Scartin kautta katsoessa ilmestyy kuvaan jossain vaiheessa punainen muutaman sentin levyinen pystyraita joka kulkee koko kuvan läpi. Katoaa kun tv:n tai scart-laitteen sammuttaa välillä tai muuttaa jotain asetuksia, mutta ilmestyy taas hetken päästä. Kohta vaihtelee, useimmiten raitoja on yksi, joskus kaksi. HDMI:n/PC-kuvan kautta ei näy vastaavaa. Onko muilla ollut vastaavaa, ja mistähän mahtaa olla kyse?
Samsung-tv:n ja Samsung-tv:n välillä on eroja - varmista, että tunnistat eroavaisuudet Pohjoismaiden Samsung myy televisioita, jotka on teknisten, kielellisten ja muiden olennaisten vaatimusten osalta erityisesti suunniteltu pohjoismaisille markkinoille. Samanaikaisesti markkinoilla on kuitenkin myös Samsung-televisioita, jotka on tuotu Suomeen muiden maiden kautta. Samsungille tulee jatkuvasti yhteydenottoja tyytymättömiltä asiakkailta, jotka syystä tai toisesta ovat pettyneitä muille kuin Suomen markkinoille suunnattuihin televisiomalleihin. Pohjoismaiden Samsung kehottaakin nyt Samsung-television hankkimista suunnittelevia asiakkaita tutustumaan Suomen markkinoille tarkoitettujen ja muiden Samsung-mallien eroihin, jotta he voivat turvallisin mielin tehdä valintansa. Pohjoismaiden Samsung haluaa tehdä selväksi, että Samsungin ja Samsungin välillä on eroja. Pohjoismaisen Samsung-television voi tunnistaa tarkistamalla sen mallimerkinnän. Mallimerkinnän lopussa tulee olla tunnus: /XEE Pohjoismaiden Samsungin laatuvaatimukset täyttävässä televisiossa on varmuudella: • Suomalainen valikkojärjestelmä – helpottaa asennusta ja navigointia. • Suomenkieliset käyttöohjeet – niille, jotka haluavat saada lisätietoja suomeksi. • Viallisten pikselien nollatoleranssi – Normaalit takuuehdot sallivat tietyn määrän viallisia pikselejä, mutta Pohjoismaiden Samsung on mennyt askeleen pidemmälle. Mikäli 26-tuumaisessa tai sitä isommassa televisiossa on yksikin viallinen pikseli, annamme tilalle uuden television. • Kierrätysmaksu on maksettu – Pohjoismaiden Samsung takaa, että laitteesta on maksettu kierrätysmaksu. Kuluttaja voi olla varma, että kierrätysjärjestelmän edellyttämiä velvoitteita noudatetaan. • Teksti-tv toimii oikein • Sisäänrakennettu digivastaanotin on tarkoitettu Suomen verkkoon. • Prestigeservice-huolto asiakkaan kotona seuraavan työpäivän kuluessa Helsingin seudulla asuville asiakkaille, joiden 40 tuuman televisio kaipaa huoltoa. • Noutopalvelu koko maassa, kun televisio kaipaa korjausta. Koot 32 tuumasta ylöspäin.
"Suomalainen valikkojärjestelmä helpottaa asennusta ja navigointia" Löytyy kyllä ihan kaikista malleista ku laittaa huoltovalikosta nordic päälle.
Niimpä. Oleellisin ero tuntuu olevan tuo "Viallisten pikseleiden nollatoleranssi" ! Yksikin viallinen pikseli oikeuttaa Tv:n vaihtoon:thumbsup:
Mulla on ollu 46" seinällä pari päivää ja muuten on ihan moitteeton yksilö, vaikka onkin ei niin suositulla SS04 paneelilla, mutta PC:n kuvaa en saanut näkymään töllöstä. Näyttiksenä 6800 GT ja kiinni töllössä dvi-hdmi piuhalla (5 m). Onko tähän olemassa, joku jippo mikä on luiskahtanut ohi minun silmien tällä palstalla vai onko hanskavika?:hitme:
Hey Dude Mistä tämä fanaattisuus Samsungin suhteen? Oletko testannut XEE vs. XEC malleja? Tietääkseni vain nollapikselitoleranssissa eroa mutta kyllä tuo takuuvaihto ilman kuluja hoituu kuluttajan suuntaan joka tapauksessa, Saksasta ostettuna voi olla toki jotain ongelmia sen suhteen kuka maksaa kuljetuksen. Samsungin ei kannata perustaa omaa tuotantolinjaa pelkästään pohjoismaihin suunnatuille tuotteille P.S Taitaa muuten olla tuo "iisalmi" viimeinen paikka saada kaipaamaasi mallia (katsoin vaan mistä olit tilannut tuotteen)
Ihan vain laitoin tuon tiedotteen tänne infoksi, koska ihmisillä on ollut jonkin verran erilaisia ongelmia takuu asioissa noitten Euroopasta tilattujen televisioiden kanssa. Itselläni ei ole kokemusta kummastakaan malleista,ja minulle kyllä kelpaa hyvin "eurooppalainen" malli.:thumbsup: Ilmoittivat juuri sähköpostilla "iisalmesta" että saavat erän noita samppoja viikon päästä 7.2. Toivotaan että on hyvä tv. Oli pitkään harkinnassa mukana myös Pansun pz70 plasma ja sony w3000 mutta lopuksi päädyin tähän sampan f-sarjalaiseen.
