2011 mukavin verkkokauppa

Тема в разделе "Kauppapaikoista", создана пользователем National, 12 янв 2011.

  1. National

    National Guest Guest

    Регистрация:
    4 ноя 2009
    Сообщения:
    114
    Симпатии:
    0
    Kiitos palautteesta Super-J.. onko kyseessä kenties Jari Litmanen? ..no oli miten oli Elecillä on täällä oma ketjunsa sekä bannerit (yritykset-osio) .....eli en minä nyt niin suurta mainosta ole tässä tekemässä.

    ..Sitäpaitsi nykyään jokaista postaustani kommentoi kymmenkunta henkilöä - kehun sitten Iron Mania tai itseäni tai jotain hemmetin verkkokauppaa. Kiitos kuitenkin ja kaikille upeista postauksista :thumbsup:
     
  2. arthur

    arthur Guest Guest

    Регистрация:
    28 июн 2002
    Сообщения:
    2.424
    Симпатии:
    0
    Tämän ketjun voisi siirtää Tarinatupaan
     
  3. 71 dB

    71 dB Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    19 янв 2005
    Сообщения:
    11.780
    Симпатии:
    913
    Amazon hankala käyttää? :hitme: Miten niin? Itse ainakin löydän sieltä etsimäni järjestään hetkessä.
     
  4. HardSoft

    HardSoft Haec habui, quae dixi Tukijoukot Guest

    Регистрация:
    1 ноя 2005
    Сообщения:
    2.280
    Симпатии:
    0
    Dynamic Sounds Ltd.

    Autostereo-, hälytin- ja Bluetooh kamaa pilvin pimein kohtuuhintaan.

    Tilasin tuolta Parrot MKi9200 BlueTooth sarjan Toyota Priukseen, johon ei Nokian tms. sarjat sovi. Paketti oli kotipostissa alle 2 vrk tilauksen lähettämisen jälkeen kaksinkertaisesti pakattuna Royal Air Mailin toimittamana! :thumbsup:

    Tuo Parrot pesee ominaisuuksissa Nokiat 10 - 0 :D
     
    Последнее редактирование: 11 мар 2011
  5. Beogram

    Beogram Guest Guest

    Регистрация:
    12 мар 2012
    Сообщения:
    19
    Симпатии:
    0

    Spring Air = VÄLTÄ!

    Voi olla hyväkin paikka, jos tuote on kunnossa (kuten moni muukin verkkokauppa on).
    MUTTA
    Springair.de:n kanssa ajautuu ongelmiin, jollei tuote olekaan sitä mitä pitäisi.
    Oma levysoittimeni oli laitettu melkein sellaisenaan pakettiin: suoravetoisen soittimen levylautanen oli kiinni, vastapainon kuljetusruuvi oli kiristämättä, ruuveja oli irronnut ja niitä helisi masiinan sisäpuolella.

    Tilatessa palvelu toimii vielä sujuvasti englanniksi. Ongelmista raportoidessa vastataan vain saksaksi (sama tyyppi kuin tilatessa). Vastaukset ovat muutenkin ylimielisiä ja ympäripyöreitä. Viitataan käyttöehtoihin, jotka löytyvät sivuilta vain saksaksi, vaikka sivut on muutoin käännetty englanniksi. Virheellisesti kehoitetaan ottamaan yhteyttä kuljetusyhtiöön (vaikkei kyse olisikaan kuljetusvahingosta). Lopulta väittävät vain, että heillä laitteet kyllä testataan ja pakataan ammattimaisesti.

    En ole juuri huonompaan palveluun törmännyt.

    Palautus tässä vielä hirvittää. Eu- ja Saksan lakien puitteissa on 14 pvän palautusoikeus kaikille tuotteille (palautuskulutkin korvataan jos tuotteen arvo on yli 40euroa). Mutta tulenko saamaan koskaan maksamiani rahojani takaisin + lähettämisestä aiheutuvat kustannuksia (lähes 100 euroa)?