Joo Play ei lähetä tollasia tuotteita ulkomaille. Joku mielestäni mainitsikin tästä jo, että tuskin lähettävät DS Liteä sinulle.
Hieman harhaanjohtava tuo "tin packaging". Ainut metalliosa on tuo kiekko, jossa levyt ovat. Ainakin Das Boot sisältää vanhan julkaisun levyt eli myös suomitekstit löytyy.
Laitoin tilaukseen North & south boxin 8.10, mutta tuolloin tuote oli loppunut yllättäen varastosta. Maksu oli kuitenkin veloitettu tililta 11.10. Maanantaina (23.10.) tuote viimein muuttui prosessing tilaan saman aikaisesti kunlaitoin toisen tuotteen tilaukseen, mutta siinä se sitten on jumittanut. Onko normaalia, että maksu on veloitettu, ennen kuin paketti on edes lähelläkään lähetystilaa, eli maksu mennyt tililtä jo yli kaksi viikkoa sitten ja boksista ei ole tietoakaan. Ei voi edes meilailla Playlle, kun sivuilta en löydä minkäänlaisia yhteystietoja, joihin asiasta voisi laittaa noottia (vai onko silmässä reikä, enkä löydä kyseistä osoitetta?). Hoijaa!! :grr:
Vau! Nopeaa toimitaa, kiitoksia teille No ehkä odotan vielä ensi viikon puolelle, mutta jos silloin ei ala boksia kuulumaan laitan noottia asiasta.
Mites Playlla menikään tuo maksukäytäntö ennakkojulkaisujen kanssa, veloittavatko saman tien vai vasta kun tuote aikanaan lähtee tulemaan?
Play veloittaa tuotteensa aina vasta kun ovat lähettämässä sitä. Kun tuote on siis jo käsissä niin koitetaan veloittaa summa kortilta ja jos se se onnistuu niin leffa paketoidaan ja postitellaan.
Poistin kun oli vastattu jo monta kertaa - en huomannut kun vastaukset olivat eri sivulla kuin kysymys.
Tuolta tuli ainakin viikonloppuna seuraavanlainen vastaus: ****THIS MAILBOX IS UNATTENDED***** Please contact Play.com by visiting www.play.com/helpdesk ****PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL**** Tietääkö kukaan toimivaa sähköpostia? En löytänyt mitään fiksua vaihtoehtoa tuolta helpdesk sivulta kun tilaamani tuote on muuttunut "temporary out of stock" tilasta "sold out" tilaan. Tuo oli yksi tuote 3 tuotetta 10 punnalla kampanjasta. Nyt kiinnostaisi että voinko perua tuon yhden tuotteen kun kaksi muuta on jo toimitettu alennetulla hinnalla?
Itse jätin voucherin tilaamatta, koska järkeilin asiaa juuri noin. Vai pystyisikö voucherin käyttämisen jälkeen vielä vaihtamaan alennetun hinnan euroiksi...? Täytyy varmaan varmuuden vuoksi laittaa voucheri tilaukseen, vaikka on kai ne £5 alet jo jaettu... edit: Sinne lähti voucheri tilaus, netistä ekana löytyneellä Lontoon osoitteella. Saas nähdä miten käy...
No jopas! Tuo on ainoa mailiosoite mitä pystyin kaivamaan playiltä tulleesta postista. En kyllä ymmärrä ettei voi toimivaa osoitetta laittaa sivuille. :hitme:
Laitoin nyt tuonne postia, katsotaan mitä vastaavat. Onko kenellekään kokemuksia miten suhtautuvat jos tälläisestä paketti tarjouksesta peruu yhden tuotteen? Nuohan näkyvät ostoskorissa erillisinä tilauksina siten että jokaisen tuotteen hinta 1/3 paketin hinnasta. EDIT: Vastasivat tuosta privacy@play.com osoitteesta ja peruivat tuon tilauksen. Sain nuo kaksi toimitettua tuotetta alennetulla hinnalla.
Onko ton nordean electronin suhteen mitään ratkaisua kun kortti vanhenee ja uusi ei enää toimi? Vuoden ajan oon tilaillu playlta nordean kortilla, viimeeksi pari viikkoa sitten. Ei mitään ongelmia.. Nyt uuden kortin käyttö ei enään onnistu. Vaikka eihän siinä edes muutu kun voimassaolo päivä ja cv2 koodi :OI Kun uuden kortin tiedot syötti niin tililtä meni se normi 1 varmistusvaraus, joten kortin tiedot on ainakin syötetty oikein. Onko playn tilaukset nyt tilattu? Onko muuta vaihtoehtoa kun hommata Visa?