gucci oli kanssa hiukan vaikea klikata ostoskoppaan, vaikka lienee kyllä ihan kelpoinen teos.
Olihan tuolla ihan hyviä leffoja tarjolla. Mutta odotellaan, että osa tulisi Black Friday tarjoukseen 10 kpl x 4K UHD leffaa 110€. En jaksanut tutkia onko edes kaikkia julkaistu 4Kna Suomessa?
Tilaushistoria on niin sekaisin, ettei pysty reklamaatiotakaan tekemään, kun järjestelmän mukaan tila on "käsitellään", vaikka tuotteet ovat jo täällä. Ja levyjen naarmuista pitää ottaa kuvat! Vain tuotekysymysten kautta pystyi lähettämään liitetiedostoja, kun reklamaatiota ei voinut käyttää...
https://cdon.fi/black-friday/ CDON:n Black Friday -tarjoukset julkaistu. Heikolta näyttää. Perinteistä 4K-tarjousta en löytänyt.
Siis 5 kpl 65€ sain toimimaan, mutta vaikka ostoskorissa on 10 leffaa, jotka on tuolta listalta, niin ei suostu antamaan 110€ hintaan, vaan 5 kpl jää normihintaiseksi? Oikein vituttaa, kun löysin 10 kpl, joita olin säästellyt ja en ole nähnyt. Pitääkö tässä ruveta testaamaan, mitkä toimii ja yrittää poistaa se mikä ei toimi?
Vittu noilla on kyllä sivut sekaisin ja rikki koko ajan. Onkohan taas virhe kamppiksen tiedoissa? Ehkä 10 kpl 110 e aktivoituu vasta pääpäivänä? Ota näistä sitten selvää. Mulla on 19 leffaa korissa ja hyväksyy vain 5 tuon 13 e kpl.
Samoin. Tein johtotason päätöksen ja tilasin silti. Olisi vituttanut, jos nämä pätkät olisi sitten myyty loppuu ja olisin jäänyt nuolemaan näppejä. Eli ostin 10 kpl, maksoin 192,70€, kun vain yksi 5xUHD = 65€ aktivoitui. Sitten lähetin viestin asiakaspalveluun, että haluan palautuksen tuolle 78,75€, koska olin valinnut heidän listaltaan 10 kpl leffoja. Katsotaan miten äijän käy. En toki tätä suosittele muille, mutta pientä miestä söi niin paljon... Sitten vielä oli ajatuksena päivitellä blu-raytä UHD:ksi vielä toisella 10 leffan paketilla, mutta nyt uskalla ruveta päivityksistä tappelemaan. Vittu mikä päivä
Vittu kun ne vastaakin niin hitaasti viesteihin. Jos ilmoittaisi tuosta viasta, niin ehkä aspan kanssa vänkäämisem jälkeen viikon päästä se toimisi ja sitten tietenkin parhaat on "Seuraa" tilassa lopun ajan... Että ottaa aivoon tämä saakelin seedeeon
Ite tilasin laskulla ja laitoin myös aspaan palautetta. En aio maksa laskua, ennen kuin korjaavat sen oikeaksi.
Itseasiassa niin tein minäkin. Siis maksoin laskulla. Hyvä pointti. Tai maksan oikean summan? Aspaan minäkin laitoin heti palautetta, mutta en tajunnut tuota, että voisivat jo sen laskun korjata oikeaksi. Eikä vasta myöhemmin rahojen palautusta... Iso kiitos, on tästä saitista aina hyötyä.
Jep, toimi täälläkin. Otin nuo päivitykset, mitkä olin ajatellutkin. Nyt sitten jännittää, että mitä käy tuon ensimmäisen kanssa, kun en uskaltanut perua tai löytänyt siihen edes tapaa tehdä sitä. Aspan haltuun...