Syksyn aikana olen kolmisenkymmentä elokuvaa, muutamat sarjat sekä useamman musaDVD:n tuolta tilannut ja hyvin on toiminut. Toimitus on ollut ripeää, tuotteet ehjiä ja viesteihin ovat vastanneet(!) varsin nopeasti. (verkkokaupoilla kun tuo kommunikointi tuntuu yleensä olevan hanurista:grr: ). Ei pahaa sanottavaa, mitä nyt parempia alennuksia saisi olla.. Suurin osa ale-kampanjoista menee Anttilan linjan mukaisesti. Tosin "kultakerhossa" alennukset voi olla parempaa luokkaa, mene ja tiedä, kohta sekin selviää.
eipä ole paljon hurraamista noissa "kultakerhon" alennuksissakaan; tällä hetkellä mm. V niinkuin Verikosto alennuksessa 16,95 (norm. hinta 21,95)
Ja kaiken lisäksi vaihtuvuus/laajuus noissa kultajäsenien tarjouksissa on todella nihkeää. Samat 5-6 tuotetta pyörivät aikansa ja tosiaan harvemmin mitään oikeasti hyviä tarjouksia on. Nimikkeetkin ovat pääsääntöisesti näitä suurimman hypeluokan kingkongeja. Taitaa konkreettisempi hyöty tuosta kultajäsenyydestä olla lähinnä euron halvemmat postikulut koska tosiaan harvemmin noista tarjouksista mitään ostettavaa löytyy. Muuten kyllä Suomen paras dvd-nettikauppa.
Pistin juuri tilauksen menemään: 2 x 9,95€ leffoja. Alle 18-vuotias kun olen pistivät postiennakolla tulemaan. Toimitusehdoissa sanotaan: "Jos olet alle 18-vuotias, tuotteet lähetetään aina postiennakolla. Silloin lisätään postiennakkomaksu 3,50 euroa (postin maksu) joka lähetykseen jonka lähetämme sinulle. " Tarkoittaako tämä sitä, että kumpaankin lisätään tuo summa, eli yhteensä 7 euroa? Eikai nyt sentään? Toimittavatko kaksi DVD:tä postilaatikkoon? Edit: Niin ja eikös postiennakko maksetakin käteisellä? Toivottavasti..
Jos laitoit yhden tilauksen, niin maksat yhdet kulut. Postiennakon voi maksaa käteisellä tai pankki-/luottokortilla.
Yhden tilauksen pistin juu. Käteistä kyllä löytyy, joten hyvä homma. Mutta toimitetaanko nuo postiin vai laatikkoon?
Onkos kukaan muu ennakkotilannut Discshopista PS3:sta? Tilausstatukseni väittää hinnaksi 649, vaikka uusia tilauksia tarjotaan hintaan 689. Tilaushetkellä kylkiäisenä luukutettiin Da Vinciä Blu-rayna, nyt sivuilla ei puhuta aiheesta mitään. Kun eivät ole vastanneet viime viikolla lähettämääni mailiin, jossa tiedustelin ym. asioita, alkaa tyytymättömyys heidän asiakaspalveluunsa nostaa päätään... Iltsu
Vastaavat viiveellä viesteihin, kun ne ensin kääntävät ne babelfishillä suomesta ruottiks, sitte tänkar på pari päivä vaska man svara ja babelilla takas suomeks. Muuten toiminut hyvin kyseinen putiikki. Tai no tarjouksia sais olla enemmän.. Edit: Ei tuo kultakerhå ny kovin hääppönen ole, vain toistakymmentä tuotetta alennettuna :S Ja minä niin odotin kultakerhon kokoontumisajoja, kerhopaitoja -pinssejä, mukeja ja teepaitoja. Salaista tervehdystapaa. Kultturellia, musta-valkosia elokuvai pianon säestyksellä affenanmaan ulkoilmateatterissa.. Sniif..
Hyvä valikoima discshopilla on, ei siinä mitään. Mutta ei nuo hinnat/tarjoukset niin huimaavia ole, kuten mainitsittekin. Eikä tuolla postiennakolla parane paria leffaa kerralla tilata: alkaa käydä kalliiksi. Isompia määriä tulevaisuudessa, mutta mielenkiinnosta halusin kokeilla, miten homma toimii. Niin, enkä noita tilaamiani leffoja ole Anttilan alelaareissa nähnyt, vaikka etsintä on ollut kova.
Nyt tuli vastaus: "Se vanha hinta on vielä se hinta mitä sinä maksat, koska se oli se hinta kun tilasit (649). Valitettavasti meillä ei ole tarkempia tietoja DaVinci-Blu-ray:sta. Päivitämme verkkosivuilemme kun tiedämme lisää." Ei nyt vielä heitetä Discshopia kaivoon, kun hinta on kerran 30 Verkkokauppaa halvempi. Iltsu
Mulla on Discshopista melkein pelkästään hyviä kokemuksia. Tuotteet lähetetään yleensä heti tilauksen tultua ja ne ovat hyvässä lykyssä jo seuraavana päivänä kotona. Tilaan tuotteet laskulla ja maksan tottakai ajoissa. Kerran on muistaakseni levy ollut rikki perille tullessaan, mutta se vaihdettiin mukisematta uuteen. Asioin Discshopin kanssa ruotsiksi (jonka asian katson plussaksi), joten heidän ei tarvitse käyttää Babelfishiä avuksi. Vastaukset tulevat siis pikaisesti Hinnoista en ole niin nuuka, jos vaikka on pari egee kalliimpi kuin naapurilla. Sen kyllä kestää, kunhan tuotteet tulevat nopeasti ja palvelu pelaa. -DMC-
Täällä on kanssa erinomaisia kokemuksia Discshopin asiakaspalvelusta. Vastaavat tosi nopeasti maileihin (Suomeksi) ja muutenkin palvelu on ystävällistä ja riepeää...
