Play

Тема в разделе "Kauppapaikoista", создана пользователем Proximo_X, 18 сен 2004.

  1. Veron

    Veron Guest Guest

    Регистрация:
    18 окт 2005
    Сообщения:
    225
    Симпатии:
    0
    Korvaava tuote tuli ja tällä kertaa oikean kokoisena. Tupsahtaako tuo postikulujen korvaus automaattisesti playn tililleni, luottokortilleni vai jonain voucherina? Vai pitääkö siitä jotain kyselyä vielä laittaa?
     
  2. KevinKeegan

    KevinKeegan Guest Guest

    Регистрация:
    4 ноя 2008
    Сообщения:
    13
    Симпатии:
    0
    SInun tulee erikseen pyytää postikuluja takaisin osoitteesta: terms@play.com tai sitten faksilla. Itse sain tällaisen ohjeen:

    Thank you for your email.

    Thank you for returning your item to Play.com.

    It is our usual policy to refund £1.40/3 Euros as standard to cover postage costs. We are happy to refund postage costs which exceed this on product of a receipt of postage costs confirming the amount.

    Please can you send a copy of your receipt to us either by fax or email, and we will process your requests.

    For your information our fax number is +441223 395220

    Please accept our apologies for any inconvenience caused to you in this matter and thank you for your patience and valued custom.

    Kind Regards,

    Play


    Näkyykö tuota sinun korvaavaa tuotetta play.com sivullasi nollahintaisena?

    Joskus aikaisemmin minulla näkyi, mutta tällä kertaa siellä ei näy mitään. Onkohan edes oikeaa hupparia lähetetty minulle, vaikka niin meilissä jo lupasivat...
     
  3. Veron

    Veron Guest Guest

    Регистрация:
    18 окт 2005
    Сообщения:
    225
    Симпатии:
    0
    Kiitti. Täytyy mailailla tuonne...

    Uusi huppari näkyy nollahintaisena. Alkuperäinen tilaus on muuttunut tilaan Returned.
     
  4. equilibrer

    equilibrer Guest Guest

    Регистрация:
    24 ноя 2003
    Сообщения:
    943
    Симпатии:
    0
    Katsopa vaikka tätä ketjua, todennäköisesti on luotettavampi kuin Playn omat ilmoitukset:

    https://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=72536
     
  5. Tome

    Tome Guest Guest

    Регистрация:
    17 окт 2005
    Сообщения:
    63
    Симпатии:
    0
  6. KevinKeegan

    KevinKeegan Guest Guest

    Регистрация:
    4 ноя 2008
    Сообщения:
    13
    Симпатии:
    0
    Uskomatonta!!! Ensiksi tuli hupparin tilalta se fucking toppaliivi... no nyt olen odotellut, että lähettäisivät sen oikean hupparin... reilun viikon odottelun jälkeen order historyyn pompsahti 0 hintainen lähetys: Fifa09 xbox360:lle !!!
    Mitä helv...
     
  7. niiles

    niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

    Регистрация:
    20 окт 2003
    Сообщения:
    3.969
    Симпатии:
    1
    Mulla on kans yks huppari jääny johonkin. 21 päivää lähetyksestä tulee täyteen huomenna, joten sitten lähtee heti valitusta kehiin.
     
  8. Crimson

    Crimson Guest Guest

    Регистрация:
    3 авг 2001
    Сообщения:
    3.316
    Симпатии:
    2
    Mulle tuli Play:lta väärä CD-levy (ja DVD:n pahvikannet olivat saaneet matkalla vähän damagea). Sain palautusohjeet ja -koodin, vaan kuka maksaa postituskulut?
     
  9. Crimson

    Crimson Guest Guest

    Регистрация:
    3 авг 2001
    Сообщения:
    3.316
    Симпатии:
    2
    Play oli näemmä palauttanut tililleni 3 euroa postikuluja varten.
     
  10. KevinKeegan

    KevinKeegan Guest Guest

    Регистрация:
    4 ноя 2008
    Сообщения:
    13
    Симпатии:
    0
    Jos olisit viitsinyt selata viestiketjua edes sivun taaksepäin, niin tämä olisi selvinnyt.
     
