Kehut discshop.fi:lle. Ensimmäinen tilaus toimitettu perille, hyväkuntoisena ja nopeasti. Laitoin tilauksen vetämään maanantaina loppuillasta ja tänään tipahti paketti luukusta iltapäivällä. Melko ohueen pahviin oli digipakki kyllä pakattu, mutta paketti oli muuten ihan hyvässä kunnossa. (Yhdessä kulmassa tosin näkyy pieni kolahdus, mutta väitän että se on tullut postimiehen kolauttaessa paketin luukusta eteisen lattialle... :grrr: Ei ole ensimmäinen kerta, kovasti olen miettinyt minkälaista pehmustetta / pakettisiepparia tuohon ovelle tarvisi, mutta vielä on toteuttamatta. Joku luukun alle oveen kiinnitetty kangaskassi voisi toimia..?) Pieni miinus siis paketoinnista, kokonaispisteet silti 4,5/5.
Joo se pahvi ei ole järin paksu, mutta itselle siitä oli hyötyä: tuo pakettimalli tulee helposti läpi kerrostalon postiluukusta, päinvastoin kuin esim. cdonin käyttämä pehmustettu pakkaus. Kesällä tilaamani pehmustettu boksi koki sen verran kovaa runttausta luukun läpi, että yhteen reunaan tuli ikävä jälki. Matkan varrella pehmuste suojaa varmaan paremmin, mutta finaalissa saattaa sitten näemmä koitua kohtaloksi
Palautukset toimivat myös varsin mallikkaasti. Eli jos tuote on matkalla saanut osumaa, asiakaspalautuksena takaisin ja muutaman päivän odotuksen jälkeen saapuu uutta tilalle. Tosin vain kertaalleen olen näin joutunut toimimaan.
Palautukset todellakin toimivat loistavasti.:thumbsup: En tiedä auttoivatko suuret ja toistuvat tilausmääräni kyseisen liikkeen asiakkaana yhtään, mutta minä sain korvaavan levyn heti seuraavaksi päiväksi ilman, että olin kerennyt palauttamaan edes viallista kappeletta.
Sellainen kysymys, että tarviikos maksaa posteja kahteen kertaan, jos normaalitilauksen yhteydessä laittaa ostoskoriin tuotteen, joka on "tilapäisesti loppu". Jos ennakkotilauksen laittaa ostoskoriin muiden ostosten kanssa, niin siitähän joutuu ainakin maksamaan sitten aikanaan uudestaan postikulut erikseen.
Eikö discshopin uusilta sivuilta löydy enää linkkiä postin lähetysten seurantaan? Olisi mukava hakea tuo paketti postista jo tänään kun se on jo tod.näk. saapunut perille.
Ihan on pakko kehua tilauksen nopeutta. Eilen yhden aikaan jätin tilauksen Herzog/Kinski - Boksista ja tänään se oli jo postilaatikossa!
Luotettavuuden suhteen ihan vaan korostuksena henkilölle, jolla oli vaikeuksia searchin kanssa. http://www.discshop.fi/shop/customer_help.php?lang=&cont=shop&lang=fi&subsite=start&&ref= Olen muutamia kertoja tilaillut, eikä varsinaisia ongelmia ole ollut. Ensimmäisellä kerralla tosin lähettivät paketin postiennakkona kaivatun laskun sijaan, vaikka tilaus oli alle 100 (taisi kuitenkin olla yli 90 ). Ylimääräistä postiennakkomaksua ei silti hintaan laitettu. Lisäksi yhden tilatun DVD:n tilalla oli tarkoitettua parempi versio samaan hintaan. Toimitukset ovat olleet nopeita, mutta 10 päivän maksuajassa toisaalta on se vika, että teoriassa lasku on voinut jo erääntyä ennen kuin haet isomman paketin postista (postin säilytysaika taitaa olla min. 2 täyttä viikkoa maanantaista sunnuntaihin).
Onkos kenelläkään mennyt pidempään noiden pakettien tulossa kuin tuo Discshopin lupaama 1 päivä (tilaa ennen klo 15, huomenna perillä)? Itselleni lähetettiin tilausseurannan mukaan keskiviikkona tilaamani tuotteet, mutta eipä noita vielä eilen perjantainakaan näkynyt. Aina ennen paketit tosiaan tulleet perille niin kuin pitääkin.
Ensimmäisen tilaukseni tein keskiviikkona, ja kaikki on mennyt mallikkaasti. Tilausseuranta toimi, ja 2 päivässä tuli paketti perille. Hyvää toimintaa.
