Firefoxiin Adblock plus liitännäiseksi ja sitten vaan sopiva filtteri peliin, niin jättimainokset eivät haittaa. Jos ei jaksa itse alkaa filtteriä määrittämään, niin löytyy sitä varten kätevä lisäosakin. Itselläni Hesarin ja MB:n sivut ovat vapaat kaikista mainoksista - ja HS.fi vapaa Facebook-kikkareistakin.
Bio Luvil (?) -mainos missä Laura Malmivaara (?) näyttelee todella "aidosti ja luontevasti", on aivan kamalaa paskaa. Toivottavasti kukaan ei enään koskaan osta yhtään purnukkaa mitään tököttiä mitä markkinoidaan tuollasella :sick: näyttelemisellä.
Lähinnä ihmetyttää miten tuo mainos on pyörinyt jo vähintään vuoden telkkarissa. Sehän näyttää ihan siltä että Laura Malmivaarakin nauraa siinä omalle paskuudelleen. Aika monta!
Puhumattakaan siitä, että Laura puhuu vaatteiden kierrättämisestä 4 penskalle... niin montakos lasta tällä malmivaaralla olikaan?? :hitme:
Tämän kun näki ekan kerran tunsi oikein miten katsojat ympäri Suomenmaata kiroaa karvaasti. Tarjoaa viihdearvoja näiltä osin. Ihan hyvää pullaa muuten tuo. :thumbsup:
Pakko oli tarkistaa. 2 lasta. Jotenkin olin aina kuvitellut että Malmivaara esiintyy mainoksessa "itsenään", mutta näemmä ei. Toisaalta jos järjellä ajattelee, niin mitä tekemistä näyttelijällä ja pyykkäämisellä olisi ollutkaan. Olisi kyllä ihan messevä tietää mimmoisen palkkapussin Malmivaara on tuosta saanut. En ole koskaan oikein ymmärtänyt tätä "eturivin" näyttelijöiden palkkaamista mainoksiin, joissa heidän todellista minäänsä ei käytetä. Itseä (kuten kai koko miessukupuolta) tuppaavat ärsyttämään kaikki hiivamainokset. Kaippa siinä ollaan ihan hyvällä asialla, mutta ne mainokset on kaikki veistetty samasta puusta.
Mutta mikä hoitaa myötähäpeän? Muutenkin nuo lääkemainokset ovat välillä niin kiusallisia, kun aina välillä tulee yks kaks "Kasvaako sinunkin kiveksissäsi sieniä? Osta 'Antispore' lähimmästä Yliopiston Apteekista". Varmaan joillakin on oikeasti hirveä hätä tuollaisten vaivojen kanssa, mutta ne aina tekevät television katsomisen kiusalliseksi, jos siis katsoo jonkun/joidenkin kanssa.
Google kertoo, että Suomen kansa todellakin on kyllästynyt näihin intiimialueen mainoksiin. Mm. http://eitulekauppoja.blogspot.com/2011/10/kun-tunnelma-nyt-vaan-on-liian-intiimi.html + noin sata muuta keskustelua aiheesta. Adressia peliin?
Kyllä kaikkein ärsyttävin mutta samalla säälittävin on SuomiTV:llä pyörivä "Suomen parhaat nettisivut" jossa yritetään mainostaa jotain pikkufirmojen nettisivuja joilla ei käy ketään ja jotka ovat kaukana "Suomen parhaista" nettisivuista. Juonnossa on käytetty "jännästi" eri efektejä puheessa jopa kesken lauseen joka saa aikaan sellaisen mielikuvan että tekstiä on jälkeenpäin muuteltu tai lisäilty jne. Myös muutamat muut SuomiTV:llä pyörivät mainokset ovat hassuja (huopatossumainos ym.) mutta lähinnä huvittavassa mielessä. Mutta tuo Suomen parhaat nettisivut on jotain ihan muuta... Suomen parhaat nettisivut piste com, sinne ne parhaat nettiisivut menneet on... :hitme:
Ärsyttää muuten se mainos, jossa mainostetaan sitä vessapaperia, jonka rullan voi heittää sinne pönttöön "käytön" jälkeen. Kun asia esitetään siihen sävyyn, että olisi kyse maailman suurimmasta ongelmasta ja sen naisen näyttely vielä pahentaa asiaa... Aika helppo tehdä varmaan vaikutus, jos kerran pöntöstä vedettävä vessapaperirulla saa aikaan noin valtaisan reaktion.
Lisäksi vesilaitokset ovat mainoksen johdosta erikseen joutuneet tiedottamaan, ettei kyseisiäkään hylsyjä saisi sinne pönttöön kuitenkaan heittää.
OT jatkuu, mutta onko jollain jotain Faktaa siitä, että ko hylsyjä ei pidä antaa koirille järsittäväksi. Useissa koiraperheissä hylsy on suosittu lelu, mutta jostain kuulin, että joku koira olisi saanut suolitukoksen?
Meni useita vuosia ennen kun tajusin mitä tossa edes yritetään laulaa. "Miksemakseeneemäääaaäah!" Kummallista, että jokaiseen tuotteeseen pakasteruuasta rektaalivoiteeseen pitää raapustaa väkisin joku "tarttuva piisi". Ilmeisesti on niin helppo ja halpa keino saada ihmiset muistamaan tuotteen nimi.