Oletteko mihin osoitteeseen lähettäneet noita discshopin asiakaspalautuksia? Tilasin tuolta viimeviikolla yhden DVD boxin, mutta sain paketissa kuitenkin väärän leffan. (Molempien nimet olivat lähes samat, joten ymmärrän kyllä tuon virheen.) Ilmoitin tuosta sähköpostilla asiakaspalveluun, jossa asia pahoiteltiin kovasti ja pyydettiin tuo väärä leffa palauttamaan alla olevaan osoitteeseen asiakaspalautuksena: (sama osoite oli myös paketissa jossa tuo leffa tuli) Discshop Alandia Ab PL 3012 22111 MAARIANHAMINA No pistin tuon leffan takaisin pakettiin, kirjoitin päälle asiakaspalautus ja vein sen postiin. Postissa kuitenkin minulle sanottiin, ettei tuota osoitetta löydy heidän tiedoistaan? Vaan kyseisen firman osoite on Vaasassa? Yritin siinä jonkun aikaa postissa sitten selittää, että sain discshopin asiakaspalvelusta tuon Maarianhaminan osoitteen johon tuo pitää lähettää. Aika tylysti kuitenkin postin virkailija vastasi siihen, että tuonne ei tätä pakettia voi lähettää. Tämän lisäksi sen kummemmin kyselemättä virkailija yliviivasi tuon Maarianhamin osoitteen yli ja kirjoitti sen jälkeen tuon alla olevan osoitteen pakettiin. Discshop Alandia Rantakatu 2 VAASA Jäi kieltämättä hieman hölmö olo tuosta, kun en edes kuittia tuosta saanut...? Onko muilla ollut vastaavia ongelmia tuon discshopin osoitteen kanssa?
Discshopin asiakaspalvelun ilmoittamaan palautusosoitteeseen. Viime vuoden puolella tein pari palautusta ja asiakaspalvelusta sain ohjeen lähettää Vaasan osoitteeseen. Loppuvuonna lähetin palautetta asiakaspalveluun kiittäen hyvästä palvelusta ja samalla kerroin kuinka Postissa ollaan välillä ymmällään palautusosoitteesta (Postin tiedoista löytyy sekä Vaasa että Maarianhamina). Vastauksena tuli seuraava viesti: Asiakaspalautuksista saa kuitin pyydettäessä.
Minä kanssa laittelin jokunen vuosi sitten asiakaspalautuksena kun väärän elokuvan lähettivät. Maarianhaminaanhan se olisi pitänyt laittaa mutta kun postitäti ei löytänyt tiedoista sitä osoitetta niin leffa lähti Vaasaan. Viikon verran vierähti, laittelin Discshoppiin kyselyä että oliko tullut perille ja milloin oikea levy on tulossa. Sieltä vastattiin että olin laittanut levyn niiden varastolle Vaasaan vaikka olisi pitänyt Maarianhaminaan lähettää. Sen takia kesti pitempää oikean levyn tulo... Muuten ei ole ollut mitään ongelmia Discshopin kanssa.
No hyvä etten ole ainut jolla on ollut ongelmia tuon osoitteen kanssa. Pitää vaan toivoa, että tuo nyt menee perille. Pistin vielä sähköpostia tuonne discshopille, että ovat tietoisia asiasta... Ei muuten hirveästi auttanut tuota asiaa postin virkailijan hieman "tyly" asenne. Muutenkin tuntui olevan sillä vähän pallo hukassa. Mutta toisaalta mitä nyt voikaan odottaa joltain asiamiespostilta. Voi olla, että ensi kerralla asioin ihan tavallisessa postissa. Muuten olen kyllä ollut ihan tyytyväinen tuohon discshopin palveluun. Tuotteen tulevat aina nopeasti ja sähköposteihinkin vastataan ihan kohtuuajassa.
Samaisen palautusosoitteen sain, kun he lähettivät minulle LE-version sijaan tavallisen karvalakkiversion. Kuten edellä, myös minun kohdalla postineidillä oli vaikeuksia löytää firmaa tietokannasta. Usean minuutin naputtelun jälkeen se löytyi, mutta eri postinumerolla. Kirje lähti, mutta ei koskaan löytänyt tietään perille. Päädyin lopulta maksamaan levyn kahteen kertaan, kun en enää viitsinyt tuhlata aikaani 15 euron vuoksi. Tuota tapausta lukuunottamatta ei minulla ole muuta kuin positiivista sanottavaa Discshopista.
DISCSHOP :thumbsup: Eli eipä tarvi täältä tilata mitään, kun kerran harrastavat näinkin selektiivistä asiakastoimintaa. Todella pöyristyttävää...