Moro, Onko kellään tietoa sisältääkö ao. osoitteen Casino Royale suomenkielistä tekstitystä? Subtitles kohtaa ei löydy teknisistä tiedoista. Pahoitteluni, jos on väärän otsikon alla. http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3435125/James-Bond-Casino-Royale/Product.html
Britti DVD ei sisällä, DVDComparen mukaan, kuin englanti- ja hinditekstit. http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=10650#4
Kysellääs tuttuja: Onkos tilaukset myöhässä kenelläkän? 16.9.2007 postitettu elokuva on edelleen matkalla ja kyllähän nuo yleensä about viikossa on tulleet.
Räsypuolelta viime viikon torstaina tilatut alepaidat lähtivät perjantaina matkaan ja tulivat eilen keskiviikkona, eli luonnikkaasti sujui noiden kanssa. Play.com nauttii tällä hetkellä lähes sataprosenttisesta luottamuksestani, toisin kuin esim. eräs omistajavaihdoksesta toipuva kilpailijansa. Ei siis syytä huoleen, voihan olla että Suomen Posti on hukannut paketin.
Osuuspankista soittivat Electronin tiimoilta ja ilmoittivat, että tililtäni otetut katevaraukset poistuvat automaattisesti kolmen viikon kuluttua tilauksesta. Itse syy miksi varauksia pilaalle menneistä tilauksesta yleensä meni, ei selvinnyt. Laitoin viime viikolla tilaukseen muutaman levyn taas kaverin kautta, tiistaina olivat paketit lähettäneet. Joten normaalin kaavan mukaan mentäessä postimies kantaa ne ensi viikon maanantaina tai tiistaina. Nämä siis PlayTraden puolelta johon olen ollut erittäin tyytyväinen, aina tullut tavara nopeasti ja koskaan ei ole kannet olleet säpäleinä (toisin kuin eräässäkin ruotsalaisessa lafkassa). Lisäbonuksena hinnat ovat monesti enemmän kuin houkuttelevia.
Play.com kusettaa. Ajattelin tilata Face/Off Blu-rayn. Vaihtoehtoina olivat Play.com, HMV ja Amazon. Play ilmoittaa hinnaksi £17.99 kotiin toimitettuna. No, tuotettahan ei saa tietysti tilattua jos hinta on puntina, vaan pitää valita eurot. Eurohinnaksi napsahti 27.99. Että mitä että? UCC:n keskikursseja käyttäen £17.99 on vain 25.80 euroa. Ehkä tämä oli kaikille muille vanha uutinen, muttei minulle. Kismittää moinen touhu.
Minulla kävi niin, että tilasin tuotteen ja play laittoi sen ripeästi postiin. Ilmoitus lähetyksestä tuli neljä päivää postaamisen jälkeen. Onneksi ei ihan tuote kerenny pelille ennen postausilmoitusta. [hoono soome ja känni]
Tilaus postitettu 1.10 ja tuli vihdoin tänään(15.10)... Noh onneksi tuli ennen kuin kerkesin huolestua
Tilasin tuotteen, palautin tuotteen. Play.com lupasi maksaa palautuksesta johtuvat postikulut, näin ei kuitenkaan ole käynyt toteen (ei näkynyt Visa-laskussa kuin vain tuotteen hinta). Millä nyt yhteys Play.comiin, kun ei emailitkaan mene perille (info@play.com ). Lykkää vaan palautus postia, että ota yhteys nettisivujen kautta, mutta missä asiakaspalvelukohdassa asioivat palauttamatta jääneiden postikulujen kanssa...
Oman kokemukseni mukaan play.com toimii hyvin tasan siihen asti kun joudutaan palauttelemaan tai peruuttamaan tavaraa. Pari kertaa ollut aivan järjettömiä vääntöjä (mm. paidasta jota heillä ei ollut varastossa, mutta jonka kokoa eivät suostuneet tilaukseen vaihtamaan) ko. puljun kanssa ja tuo oikean kontaktointikanavan piilottelu ei kyllä ainakaan auta asiaa. Nykyään pyrinkin tilailemaan pelkkiä DVD:itä ja CD:itä ja toivomaan etteivät kotelot saa osakseen liian kovaa kohtelua matkalla.
Ehkä sinunkin pakettisi on Englannin postin salajemmassa: http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2007/10/28/npost128.xml
Ainakin itsellä toiminut hyvin muutamat vaihdot. Eräs kirja oli viime talvena saanut kosteusvaurioita ja sain uuden kun laitoin palautetta+tietenkin entisen lähetin takaisin. Uusi kirja tuli sitten postissa kunnon muovipussissa eristettynä jottei olisi saanut samoja vaurioita.
Mikähän Playn suunnalla nyt mättää, kun sunnuntaina jätetty tilaus on vieläkin "Order Taken" -tilassa? Kaikki tuotteet olivat tilaushetkellä ihan normaalia in stock -tavaraa, mutta matkaan niitä ei tunnuta saavan. Korttia ei ole veloitettu, eikä peruutusviestejäkään tms. ole näkynyt, joten kismittämään tämä pistää.