CDON.com

Тема в разделе "Kauppapaikoista", создана пользователем claude, 9 дек 2005.

  1. 71 dB

    71 dB Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    19 янв 2005
    Сообщения:
    11.943
    Симпатии:
    950
    Onneksi olkoon! Noinhan sen pitäisikin mennä! :cool:
     
    noeikujoo нравится это.
  2. hansolo

    hansolo Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    1 ноя 2002
    Сообщения:
    4.910
    Симпатии:
    598
    Voimme todeta, että tilaus oli onnistunut ja asiakaspalvelu toimi.
     
  3. nugent

    nugent Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    23 окт 2008
    Сообщения:
    1.080
    Симпатии:
    253
    Oliko myyjänä Cdon vai joku muu ?
    Itsellä myös eilen tilattuna kolme leffaa joista 2 myy cdon yhden Ginza.
    Ginzan leffa on jo postissa, muut ties missä odotustilassa.
     
  4. noeikujoo

    noeikujoo Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    27 сен 2002
    Сообщения:
    4.066
    Симпатии:
    245
    CDON AB. Tilausvahvistuksen jälkeen ei kuulunut mitään. Yllätyin hieman kun elokuva löytyikin eilen postilaatikosta.
     
  5. mopsi

    mopsi Vakiokasvo

    Регистрация:
    8 ноя 2012
    Сообщения:
    634
    Симпатии:
    47
    Tilasin blu-rayn, jossa toimittajana CDON ja jota oli varastossa ja toimituspäivä tilauksesta seuraava päivä tuotesivun mukaan. Sen jälkeen toimituksen päivämäärä tuotesivulla on mennyt eteenpäin tulevaisuuteen useamman kerran. Laitoin peruutuksen cdonin asiakaspalveluun, josta vastattiin, että peruutus ei enää onnistu, kun tuote on pakkausvaiheessa. Mutta silti toimituspäivämäärä on jossain tulevaisuudessa (muuttuu joka päivä) ja toimitusvahvistuksesta ei ainakaan toistaiseksi ole kuulunut mitään. No eipä tällä kiirettä ole sinänsä (ja laskulla maksettu), mutta "vähän" on "hienosäädettävää" uusissa sivuissa.

    Sivusto toimi erinomaisesti yli 25 vuotta. Toivottavasti tämä ei enteile lopun alkua. Nordic blu-ray:den ostopaikkoja ei kuitenkaan kovin montaa ole.
     
  6. rakoni

    rakoni Aktiivinen käyttäjä

    Регистрация:
    1 фев 2024
    Сообщения:
    73
    Симпатии:
    20
    Pärstäkertoimen mukaan ehkä tekee hyvälle asiakkaalle poikkeuksia. Yrittäjä on kuitenkin sanonut suoraan, että koska hän ei saa maahantuojalta mitään korvauksia naarmuisista levyistä (pitäisi kuulemma olla videotodisteet että kuva/ääni ei toimi), niin hänkään ei voi omaksi tappioksi näitä ottaa. Juttu on vaan niin, että kuluttajansuoja ei välitä siitä, mitä maahantuoja puuhailee.

    Ylipäätään Nordic-julkaisujen määrä on näyttänyt todella pahalta viime aikoina.
     
  7. Perunasalaatti

    Perunasalaatti Käyttäjä

    Регистрация:
    15 авг 2022
    Сообщения:
    27
    Симпатии:
    3
    Nyt on niin moni saanut täällä myöhäiset pakettinsa, että taidan sitten itsekin odottaa vielä hetkisen.
    Ajattelin laittaa uudelleen asiakaspalveluun kyselyä (aikaisempaan eivät ole vastanneet yhtään mitään vieläkään), mutta jospa nuo kohta tulisivat sitten itsellekin.
    Elokuussa tehdyt tilaukset kuitenkin.
     
  8. 71 dB

    71 dB Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    19 янв 2005
    Сообщения:
    11.943
    Симпатии:
    950
    Odottele ihmeessä rauhassa. Kyllä tässä kaikki viittaa siihen, että kärsivällisyys palkitaan.
     
  9. WesleySnipes

    WesleySnipes Tuttu käyttäjä

    Регистрация:
    22 июл 2020
    Сообщения:
    137
    Симпатии:
    45
    Nyt näyttäisi löytyvän tuo uusi Deadpool ja Wolverine myös CDONin "myymänä". Esim. bluraynä hintaero Ginzan myymään kuitenkin todella iso. Ginza 25,52€ ja CDON 18,90€. Harmillisesti steelbookin hinta näyttää olevan 39,90€ eikä se "perinteinen" 32,95€.
     
  10. Perunasalaatti

    Perunasalaatti Käyttäjä

    Регистрация:
    15 авг 2022
    Сообщения:
    27
    Симпатии:
    3
    Pistin aspaan kyselyä puuttuvista tuotteista ja jokaisesta tilauksen leffasta tuli sitten oma sähköpostinsa erikseen; kaikki ruotsiksi.
    Pitääkö tässä oikeasti laittaa jokaiseen automatisoituun sähköpostiin erikseen vastaus "saisiko rahat takaisin?" ja vielä ruotsiksi? Mitä vittua tämä oikein on.
    Taisi olla viimeinen tilaus CDONista.
     
