Pistin enirolle palautetta tuosta nollasatasadasta. Yksi ilta tässä viime viikolla vain paloi kiinni leffaa katsoessa siihen niin paljon että jaksoi laittaa palautetta. Mainitsin pääosin siitä että se vain tulee niin helevetin kovaa.. Vahvari päällä kun kattelee nelosen leffoja niin uhkaa aina räjähtää pää.. Tuli joku vastaus että on siirretty viestini markkinoinnin suuntaan. Tuskin vaikuttaa mutta pääsipä avautumaan.
Kaikenlaiset Seppälän, Hobby Hallin, Anttilan jne jne "Back 2 School" mainokset tähän aikaan vuodesta. Kaikenlisäksi ne toistavat aina samaa kaavaa: Joko teksti on kirjoitettu liitutaululle ja/tai B ja S kirjaimet on jotenkin vinossa Aku Ankan otsikon kirjoitusasua mukaillen.
Ylivoimaisesti ärsyttävin mainos tällä hetkellä! Mutta täytyy nostaa mainostoimistolle hattua, ovat ilmeisesti onnistuneet täydellisesti. Tämä nimittäin soi jo päässäkin ulkona kävellessä... prkl! Iso
Tässä on Rauno, joka söi sen kissan, joka söi sen hiiren, jonka paistoi äiti... Onhan näitä vanhankansan rallatuksia onnistuneesti ennenkin raiskattu, mutta erikoisen tarttuva tästä on kyllä saatu. Onnistuminen siinä mielessä, että ärsytysriman yli mennään vain nipin napin, persus hipoen ja vaikka rima vatkaa hetken, niin se ei kuitenkaan putoa, eikä jää kipeästi hypäytettävän seljän ja patjan väliin. Mutta ei olisi tarvinut kuin laittaa lapset tuota rallatusta laulamaan, niin jo olisi tehnyt mieli mäntätä kadulla vastaantulijaa naamaan.
Ei ole todellista! Taas saa olla iloinen ettei katso mitään mainoskanavia ollenkaan. Tämänkin sai katsoa monttu auki ihmetellen että mitä helv**** tämä oikeen on!
> Tv-ohjelmaa mainosrahotteiselta kanavalta, ainakin MTV3 > Volume +20dB > E**** NOLLASATASATA!!! > Perinteisiä, siis pääosin tökerön ala-arvoisia tv-mainoksia 1...6 minuuttia > E**** NOLLASATASATA!!! > Volume ennalleen (olisi kyllä samallakin volumen tasolla rikollisen huono mainos) > Tv-ohjelmaa Jne. Ei voi käsittää. Täytyy olla kovan luokan totaali-idiootti, mikäli ihan oikeasti kuvittelee saavuttavansa tuolla yhtään mitään muuta kuin inhoreaktioita, kohonnutta verenpainetta ja positiivisimmillaankin syvää myötähäpeää ko. paskafirmaa kohtaan (vrt. jo aikoja sittten lopetetut, mutta Sotkan mainetta edelleen ryvettävät "Isä & poika" -mainokset, ei vaatine lisäselitystä...). Minä ainakin olen vakaasti päättänyt, etten koskaan tule senttiäkään sijoittamaan niin, että se vahingossakaan hyödyttäisi em. putiikkia, mikäli vain suinkin pystyn asiaan itse vaikuttamaan. Joku roti se mainoksissakin pitäisi olla. Sitäpaitsi, minun mielestäni mainoksia ei saisi näyttää ennen kuin mainostauko on alkanut, eikä myöskään enää sen jälkeen kun mainostauko on jo loppunut (tämänkin luulisi olevan itsestäänselvyys...). Toivottavasti joku pomo ko. putiikissa herää koomastaan ja sisäistää huonon ja hyvän julkisuuden olevan kaksi eri asiaa. Vaan ehkäpä jonkun älykkyysosamäärältään voileipäkeksin tasolla olevan hyypiön mielestä tuo on hyvä mainos, kun se kerran tulee niin usein ja niin kovaakin... Eli aina kuin mahdollista, käyttäkää jotain muuta numerohakua. Muutenhan tämä nykyinen meno ei todennäköisesti tule ainakaan paremmaksi muuttumaan. Jos kuluttajat aina vain lammasmaisesti hyväksyvät aivan minkä tahansa sonnan, on silloin todennäköistä, että mainostajat kehtaavat jatkossakin tuottaa aivan mitä tahansa sontaa. Vai onko keskivertosuomalainen sittenkin vain hieman ameebaa kehittyneempi, mikä selittäisi sen, että mainokset ovat vuodesta toiseen sellaisia kuin ovat. No, toivottavasti on enemmän kyse ihan vain välinpitämättömyydestä taikka ihailtavan hyvästä hermokontrollista ja suvaitsevaisuudesta älyllisesti vähälahjaisia ihmisiä kohtaan. Ja toki monista muistakin mainoksista voisin avautua, esim. ne kaksi kamalaa ämmää jääkaapilla, em. saarioisten mainokset, naisten XX % tuuheammat/kiinteämmät/kiiltävämmät/imukykyisemmät/jne. -mainokset jotka aikuinen naisääni dubbaa kuin vauvoille jokeltaisi, jne. jne. jne. jne. jne. jne. PS. Kiinnostaisi päästä tutustumaan noita mainoksia tekeviin firmoihin. Eli ovatkohan työntekijät paidalleen kuolaavia, henkiseltä vireystilaltaan lähes koomassa olevia kummajaisia, mutta palkkakustannuksiltaan kustannustehokkaita ja jonkun tietyn koulun/kirjekurssin käyneitä. Vai tekevätköhän mainoksia sittenkin pääosin ihan fiksut ja normaalit ihmiset, mutta osin vitsillä, koska ovat niin turhautuneita? Siis ihan vain kisaten siitä kuka tekee tämän kuukauden räävittömimmän mainoksen. Ja sille sekä tälläisille valitusketjuille he sitten hihittelevät saunailloissaan?