Kyllä tuo varmaan ominaisuuksiltaan on noista vaihtoehdoista paras, mutta mulla alkaa hermo mennä tohon Samungin "laatuun".:OI
Siis sun tieto on mutua. Jos olen ostanut suomalaisesta Verkkokaupasta LE46F86BDX/XEC:n, on aika kumma jos ei suomen takuut siinä pelaa pilkulleen. Esim. Canonin vermeissä on ihan sama onko se Saksasta vai Japanista, takuu toimii aina täysillä. Miksi Samsung siis vittuilisi asiakkailleen: "sinun pitää tarkistaa koodi X ennenkuin voit pyytää meidän palvelujamme"? Varsinkin kun tuo koodi ei ole esillä kun ostat online-kaupasta.
Eipä ole mitään"MUTU" tietoa. TOI TEKSTI ON SUORAAN SAMSUNGIN SIVUILTA. Alta löytyy linkki josta voit itse käydä katsomassa! Syytön mä siihen olen jos suoraan SAMSUNGILLA OVAT TUOTA MIELTÄ !!!!!:grr: En tiedä miten takuu oikeasti toimii koska ei ole "omaa" kokemusta asiasta, mutta noin VÄITTÄVÄT SAMSUGILLA! http://www.samsung.com/fi/products/tv/lcdtv/pdf/skillnaden_tv_fi.pdf
Tota minkä kokoisen f-sarjalaisen tilasit 40 vai 46 tuumasen ku itse tilasin 40 tuumasen jo toinen päivä tammikuuta ja en ole saanut vielä mitään sähköpostia iisalmesta että olisi telkkari tulossa?
Minulle on tulossa 46"tuumainen! Hintaan 2190euroa! Vähän kyllä jännittää tuleeko telkkari oikeasti vai oliko tyhjiä lupauksia:hitme: Asiasta kolmanteen. Kävin juuri liikkeessä vertaamassa F-sarjalaista Pansun full hd plasmaan pz70. Pyörittivät ylen DIGI kuvaa. Olipa kyllä pansun kuva kovin"haaleaa" verrattuna samppaan. Kuvan tarkkuus ja laatu muuten suht samanlaista mutta pansun kuvan "haaleus" pisti silmään. Täytyy tietysti muistaa että liikkeissä kuvan säädöt ovat mitä sattuu ja liikkeen valaistuskin kovin erilaista normaali kotioloihin verrattuna. Kaipa se on loppupeleissä omista mieltymyksistä kiinni tykkääkö enemmän LCD:n vai Plasman kuvasta...
"EU takuu" toimii erittäin huonosti. Eivät suostu mitään "liian kallista" korjaamaan, softapäivitykset ynnä muu näperrys ulostettu Powermillille (en viitsi edes aloittaa ks. "firmasta"). Myyjäliikkeen kanssa kannattaa olla todella tarkkaan selvillä, miten sen "liian kalliin - ei Nordic:n kautta maahantuodun" TV:n vaihdatat/korjaat sitten kun vihreät viivat ilmestyvät ruutuun tms. Tämä kaikki toimii tietysti vastoin EU direktiivejä yms. mutta sehän ei haittaa ...muuta kuin kuluttajaa...ja lopulta pienellä viiveellä Samsung Nordic:ia. Hakekaa lisätietoa tosta M86 ketjusta, jos kiinnostaa. Oma keissini on *vihdoin* selviämässä myyjäliikkeen toimesta. Käyn vaihtamassa oman 46" töllön tällä viikolla aitoon "Suomi televisioon" (Valitukset Samsung Nordic:sta sisällä: www.ecc.fi)
Tiedustelin eilen tuota 40" saatavuutta ystt:lta. Vastasivat tänään tiedusteluuni, että heillä ei ole tarkempaa tietoa milloin 40" on tulossa heille. Joten tässä sitä sitten odotellaan.
Juu olisihan tuo töllö jo ihan kiva ruveta saamaan ku huomenna tulee kuukausi jo täyteen odottelua No jospa se sieltä kohta tulisi.
Kysyisin uudelleen onko minulla vika piuhassa vai PC:ssä? Piuhana 5m dvi-hdmi ( http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=16237 ). Vai onko vika PC/käyttäjä- pohjainen. Mitkä pitää olla asetukset PC:llä? Onko väliä 1080p60 vai 1080i60? Näytönohjaimena 6800 GT.
Oisko niin että noi single link kaapelit ei toimi koneen ja telkkarin välillä... Luulisin että http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=24987 toimis... -R-