  11. Crimson

    Crimson Guest Guest

    Регистрация:
    3 авг 2001
    Сообщения:
    3.316
    Симпатии:
    2
    Epäilemättä. Hätäisenä miehenä en kuitenkaan jaksanut kahlata 83 sivua läpi.
     
  12. KMOK

    KMOK Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

    Регистрация:
    21 июн 2002
    Сообщения:
    1.941
    Симпатии:
    37
    Ei olisi tarvinnut kahlata kuin seitsemän viestiä taaksepäin. ;)
     
  13. MkII

    MkII Guest Guest

    Регистрация:
    13 янв 2008
    Сообщения:
    51
    Симпатии:
    0
    Saitko mitään vastausta tuohon asiaan. Kurssit ovat todellakin päin *piip*
     
    Последнее редактирование: 25 ноя 2008
  14. phelin

    phelin Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    18 сен 2003
    Сообщения:
    2.070
    Симпатии:
    3
    Parhaiten auttaa kun jätät ostamatta. Kunhan euro-ostosten määrä putoaa riittävästi, niin heräävät korjaamaan kurssin.
     
  15. jylppö

    jylppö Tunnettu käyttäjä

    Регистрация:
    14 ноя 2006
    Сообщения:
    453
    Симпатии:
    0
    olis kysymys tuosta visa electronin käytöstä, eli mitä noihin "Valid from" päivämääriin laitetaan ja mitä "Issue number" kohtaan tulee :confused:
    käytössä OP:n kortti.koitin kerran tilata eikä onnistunut, kun noissa kohdissa ei ole mitään.
    "Expiry date" ja "CV2" löytyy kortista.
     
  16. tpi

    tpi Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

    Регистрация:
    12 июн 2001
    Сообщения:
    4.399
    Симпатии:
    34
    Ei niihin mitään tarvitse laittaa, ainakaan itse en ole koskaan laittanut. Nuo ovat jotain brittilän pankkikorttien/sisäisten luottokorttien tietoja.
     
  17. jylppö

    jylppö Tunnettu käyttäjä

    Регистрация:
    14 ноя 2006
    Сообщения:
    453
    Симпатии:
    0
    At this time we are unable to process your order as your credit/debit card
    details do not match the details held by your card issuer.

    tuommonen vastaus tulee, kun koitan tilata.en tiedä vaikuttaako ääkköset, kun play ei niitä hyväksy. no onneksi nykyään monessa paikassa on Verified by Visa -palvelu, niin voi verkkopankin tunnuksilla maksaa. ja onhan tuo euron kurssi surkea tuolla kaupassa:sick:
     
  18. geru

    geru Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    22 фев 2007
    Сообщения:
    1.386
    Симпатии:
    0
    Olikos se CV2 ne kortin magneettiraitapuolella olevan tunnuksen kolme viimeistä numeroa? Itse taisin kyllä myös tuon expire daten laittaa.

    Ääkköset tosiaan vaikuttavat, minulle se rekisteröityminen herjasi aina vaan vääriä tietoja, ja kun poistin katuosoitteesta ääkköset niin sivusto otti tiedot samantien kiltisti vastaan.
     
  19. JS83

    JS83 Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    7 дек 2006
    Сообщения:
    2.552
    Симпатии:
    1
    Eilen saapui Playsta musiikki BD joka ei ollut muoveissa. Kun katsoin sitä tarkemmin niin se mistä kotelo avataan (sininen pieni läpyskä) niin oli painettu sisälle ja kun otin levyn pois niin siinä oli sormenjälki:confused::confused:

    Mitä ihmettä, Onko tämä levy käytetty?
     
  20. JS83

    JS83 Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    7 дек 2006
    Сообщения:
    2.552
    Симпатии:
    1
    Toinen asia mikä ihmetyttää niin silloin kun tilasin pari Blu-rayta niin musiikki BD (Chicago & Earth, Wind & Fire) saapui mutta Baraka BD ei ollut samassa paketissa. Ovat kuitenkin laskuttaneet kortilta molemmat BD:t. Varasto saldo näytti, että molempia löytyy hyllystä. Milloinko kannattaa alkaa ottaa yhteyttä Playhin?