Tuo Koffin inkkari on kyllä aikamoinen veto; oikeastihan elossa olevat jenkki-intiaanit ovat melkein kaikki täysin alkoholisoituneita jossain reservaateissa... ja sitten Koffi kekseliäänä julkistaa intiaani oluen
Kaikki - siis aivan kaikki - Danone-mainokset. Activia-mainokset. ("Nyt vähän turvottaa"... "Tää on mun feivoritti, paras maku" tms, eihän se jugurtti maistu millekään? Mobilat "on poikaa" -mainokset. Koffin intiaani. Koko ajan tuleva Axe-mainos. Garnier-mainokset. Saarioisten mainokset. ....lista varmasti jatkuisi vielä....
Ei ole, ja vaikka olisikin, en sillä mitään nauhoittaisi, enintään siirtäisin aikaa jääkaapilla käynnin ajaksi. TV:n katsomisen pitää olla spontaania toimintaa, ei sellaista, että tutkitaan viikon ohjelmatiedot ennakkoon ja ohjelmoidaan nauhoitukset joillekin ohjelmille. PS. Myös mainoksetonta tv-tarjontaa on olemassa, mutta suomalaiset maksavat ilmeisesti mieluummin laitteista kuin sisällöstä.
Itse oluenahan tuo inkkari on jo vanha juttu, vain uudestaan herätetty.. Mutta myös omasta mielestä tuo mainos menee hieman huonon maun puolelle, varsinkin kun tietää tuon alkoholismijutun. Omasta mielestä ne aikaisemmatkaan koffin huutamismainokset ei iskenyt..
Makuasioita sano koira kun persettään nuoli. Mä ainakin tykkäsin siitä ensimmäisestä Koffin "käytsä täällä usein / katellaan sitä ruokalistaa myöhemmin" -mainoksesta. Inkkarikin on ihan ok, mutta ei niin hyvä kuin aiemmat. Intiaanien nykytilannetta tuskin ajattelee kukaan kohderyhmään kuuluva, joten Koffin puolelta tuolla mielleyhtymällä tuskin on merkitystä. Mutta asiaan, meikäläiselle ehdottomasti kaikkein pahimman oksennusrefleksin aiheuttaa se närästyslääkemainos (mikälie instantbryys) jossa joku "svenskatalande bättre folkke"-hinuri sönköttää huonolla suomenkielellä ruokapöydän takana villapaidassaan kuinka hyvä se tuote onkaan. Ai jumavita kuinka sen mainoksen ajatteleminenkin voi tuottaa tuskaa. Muita ylihuonoja ovat mm. nämä: - kaikki pesuainemainokset, tyyliin "entistäkin riittoisampi fairy pesee nyt jopa 5 miljoonaa astiaa yhdellä tipalla". Dubatut versiot näistä tuplaavat ärsytyksen. - naisten pikkuhousunsuoja, eli vaippamainokset - kaikki lastenvaippamainokset - sampon "tyhmä mainos" - kaikki pepsodent-mainokset - saarioisten tms. "kiitos äiti ruoasta" -mainokset - seppälän päin persettä tanssivät älykääpiöt - kaikki pantteri-mainokset joissa se pöhöttynyt läski hiippari könyää leopardikuvioisissa alushousuissaan. Näitä ei onneksi ole näkynyt vähään aikaan. Tällaisia tuli mieleen saman tien, jatketaan listaa jatkossa jos ja kun jotain unohtui. Tallentava digiboksi on onneksi helpottanut tilannetta täälläkin, sen kanssa kun ei tarvitse juurikaan katsella mainoksia. Make.
Yhdyn MikkoM:n ja Tommy-H:n manauksiin tuon valoja räpsyttävän polttimopaskiaisen osalta. Siinä tulee mieleen haulikko heti, ilmekin niin "jipijipihihhihhii"...ARRGGHH.
Itseäni ärsyttää kaikkein eniten se taikurinretale, joka heiluu keppinsä kanssa ja loihtii jätteet devnulliin. 'Muista myös Hauska koirankakkapussi'... Aaargh!! :OI
Ja sille pesuaineellekin se on yks ja sama, onko se joku pirkan halpisversio vai sitten uusi entistä riittoisampi superhyperextra-fairy, joka pesee yhdellä tipalla kaikki maailman astiat, koska sitä pesuainetta tulee kuitenkin lorautettua astioiden sekaan aika puolihuolimattomasti. Ei kukaan ala mittamaan että montako tippaa sitä menee.
Eniten v*tuttaa tulevien ohjelmien(parhaissa tapauksissa menneiden ohjelmien) mainostaminen mainoskatkojen lopussa.Ne ovat nykyään niin HELEVETIN PITKIÄ!:OI Mainokset pannaan! Vaikka mainoksia on nykyään enemän ja varmasti enemmän tuottoa tulee niistä niin ohjelmien tasossa eivät rahavirrat näy..
Minkäs perkeleen firman alusvaatemainos on tuo jossa on ärsyttävä kappale missä lauletaan "..it's a mouse thing tms." Hirveä .. se naama .. se biisi .. se mainos!
Noiden mainoksien huonoutta en kiistä, mutta OT:na sen verran että fairy on kyllä hyvää pesuainetta verrattuna esim. johonkin Daily pesuaineeseen (käytetyllä määrällä ei väliä). Tommoset paskat pesuaineet kun ei kunnolla edes poista rasvaa astioista vaikka kuinka lotraisi ja hinkkaisi. Eli fairy.. :thumbsup: toi "..it's a mouse thing tms." tais olla seppälä? No joka tapauksessa ärsyttävä.
No niin, postin/itellan mainos jossa äippä huutelee ulkona lapselleen jolle kaksi miestä pitää jotain esittelyä tms. paskaa. Se pentu rääkyy niin ärsyttävästi ettei mitään rajaa. Alko kyrsimään heti niin paljon etten edes kuullut mitä se pentu sano, ja loppu piti laittaa mutelle :grr: Ehkä joku tykkää, mutta minä en :sick:
Eikö täällä tosiaan ole vielä mainittu näitä R-Kioskin mainoksia, joissa se yks imitaattori (Laitilako se oli?) vetää eri rooleja? Kai niitäkin joku pitää hauskoina, mutta täällä päässä menevät kyllä ärsyttävimpien mainoksien kärkijoukkoon.
Ei nyt oikeastaan ärsttävä mainos, mutta ärsyttää kun ei saa selvää että mitä se äijä sanoo siinä Coca-Colan "taste of life as it should be" mainoksen lopussa sille muijalle, "You know me, XXXXXXXXX" Ihan hauska mainos muuten, menee mukavasti överiksi Kertokaa joku
Tämänkin sivun ylälaidassa pyörivät TOPFIELDin mainosbannerit, jossa on niin *****tin typeriä mikko leppilammen naamoja. Ei voi välttyä näkemästä aina kun sivua vaihtaa jne... Ja ainakin Radio Rockissa usein tuleva Shellin "saat kuusi prosenttia bonusta jokaisesta Shell polttoainelitrasta" jne... Maailman ärsyttävin miesääni puhuu sen. Pakko vaihtaa kanavaa aina.