Tein tuommoisen pienen exeltaulukon millä noita screenin kokoja ja etäisyyksiä voi pähkäillä. Perjaatteessa throw ratioita muuttamalla tuo sopii mille vain tykille. Offsetin laskeminen tuosta puuttuu ja mitään tarkennus rajoja ei ole otettu huomioon. Tiedosto on tehty 2007 suomenkielisellä exelillä ja tallennettu 2003 verioon sopivaksi. Jos tuosta jollekkin apuja on niin hyvä. :king:
Jees, ei ole vielä päässyt testaamaan, tiistaina tilasin Pixmaniasta tykin, ja kas kummaa tuli jotain Hyvän kaupan lisää 40 euroa:OI Sinänsä hyvin kun eilen tuli tilauksen käsittelyvahvistus, ja varastossa näytti olevan. Tänään tuli seurantakoodi eli tänään lähetetty, ja nyt varastasaldo näyttää, tuotteen saatavuus 24.10. Kaverilla myös kyseinen tykki ja samankokoinen screeni, teki hienon kattotelineen, korkeus/vinous/leveyssäädöillä.
Se on kyl perseestä miten se pixmanian kone yrittää väkisin sitä hyvän kaupan lisää tunkea. Mut pakko sitä ei ole ottaa vaan pitää klikata sitä linkkiä missä kerrotaan tarkemmin siitä ja sitten ruksia ne pois. Näin pääsee eroon siitä ~40e hyvän kaupan bullshitista.
No voi perhana, en tuota tiennyt! No, täytyy toivoa että hajoaa vuoden sisällä, "pitäisi" sit saada rahat takaisin"/tai uusi tuote vissiin. Tuota voi kyllä epäillä.
Miksi ihmeessä tilasit pixmaniasta? Tota puljua pitää välttää viimiseen asti paitsi jos muualta ei halvemmalla saa . projectorpoint.uk:sta olis lähteny 50e halvemmalla jo ilman tota melkein pakko hyvän kaupan lisääkin. Itekkin kyllä oon tuolta tilannu kannettavan dvd-soittimen, 2x19",1x24" ja 1x37", mutta noita ei saanut muualta halvemmalla... Muutoin kyllä niin muiden kuin omatkin kokemukset puljusta on sieltä jostian. Vika tilanteessakin kannattaa suosiolla kääntyä heti laitteen huollon puoleen niin homman voi saada hoidettuakkin.
No tilasin sieltkä koska mulla ei ole visaa, paitsi elekrton, ja luotin siihen että saldo pitää paikkansa, ja onneksi tällä kertaa piti. Niin, tuli se nyt 35€ kalliimmaksi kuin pointista, mutta mulla on rahaa kuin rantarosvolla.......... siiis tämän tykin verran.
Onko matematiikassa vikaa? Minun laskelmien mukaan pixmania ilman sitä kypäkauppaa 510e + 15e posti, kun taas pp:stä 565e sis. postin.
Kato juu otin ton alvittoman hinnan :hitme: Ja itse asiassa kun otetaan pp:n korkeemmat postikulut mukaan niin tuo tulee pp:stä tilatessa kalliimmaksi . Tosin pixi näyttää, että ei enää myy hd700x:ää..
Itsekin tuli Pixmaniasta tilailtua moinen tykki, valkokangas ja Vogelsin vpc 545-teline. Kiinnostaisi vain tietää miten pitkät tykin mukana tulevat johdot ovat. Itsellä matkaa laitteilta tykkiin tulee nimittäin min. 5 metriä.
Ei pelkoa, että olisi noin pitkiä. Tee kuten mä ja osta fiksu a/v-vahvari ja vaan yksi pitkä HDMI-letku. Ei jää turhaan rahakaan taskun pohjalle polttelemaan
Ei vitun saatana!! Puoli tuntia tykin asentamisen jälkeen katselin Prison Break'ia, niin POKS. Taitaa olla jo ennätys lampun kestossa. Ei ainakaan pistorasiassa pitäisi vika olla koska vanha tykki siinä kesti 3 vuotta. Mihinkäs nyt sitten täytyy yhteyttä ottaa, Infocareen vai?
Jos tykki on suoraan paketista viallinen ts. vika havaitaan viikon sisällä ostoksesta vaihdetaan tykki uuteen. Viet vaan viallisen tykin takaisin ostopaikkaan, joka toimittaa sen maahantuojalle. Highend Studio Helsinki 09-68137951
Tais HES kirjottaakkin tuon vähän vittuilu mielessä . Meinaan jos on yhtään lukenut tätä triidiä niin teitää kyllä että 99% HD700X:stä on hommattu britestä, saksasta tai pixmaniasta. Melkeen ottaisin suoraan yhteyttä optomaan tai sitten optoman valtuuttamana huoltoon. Pixmanian kanssa säätmäminen on turhin ratkaisu.
Lähetin Pixmaniaan mailia, katsotaan mitä vastaavat. Soitin myös Infocareen, he kyllä vaihtavat lampun, pyysivät ensin kysymään ostopaikasta. Kai tuossa joku vika on pakko olla, kun puolen tunnin sisällä pamahti, sähköissä ei pitäisi vikaa olla koska tietokone on samassa pistorasiassa, eikä se ole oireillut.
Voit sen toimittaa suoraan HES:lle, niin kuin kertoivatkin. EU kilpailusäädöksissä on noista juttua, jos virallinen maahantuoja löytyy ja EU tavaraa, niin saat laitteen huoltoon suoraan suomessa. Infocare tuon kyllä huoltaa suoraan takuuseen, niin HES:iä tuossa ei välttämättä välissä tarvitse, paitsi jos tuo swappi uuteen on Optoman käytäntö noissa tapauksissa.
No Pixmaniasta tuli nyt sähköpostiin palautusnumero ja tarvittavat lappuset. Tiedä sitten mitä tekisi tuon kanssa, lähettääkö sinne ja vaatia rahoja takaisin.... Tovi siinä tietenkin kestää ennenkuin mitään päätöstä sieltä edes kuuluu, ainakin sen perusteella mitä olen lukenut.