Minulla 20.99 ja hänellä 22.99. Keksittiin syykin (jota siis ei heti huomattu) - Minä ajauduin cd-wow.fi sivulle ja hän cd-wow.com.eu:lle. esim. vertaa.fi hakee jälkimmäisestä joka oli tässä tapauksessa siis kalliimpi. Esimerkki eu.com fi edit: Niin kaverilla siis sivu näytti tältä
Tuli tilattua myös tuo uusi Apocalypse Now! Complete Dossier -pakkaus viime torstaina ja tuli ilmoitus viivästymisestä, jossa mainintana 4.9. Eilen aamulla tuli kuitenkin se odotettu "Dispatch Information", eli lähetetty on.
Täytyykö Suomisaittillakin omistaa luottokortti, jos haluaa tilata? Ettei pysty postiennakollla tjsp. tilaamaan?
Luottokortti on ulkomaan nettiasioinneissa se paras vaihtoehto. WOWin kanssa postiennakko ei onnistu. Visa Electron -korteista kelpaa Sammon ja Nordean kortit, ei muiden pankkien. Aiemmin ketjussa oli mainintaa Nordean Solosta...
Tämä on ehkä hieman OT, mutta pakko tarinoida pikkaisen firman asiakaspalvelusta. Tilasin cd-wow.netistä (eli se saksankielinen) muutaman piakkoin julkaistavan depparilevyn ja heitin samaan satsiin myös kohta ilmestyvän live dvd:n. Laitoin tilauksen eteenpäin sen enempiä ajattelematta. Tsekkasin sitten Amazon.de:stä jotain muuta ja keksin vilkaista, mitä ko. live dvd olisi siellä maksanut. Kävi ilmi, että dvd:stä julkaistaan kaksi versiota: toisessa on vain yksi levy, kalliimmassa puolestaan kaksi dvd:tä + yksi cd. Cd-wowin hinta dvd:lle oli muutaman euron kalliimpi kuin Amazonin yhden levyn julkaisu, joten ajattelin että pakkohan sen on olla sitten tuo 2+1-levyinen versio. Päätin kuitenkin heittää asiasta kyselymeilin cd-wowille. Naputtelin kysymyksen kehnolla koulusaksalla (ilman käännöskoneita, jee) ja pistin matkaan. Vastaus tuli pari minuuttia myöhemmin: yhden levyn versio. Vastasin tuohon, että siinä tapauksessa haluan peruuttaa ko. dvd:n tilauksestani, kiitos. Hetkeä myöhemmin sain ensin varmistusmeilin luottokorttifirmalta, että kortilleni on hyvitetty dvd:n hinta ja heti perään cd-wowilta meilin, jossa todettiin peruutus ja hyvitys. Koko rumbaan meni alle 10 minuuttia. Ihailtavan hyvää asiakaspalvelua, mutten voi olla pohtimatta olisiko homma toiminut yhtä nopsaan, jos olisin lähestynyt heitä englanniksi.
Tilasin tuolta Smallville season 2, lähettivät paketin sunnuntaina ja tuli postilaatikkoon keskiviikkona, eli kyllä on nopeaa toimintaa! Paketti lähti Luxembourgista ja luki näin "Duty/VAT Pre-Paid in the European Union". Hintaakaan ei lukenut paketissa, pelkästään "No Declared Value". Eli näköjään arvolisäverot sisältyvät hintaa ja ei voi jäädä tulliin.
Tilasin eilen Sopranosin 3-kauden käyttäen yhtä punnan voucheria eli hinnaksi tuli 15.99. Tänään tilaukseni oli kuitenkin peruttu, mutta mitään postia aiheesta en ole saanut... niin kuin eivät postia muutenkaan enää juuri lähettele. Kumma juttu. Liekö muille sattunut moista? Vastaava 1-kauden boksi kuitenkin tuli viime kuussa kiltisti kotiin asti ja vieläpä täsmälleen samalla systeemillä ja hinnalla... :hitme: No; lähetin kyselyn jos vaikka kertoisivat miksei rahani enää kelpaa...
Johtuisiko juuri tuosta, eli käytitkö saman kampanjan voucheria? Noissahan wow:n voucheriehdoissa yleensä mainitaan, että yksi voucher/kampanja/asiakas...
Minulla ei mennyt läpi enää Iowan yliopiston linkin, eli tuttavammin taikalinkin kautta tehty tilaus. Tänään tuli ilmoitus. En käyttänyt voucheria enkä ollut sisäänkirjautuneena vaan maksu tehtiin "pay and go:lla" Ovatko muut törmänneet samaan? Kyllä loppuu putiikista tilaaminen jossei jotain alennuksia irtoa :OI
Juu mulla peruttiin yksi tilaus. Pistin seuraavaan taikalinkillä+voucherilla ja meni läpi Tänään pistin kolme taikatilausta, katotaan miten käy... Tilataan niin monta kertaa että lähtee, prkl!
Täällä ei ole peruttu vielä yhtäkään linkki+voucher tilausta. Ja pistin tuossa vahingossa yhden leffan tilaukseen kahteen kertaan koska tilausvahvistusta ei kuulunut. No, kun huomasin että oli tavaraa tulossa tuplasti pistin noottia ja sain pikaisen vastauksen ja myös uuden voucherin, joten kepulikonsti ei siinäkään vaiheessa näyttänyt vaivaavan... :thumbsup:
Jos tekisin uuden accountin vaikka veljeni nimissä mutta korttitiedot olisivat omani niin menisiköhän tilaus läpi? Kuinkakohan tarkkaan tuommoisia tutkivat..
Kokeilin vielä veljeni tiedoilla mutta ei niin ei...Korttitietojen perusteella vissiin jollain "mustalla listalla" nim. CDWOWin asiakas jo vuodesta 2003 :/
Enää ei näköjään lähetetä emailia kun tilaus on toimitettu. Tilasin lauantaina ja kun mitään ilmoitusta normaalien tilausvahvistusten jälkeen ei kuulunut, aloin jo epäillä että olisikohan tilaukseni ensimmäistä kertaa peruttu. No eipä ollut, tilaushistoriassa vaan lukee "Despatched" entisen "Despatched + email sent" sijasta. Samapa tuo, mutta onko tästä siis tullut uusi käytäntö?
sama käytäntö aina ollut. Tuo muuttuu tilaan Despatched + email sent heti kun ne ovat lähettäneet sulle sen e-mailin Varmaan tässä lähimmän 24h sisällä viimeistään.