Tilasin eilen aamusta Nintendo DS Liten, joka tulee postiennakolla, hintansa vuoksi. Tähän pakettiin sain sitten lähetysseurantakoodin, joka ei tunnu toimivan, tai ainakaan pakettia ei ole kirjattu missään postin paikoissa... outoa. Löysin googlettamalla vastaavan tapauksen, jossa seurantakoodi ei toiminut laisinkaan. Myöhemmin eilen tilasin sitten vielä kaksi ps2 peliä, ne tulivat jo tänään postilaatikkoon.
Oletko saanut jonkun tiedon että paketti olisi lähtenyt Discshopin varastolta jo eteenpäin? Pakettien liikkeiden kirjautuminen järjestelmään tapahtuu aina pienellä viiveellä ja varsinkin ensimmäinen merkintä usein viipyy.
Tuoltahan ei tietääkseni tule mitään sen suurempaa ilmoitusta, kun paketti on lähtenyt matkaan(?). Tilausseurannassa näkyy, että paketti olisi lähetetty heiltä eteenpäin, sama status kuin jo saamallani paketilla. Mutta menee nyt jo joka tapauksessa johonkin ensi viikkoon.
Ihan ei discshoppiin asiani liity mutta onhan tuo postikassi keksintö jo tehtykin millä välttyy kuvailemaltasi asialta. www.teksla.com löytyy infoa.
Joudun tuomaan esiin muiden, tyytyväisten asiakkaiden kokemuksista poikkeavan tapaukseni. Olen ennen tilannut kerran Discshopista ilman ongelmia, mutta nyt homma ei mennyt yhtä hyvin. Tein joulun tienoilla ison, parinsadan euron tilauksen. Paketti tuli tällä viikolla perille, ja hain sen juuri postista, missä maksoin tilaukseni postiennakolla. Kotona kuitenkin tyrmistyksekseni huomasin, että paketista puuttuu kaksi elokuvaa. Kyse ei ole tuotteesta, jota ei olisi varastossa ja joka lähetettäisiin myöhemmin, sillä nämä elokuvat ovat puljun nettisivujen mukaan varastossa, ne on listattu paketin mukana tulevaan erittelyyn ja niiden hinta on tosiaankin mukana summassa, joka minulta postiennakolla veloitettiin. Discshopin tyypit ovat yksinkertaisesti unohtaneet pistää nämä kaksi elokuvaa mukaan muutenkin isoon pakettiin. Onko kuluttajalla tällaisessa tapauksessa realistisia mahdollisuuksia pitää kiinni oikeuksistaan? Enhän voi mitenkään todistaa, etteivät puuttuvat elokuvat olleet paketissa, kun ne on listattu paketin sisältöön. Kyse on kai vain siitä, uskotaanko minua. Ajattelinkin heti huomenna soittaa firman asiakaspalveluun. Onko muilla kokemuksia sinne soittamisesta? Tarkoitan siis, hoituvatko asiat suomeksi? Vai onko sähköposti parempi keino saada suomenkielistä palvelua? Olen valmis tarvittaessa kääntymään kuluttajaneuvojan/kuluttaja-asiamiehen puoleen, mutta en tietenkään voi olla varma, että hekään uskovat minua. Sentään sillä voin lohduttautua, että jos en maksamiani elokuvia saa, Discshopista tilaamista ei jatkossa tarvitse harkitakaan. Raportoin jatkossa tässä samassa keskustelussa asiani etenemisestä. Kiitän jo etukäteen mahdollisista hyvistä neuvoista tai moraalisesta tuesta, jota voitte tarjota.
Luulisin että heillä ei ole syytä tehdä tilannetta hankalaksi hyvälle asiakkaalleen. Sanot että kaikki oli muuten ok, mutta kaksi elokuvaa puuttui, mitä ei ole aiemmin tapahtunut. Sattuuhan sitä virheitä. Turha maalata pirua seinälle ennen kuin homma menee lopullisesti puihin Itse muuten tilasin toissapäivänä ko. paikasta ensimmäisen kerran ja tänään tuli lasku ja levyt, kaikki kunnossa. Aika nopea paikka tilata.
OT: Kappas vaan. Olisi täytynyt pitää suu kiinni ja kehitellä itse loppuun, taas joku toinen vetää omalla keksinnölläni kauheat tukut rahaa... Tuskin kuitenkaan hankin tuota, jos hinta pysyy noin suolaisena. Pari kymppiä aika paljon muovisaksimisaskarruksesta. Tyydyn siihen omaan kyhäelmään, jos sitä ikinä valmiiksi saan.
Nyt tulee lupaamaani raporttia. Eli soitin discshopille valittaakseni puuttuvista elokuvista. Puhelimeen vastasi suomea puhuva työntekijä, joka uskoi minua ja lupasi, että puuttuvat elokuvat lähetetään minulle jo tänään. Eli ihan hyvin asia tuntuu järjestyvän.