Ja tähän aiheeseen voisi myös todeta että periaatteessa kaikki mainokset ainakin maikkarilla, koska ei voi käsittää sitä että ne tulee tupla volyymilla verrattuna ohjelmaan?!? Pahin kontrasti on MAXin formula lähetyksissä, kun olet kuunnellut vähän suuremmalla volyymilla lehdistötilaisuuden muminat niin sen jälkeen maikkarin oma kanavatunnus tulee niin vi*un lujaa että tärykalvot huutaa hoosiannaa, tsiisus sentään. Jo pelkästään tämän takia jätän maikkarin leffoja katsomatta, koska mainokset KOVALLA VOLYYMILLA pilaa leffan. Olen funtsinut että itselleni toimisi paremmin jos tulisivat hiljempaa kuin ohjelman ääni että voisi nostaa volyymia mielenkiintoisen tuotteen kohdalla... Ajatusmaailma on tosin ollut tekijöillä varmaan se että se kuuluu myös sinne jääkaapille minne mennään mainoskatkoilla. Iso ps. joku tietysti näsäviisastelee että kaukosäätimestä saa hiljemmalle sitä ääntä tarvittaessa... niin ja siitä säätimestähän saa myös vaihdettua toiselle kanavalle.. :thumbsup:
:sick: Tähän sopinee tämä Britney Spearsin biisi: "Oops, I did it again" Eli Saarioinen onnistuu kyllä kehittämään toinen toistaan ärsyttävämpiä mainoksia. Juuri kun päästiin näistä "kiitos äiti" -mainoksista, niin tulee tämä pökäle. Alkaa olla ikiboikotin paikka koko firmalle.
Juuh, Saarioinen tosiaan osaa...näin tän hoilotuksen eilen ekaa kertaa. Veret seisauttava kokemus. Harva mainos v*****aa ekalla katsomisella näin paljon. Yleensä mainoksiin tympääntyy vasta jatkuvan toiston myötä, mutta tämän osalta se on kerrasta poikki.
Topfieldin ostamisen ja binaariskippaustapin asentamisen jälkeen on pystynyt välttämään mainokset niin tehokkaasti, että on välillä tullut jopa vähän ikävä niitä. Onneksi tämä Saarioisten mainos palautti taas maan pinnalle... "jonnnka paiiistoi äiiiti" Hmm, ja noita valmisruokia laiskuuttaan jonkun verran syöneenä en millään voi uskoa että tuo mainoksen muovirasiassa valmiina myytävä valkokastike voisi olla mitään herkkua (varsinkin jos sen mikrottaa ja puolet on höyrynä asunnossa ja puolet kuivuneena rasian pohjalla :thumbsup: ). Vai pitäisiköhän kokeilla...
Kyllä ehdottomasti vittumaisin on se hammastahna-mikälie mainos mikä on kuvattu kymmenestä kuvakulmasta ja leikattu aivan päättömästi vain koska se on mahdollista.
https://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?p=583747#post583747 Jep jep. Jo se eka versio otti suunnattomasti päähän, mutta ilmeisesti mainostoimiston kanssa on aikanaan tehty diili useammasta mainoksesta, kun kerran noinkin loistavan idean keksivät...
Siwan mainokset. Etenkin se mökkimainos, jossa se ÄMMÄ alkaa huutamaan niin ärsyttävästi. Kaiken kruunaa se imelä "Siwahyvähyvä" musiikkirallatus vai mikä lie onkaan.
Tämä on kyllä ärsyttävin mainos joka itsellä tulee mieleen. Pakko tunkee sormet niin syvälle korviin, että tärykalvoihin sattuu ja huutaa jotain ettei kuule sen ämmän kiljuntaa. :sick: