Postin toiminta on metkaa: Jos tilaa samaan aikaan monta tuotetta niin ne tulevat eri päivinä perille mutta jos tilaa eri päivinä niin ne voivatkin tulla samana päivänä perille. :hitme: Odota rauhassa maanantaita... Ja anteeksi ylläpidolta että taas puhutaan postin kulusta kauppapaikassa.
Tilasin alkuviikosta Playltä Babylon 5 The Complete Universe boksin, joka postitettiin 13.12. Nyt kun katsoin Order Historya, niin tilauksen status on 'Ee430429134gb: 15/12/2006'. Mitähän tuo oikein tarkoittaa? Koskaan aikaisemmin en ole mitään tuollaista ole huomannut. Edit: Jahas, eipä tuota boksia ilmeisesti sittenkään ollut postitettu 13. päivä vaikka status silloin oli jo Posted, sillä juuri tuli Playltä ilmoitus että tilaus on postitettu.
Ei minullekaan ole tullut tilauksestani mailia, vaikka tilaushistoriassa tuotteen kohdalla lukee "Posted". Tilasin eilen, sivujen mukaan postitettu tänään. En ole aikoihin tilannut Playsta tätä ennen, joten en muista miten siellä ennen toimittiin, mutta ainakin CDWOW tuntuu lähettävän vahvistusviestin lähetyksestä vasta reilusti jälkikäteen. Eli kun tieto lähetyksestä on näkynyt "omilla sivuilla" jo päivä tai pari aiemmin.
Parista viimeisestä tilauksestani on myös jäänyt tulematta tuo "order posted" sähköposti, tavarat ovat kyllä loytäneet perille. Varmaan joku tekninen ongelma systeemissä joka lähettää tuon viestin.
No nyt juuri tuli vahvistusviesti postituksesta. Tilaus jätetty 14. päivä, sivujen mukaan postitettu 15. päivä ja nyt 17. päivä tuli vahvistusmaili. Samapa tuo, toivottavasti ehtii jouluksi vaikka hieman epäilenkin.
Joo tulipa itsekin tilattua joululahjoja ja voi jeesus kun ei taas tullut mieleen, että eihän niissä välttämättä ole tekstityksiä suomeksi. No eipä ole!:OI Siinä meni taas joululahjat päin vi**ua. Onko joku kiinnostunut ostamaan : Charlie and chocolate factory Madagaskar Cube box set (1, 2, 3) Geishan muistelmat. Laittaa vaikka privaa jos kiinnostaa.
Onko niille asiakaspalautus niin yksinkertainen, että postiin vaan ja päälle laittaa tarran johon kirjoittaa että asiakaspalautus (englanniksi?) ja osoitteen. Ilmaista onko?
Mikäköhän on pielessä kun checkoutissa Play herjaa: "This item can only be delivered to a UK address"? Ja ihan tavallisia DVD:eitä yritän siis tilata, ja ennen ei ole moisia valituksia tilattaessa tullut.
Itselläni ei ole ongelmia ollut vaikka osoitteeni Jyväskylänä playn tiedoissa lukeekin. Tottahan se kuitenkin on että pienemmällä todennäköisyydellä ongelmia kohtaa kun pitäytyy skandien käytöstä.
Onkos Play aina kysynyt electroninkin kohdalla tuota CV2-numeroa? Muistikuvaa siitä ei ole, vaikka electronilla on tullut tilailtua.. ja nyt herjaa, että korttia ei hyväksytä. Tarkistin tiedot, ja kaikki ovat oikein. Nordean kortti kyseessä.
No hemmetti, oudompi juttu. Kun tuli muutettua niin ei ole play tuntunut sulattavan Mäntsälää eikä Mantsalaa. Tai sitten hommassa kusee joku muu. Pukkaa vaan "Incorrect Details"-meiliä. Ennen toimi ihan hyvin, pitää koittaa nyt selvitellä mistä kenkä puristaa.
Mulla on aika erikoinen ongelma play.comin kansssa. Tilasin joulukuun alussa tuotteen, joka ei ikinä tullut. Ilmoitin siitä asianmukaisesti "I have not received my Play.com order" -linkin kautta. Kun olin valinnut haluavani rahat takaisin, huomasin että kappas ko. tuotetta myydään nykyään jo pari euroa halvemmalla. Laitoin tuotteen taas tilaukseen. Tuotteilla on käsittääkseni yksilöllinen tilausnro, joten ajattelin, ettei tuosta synny mitään ongelmaa. Seuraavana päivänä tuli viesti, että ilmoittamani tuote on hyvitetty. Kävin katsomassa tilauksia ja huomasin että olivat hyvittäneet uuden tilauksen. Vanhassa luki edelleen: posted xx/12/2006. Olen tässä nyt viimeiset pari viikkoa yrittänyt lähetellyt s-postia play.comiin ja käynyt kokeilemassa "I have not received my Play.com order" -linkkiä, mutta eipä ole mitään tapahtunut. Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta tai kenties ratkaisuehdotusta ongelmaan?
Laita mailia sinne suoraan. Itsellä jäi yksi tuote tulematta, eikä siellä ollut mitään linkkiä mistä sai uudelleenlähetyksen onnistumaan, joten mailasin suoraan asiakaspalveluun. Hauskinta oli se, että tuo korvaava tuote tuli muutaman päivän päästä, ja tämän perässä parin viikon päästä se alkuperäinen tilaus, missä lie oli jumittanut kuukauden päivät...
Jaaha, problem solved. En tiedä mikä piru tuossa mätti, mutta kun olin syöttänyt osoitetiedot ilman ääkkösiä n. kymmenenen kerran, systeemi yht'äkkiä hyväksyi sen ja nyt tilauksetkin ovat edenneet packing-tilaan. Mukavata, mukavata.