No ei kyllä nykyaikana paljon haittaa vaikka vastaisivat japaniksi. Tarjolla on tekoälyt, jotka osaavat kieliä kuin itse C-3PO! Toista se oli 15-20 vuotta sitten, kun edes englanti - suomi online-kääntäjistä ei ollut muuhun kuin käyttäjien naurattamiseen.
Omat elokuussa tilatut reiskat sain lopulta tällä viikolla. Onneksi en sittenkään perunut, vaikka lähellä oli. Laskua ei tosin ole kuulunut, se ei niin edes haittaa mutta kaipa tulee sentään.
Mulla on vielä 19.8. tilatut ale-Arrowt kaksi kappaletta tulematta. En ole kyllä kysynytkään niiden perään.
Omaa viestiäni lainaten Kaksi viikkoa kulunut tästä tilauksesta. Yksi tuote on lähetetty ja se saapui ihan siedettävässä ajassa. Olen myös maksanut tätä yhtä tuotetta koskevan laskun. Sen sijaan en ole vielä saanut: - Tilausvahvistusta - Kahta muuta tilaamaani tuotetta, joista toista on ollut varastossa jo reilun viikon - Vastausta kaksi viikkoa sitten lähettämääni tiedusteluun koskien tilauksen onnistumista Yleisesti CDON:lla on ollut kyllä tapana lähettää varastossa olevat tuotteet jo aika pian, mutta voihan olla, että tässä tapauksessa ovat jääneet odottamaan viimeisenkin tuotteen saapumista. Asialla ei sinällään ole kiire ja ei nyt erityisemmin jaksa nostaa edes verenpainetta, kun en ole senttiäkään maksanut näistä kahdesta puuttuvasta tuotteesta. Mietin vaan, että peruisiko tilauksen puuttuvien tuotteiden osalta, kun samat tuotteet saisi Ginzasta jopa vähän halvemmalla. Pitäisi vaan sitten kerätä vähän muutakin roipetta, kun postikulut kyseisessä liikkeessä ovat aika kovat yksittäisille tuotteille.
Kuten tuolla vähän ylempänä kirjoitin, ei ainakaan itselläni onnistunut peruutus vaikka tuotteita ei ole vieläkään lähetetty eikä ole tullut toimitusvahvistusta tms. "Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med att avbeställa ordern då den redan har börjat packas på vårt lager"
No niin, heti seuraavana päivänä (14.10.) tulikin yllärilähetys, jossa oli toinen tilatuista leffoista. Mitään lähetysilmoitusta ei tullut, eikä myöskään laskua. Ilmeisesti odottavat lähettävänsä toisen leffoista joskus tulevaisuudessa ja vasta sitten laskun perään.
Ainakin tähän asti tilanne on ollut se, että laskutus suoritetaan vasta kun tilauksen viimeinenkin tuote on kuitattu lähetetyksi, tai tilauksella ollut tuote jota ei voida toimittaa on peruttu ja poistettu tilauksesta. Onko tuon suhteen jokin muuttunut?
Tuskin on muuttunut. Toinen leffoista oli "varastossa" sen tilatessani, mutta muuttui noin viikon jälkeen "ei saatavilla" tuotteeksi ja jossain vaiheessa se poistui kokonaan listoilta.
Nykyisten muutosten jälkeen, kuka näistä tietää. Minun tilaukseni saapui kokonaisuudessaan 9.10., mutta tässä edelleen odottelen sitä laskua maksettavaksi. Vai pitääkö sekin pyytää erikseen jonkin aspan kautta?
Minäkin olen odotellut Qliron laskua 10.10. toimitetusta tilauksesta, mutta nyt se on sähköpostiin vihdoin tullut. Kyllä laskut varmaan teille muillekin tulevat aikanaan.
8.8. Tilattu nightmare on elm street blu-ray kokoelma eikä vieläkään saapunut mutta lasku tuli sähköpostiin tänä aamuna. Kokoelma hankittu torista ja halvemmalla aikoja sitten. Mitenkähän mahtaa palautus sujua jahka paketti joskus saapuu.
Minulle se lasku ainakin tuli nyt sitten, monta päivää levyjen saapumisen jälkeen. Tässä jo ehti suunnitella kallista uutta tilausta, jos kerran ilmaisten postikulujen lisäksi levytkin ovat ilmaisia, mutta eivät sittenkään
Lasku tuli vuorokauden sisällä siitä, kun kyseliin perään. Ei ois pitänyt kysellä mitään, vaan odottaa että tuleeko sieltä sellaista jos on täysin välinpitämätön
Eikö tavaran mukana tule ohjeet palautukselle? Aiemmin vain plus-jäsenet pystyivät palauttamaan ilmaiseksi, nykyään varmaan kaikki maksavat.
On kyllä todella hankala etsiä mitään, kun haku antaa ties mitä, mutta ei sitä mitä etsii. Toivottavasti tosiaan saavat homman normaaliksi vaikka sitten Black Friday;si.