Onko sillä sivulla joku eri osote? Omaan silmään näyttää tuo nykyinen sivu ihan samalta kun aina ennenkin.
On eri osoitteessa. Kyllähän tuollainen viesti löytyi, kun tajusi etsiä. Oli mennyt ohi itseltä. Ei vaan saanut sitä 20€ koodia haettua, liekö niissä ollut joku maksimi määrän suhteen.
Joo tuli ite kanssa käytettyä. Ja joo vaiheessa olivat vielä. Nähtäväksi jää minkälaiset ovat valmiina.
Ite vaan klikkasin sitä "hanki koodisi täältä" nappia ja sen jälkeen aukesi sivu missä koodi oli nähtävissä. Varsinaisille uusille sivuille mentiin sitten eri linkistä.
Olivat loppuneet, mutta lisäsivät kun valitin tai oli kai sinne muutkin valittaneet. Eli nyt sai lunastettua.
On se vaikeaa tällä puljulla tavaran toimitus! 4 leffan tilauksesta yksi tulee järjellisessä ajassa, joskaan ei supernopeasti ja loppuja ei näy eikä kuulu. Kaikkien kohdalla status "käsitellään", siis tuon jo tulleenkin kohdalla ja mitään seurantaa ei ole. Ei siis mitään tietoa, mikä noiden kolmen leffan tilanne on. No, eivät ainakaan laskuta mitään ennenkuin kaikki on toimitettu, mutta ihmeellisen vaikeaa on...
Siellä on näköjään uusiin sivuihin siirtyminen nyt menossa. 4K elokuvia löytyy yksi kappale, 64,49 euron hintainen Top Gun. Vähän tyyris, mutta jos haluaa 4K elokuvan niin tämä on ostettava kun muuta ei ole kirjoitushetkellä tarjolla. (On siellä oikeasti muutakin jos haulla etsii, mutta tuotteiden kategorisointi on hieman vaiheessa.)
Minulla omat sivut näyttää seuraavaa kun yritin katsoa missä tilaus etenee: "Olemme äskettäin päivittäneet verkkosivumme ja valitettavasti tilaushistoriasi tarkastelu suoraan sivustolla on poistettu. Mutta älä huoli, meillä on edelleen kaikki tiedot aiemmista ostoksistasi! Voit tarkastella aiempia tilauksiasi seuraavasti: 1. Tarkista postilaatikkosi: Etsi tilausvahvistuksia, jotka olemme lähettäneet sinulle sähköpostitse. 2. Ota yhteyttä asiakaspalveluun: Jos et löydä tilausvahvistuksiasi tai tarvitset apua, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Autamme mielellämme! Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa vaivaa ja kiitämme ymmärryksestäsi siirtyessämme uuteen alustaan. Pyrimme jatkuvasti parantamaan kokemustasi kanssamme. Asiakaspalvelu"
Sama täällä! Harmi, että on omia tilauksia sisässä tällä hetkellä kun tekevät tätä muutosta... Tuo puhe kokemusten parantumisesta on huvittava. Paskempaan suuntaan asiat yleensä muuttuvat. ..
Surkeat sivut. Joka kerta vaan huononee. Menee rahat kankkulan kaivoon noissa uudistuksissa. Miksei rahaa voisi käyttää nykyisen parantamiseen...
Juuri näin. Kohtuullisen sekopäistä viestintää. Ei mitään mainintaa että esim. uudistamme sivujamme ja tietosi eivät ole väliaikaisesti näkyvillä, vaan että tosiaan löydät tilaushistoriasi sähköpostistasi. Hoitaakohan AI nykyään noidenkin asiakaspalvelun.
Omituisesti tosiaan päivittävät sivuja. Haku näyttää vielä löytävän tuotteet (esim. blu-ray sanalla ilman kategoriaa), mutta jos menee esim. Elokuva - 4k/ tai blu-ray, niin ei listaa oikein mitään, tai jos käyttää hakusanaa + kategoriaa.
20 euron alennuskoodin lunastuksessa ei ollut ongelmia, mutta onko joku oikeasti hyötynyt koodista? Siis onko tavara tullut/ tilaus edennyt, jos on käyttänyt koodia?
Ite tilasin siis Kingdom of the Planet of the Apes steelbookin ja sehän ilmestyy vasta myöhemmin tässä kuussa. Mutta tosiaan koodi toimi kyllä maksuvaiheessa ja veloitus oli sen 12,95€.
Tilasin Taxi Driver Steelbookin koodilla ja se tuli alkuviikosta. Laskukin (12,95€) tuli jo maksettua. Edit. Viime viikollahan se jo tuli alkuviikosta, viikot vähän sekaisin.