  11. 71 dB

    71 dB Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    19 янв 2005
    Сообщения:
    11.943
    Симпатии:
    950
    No ei kyllä nykyaikana paljon haittaa vaikka vastaisivat japaniksi. Tarjolla on tekoälyt, jotka osaavat kieliä kuin itse C-3PO! Toista se oli 15-20 vuotta sitten, kun edes englanti - suomi online-kääntäjistä ei ollut muuhun kuin käyttäjien naurattamiseen. :D
     
  12. Liekinheitin

    Liekinheitin Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    15 янв 2004
    Сообщения:
    4.563
    Симпатии:
    99
    Omat elokuussa tilatut reiskat sain lopulta tällä viikolla. Onneksi en sittenkään perunut, vaikka lähellä oli. Laskua ei tosin ole kuulunut, se ei niin edes haittaa :p mutta kaipa tulee sentään.
     
  13. hansolo

    hansolo Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    1 ноя 2002
    Сообщения:
    4.910
    Симпатии:
    598
    Mulla on vielä 19.8. tilatut ale-Arrowt kaksi kappaletta tulematta. En ole kyllä kysynytkään niiden perään.
     
  14. mopsi

    mopsi Vakiokasvo

    Регистрация:
    8 ноя 2012
    Сообщения:
    634
    Симпатии:
    47
    Mikä Qliron omilla sivuilla on tilauksen status?
     
  15. Mookid

    Mookid Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    16 июл 2006
    Сообщения:
    2.876
    Симпатии:
    465
    Ai niin, unohdin sen laskun. Aikovatkohan lähettää sellaista?
     
  16. swedgin

    swedgin Aktiivinen käyttäjä

    Регистрация:
    25 сен 2016
    Сообщения:
    77
    Симпатии:
    17
    Omaa viestiäni lainaten :D

    Kaksi viikkoa kulunut tästä tilauksesta. Yksi tuote on lähetetty ja se saapui ihan siedettävässä ajassa. Olen myös maksanut tätä yhtä tuotetta koskevan laskun. Sen sijaan en ole vielä saanut:

    - Tilausvahvistusta
    - Kahta muuta tilaamaani tuotetta, joista toista on ollut varastossa jo reilun viikon
    - Vastausta kaksi viikkoa sitten lähettämääni tiedusteluun koskien tilauksen onnistumista

    Yleisesti CDON:lla on ollut kyllä tapana lähettää varastossa olevat tuotteet jo aika pian, mutta voihan olla, että tässä tapauksessa ovat jääneet odottamaan viimeisenkin tuotteen saapumista. Asialla ei sinällään ole kiire ja ei nyt erityisemmin jaksa nostaa edes verenpainetta, kun en ole senttiäkään maksanut näistä kahdesta puuttuvasta tuotteesta.

    Mietin vaan, että peruisiko tilauksen puuttuvien tuotteiden osalta, kun samat tuotteet saisi Ginzasta jopa vähän halvemmalla. Pitäisi vaan sitten kerätä vähän muutakin roipetta, kun postikulut kyseisessä liikkeessä ovat aika kovat yksittäisille tuotteille.
     
  17. mopsi

    mopsi Vakiokasvo

    Регистрация:
    8 ноя 2012
    Сообщения:
    634
    Симпатии:
    47
    Kuten tuolla vähän ylempänä kirjoitin, ei ainakaan itselläni onnistunut peruutus vaikka tuotteita ei ole vieläkään lähetetty eikä ole tullut toimitusvahvistusta tms. :D

    "Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med att avbeställa ordern då den redan har börjat packas på vårt lager"
     
  18. Professional

    Professional Stirlingite
    Tukijoukot

    Регистрация:
    9 авг 2004
    Сообщения:
    11.497
    Симпатии:
    727
    On se kiva kun leffoja voi suodattaa värin ja koon mukaan mutta ei formaatin o_O
     
    Vox, klmake и KILLPATRICK нравится это.
  19. JIH

    JIH Tunnettu käyttäjä

    Регистрация:
    22 авг 2007
    Сообщения:
    423
    Симпатии:
    40
    Valitse kooksi 4, kun haluat parasta. Mielellään myös värillinen.
     
    Vox, hansolo и El Grande нравится это.
  20. hansolo

    hansolo Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    1 ноя 2002
    Сообщения:
    4.910
    Симпатии:
    598
    No niin, heti seuraavana päivänä (14.10.) tulikin yllärilähetys, jossa oli toinen tilatuista leffoista. Mitään lähetysilmoitusta ei tullut, eikä myöskään laskua. Ilmeisesti odottavat lähettävänsä toisen leffoista joskus tulevaisuudessa ja vasta sitten laskun perään.