boxeja on kyllä muissa liikkeissä, ja tukuiltakin on saatavissa, mutta kaupallinen päätöshän tuo on CDWOWilta. ovat myymänsä erän saanet halvalla.. eivät halua tehdä persnettoa ja ottaa kallista boxia sisään, josta olisi myytävä asiakkaille sisäänostohinnan alle. taidanpa ryhtyä hankalaksi ja vaatia luontoissuoritusta tai hyvitystä (muualta ostamani) skandiboxin ja heidän hintansa erosta. ONKO KUKAAN saanut tuolta skandiboxia. mulle väitetään että välillä sitä oli, sitten ei ollut, ja sitten taas oli ja sitten loppui. lasken tuon brittiläiseksi huonoksi liikemoraaliksi. jos joku on tuolta saanut skandiboxin viimeisten kuukausien aikana, PLEASE STAND UP
Jahas, leffa tuli sittenkin, mutta rahat palautettiin tilille. Ensiluokkaista toimintaa, ilmainen leffa. :hitme:
Miten lähetit ilman postimaksuja? Kyselin postista ja siellä sanottiin, että englantiin ei yleensä voi lähettää asiakaspalautuksena...
vein postiin ja olin valmiiksi laittanut päälle oman osoiteen, vastaanottajan osoitteen ja isoilla kirjaimilla asiakaspalalutus/customer reurn, ja kun postin kaveri rupes ihmettelemään, sanoin että vastaanottaja maksaa, vähän se ihmetteli mussutti, ja sanoin että antaa mennä vaan ja sitten se rupes laittaan jotain tarralappua siihen. sinne meni ja sain vähän ajan kuluttua vahvistussähköpostin CDWowilta, että on tullut perille. kaikkea jota sanotaan ei pidä uskoa nyt kirjoittelen viimein tuolle pomolle, että haluan tuotteen josta meillä on diili. kerron että luulen että he eivät hanki sitä koska se on kalliimpi kuin tuote joka heillä oli varastossaja eivät halua ottaa muutaman punnan seurauksia. kerron että se on kyllä saatavissa, ja laitoin playn linkin
Yhdessä postissa sanottiin, että eivät lähetä pakettia ilmaiseksi ellei vastaanottajalla ole sopimusta postin kanssa (cd-wowlla ei tietenkään ole). Toisessa postissa olisi mennyt "jos uskallat jättää". Paketti voi kuulemma hukkua tms jos ei maksa postimaksua. Maksoin sitten 9 kummisedän palauttamisesta ja nyt odottelen rahoja takaisin.
mikäköhän nostaa sitä hukkumisriskiä suljetussa kuljetusketjussa? taitaa olla niin, että se vastaanottajalta periminen ja maksun tilittäminen on kuitenkin niin hankalaa, että ei haluta ottaa vaivoiksi toinen juttu on tuon CDWowin "korvauksen" laatu kun annetaan vouchereita joilla voi vain ostaa heidän tuotteita, ei se oli ihan sama juttu kuin korvais sulle fyffee..
Toisaalta olisi ihan hyvä asia, että asiakkaalle tarjottaisiin mahdollisuutta saada "korvaus" rahana, mikäli asiakas näin haluaa. Nykyinen tapa on firmalle niiiiin paljon helpompi ja edullisempi tapa, että tuskin käytäntö tulee muuttumaan. Toisaalta kun ajattelee, että jos joku on tilannut firmasta jotain, niin erittäin suurella todennäköisyydellä hän tulee tilaamaan sieltä uudestaankin, vai mitä? Tällöin tuon korvauksen saaminen voucherina on asiakkaankin kannalta varsin hyväksi koettu korvauskeino.
Tuskin mikään, mutta näin postissa sanottiin. Ajattelin sitten, että parempi maksaa tai muuten täti vie paketin kotiinsa
Minulle tuli onnekkaasti aito skandiboksi. Tilasin boksin CD-wow:lta muistaakseni joskus elokuun puolessa välissä ja se lähti toimitukseen 30.8.
lisäsin tuonne meiliini vielä hieman kohteliasta mutta päättäväistä viestiä että mikäli eivät toimita joudun ottamaan yhteyttä myös kuluttajasuojaviranomaisiin sekä UK että HK:ssa. ----------------- sitten taisin vahingossa saada heidän sisäisen viestin ------------------ heh heh nyt sain vahvistuksen, että ovat kaivaneeet esiin yhden kpl skandiboxin joka lähetetään minulle HK:sta :thumbsup: saas nyt kuitenkin nähdä mitä tapahtuu.. Saanko neljännnen väärän boksin :hitme:
minuun? :hitme: minä kun vain haluun sen mistä me ollaan tehty kauppasopimus taidan olla aika harvinainen asiakas, joka ei vaan tyydy heidän hölmöilyyn ---------------------------- kop kop en usko ennenkuin mulla on levyt koneessa ja näen skanditekstit ruudulla
idea ei nyt ollu valittaa, vaan vakuuttaa heidät että hankkimalla sen boxin muutaman punnan persnetolla pääsevät eroon minusta eivätkä joudu käyttämään aikaansa vastailemaan viranomaiskirjeenvaihtoon.jonka sanoinkin kirjeessä... ja se toimi
No onneksi kaikki asiakkaat ei oo tollasia. Mahtaa olla aika kyrpivää selvittää tota yhtä pientä asiaa edestä takaisin ja mantereelta toiselle. Vaikka itse alun perin ovat mokanneetkin, mutta silti.
No kyllä vaikka lähettäisinkin jos saisin ton vahvistimen sihisemästä. On se todella pieni asia siihen verrattuna, ja itte (ja "muutama" muu tyyppi) ollaan väännetty tästä asiasta jo hetken aikaa kättä NADin kanssa. Kyse on sentään monista sadoista euroista ja erittäin pahasta suunnitteluvirheestä. Audio-osastolta voi lukea siitä enemmän ken haluaa.
Osaako kukaan kerto miksei tuonne ww.cd-wow.com:iin saa enää £1.5 vounchereita? Onko ne jakaneet niitä liikaa vai mitä? Onhan tuonne eu.comiin 1,5:n kuponkeja, mutta siellä on kalliimmat hinnat tuotteissa... Okei, eihän kaikkea pitäisi ilmaiseksi saada, mutta kun oli tottunut niihin...
Eikös noita 1£ vouchereita ole .comiin. 1£=1.5e suunnilleen, eli samanarvoisiahan nuo ovat molempiin.
Itselläni on noita 1,5£ linkkejä vielä jäljellä jos joku haluaa vaihtaa 2£ vouchereihin. 5 voin vaihtaa