"... ja kaikista pahinta on se, että toimitus ja palautus on ilmaista." Pari kertaa mainoksen katsoi, mutta kun se tulee jokaisella Star Trekin tauolla niin alkaa jurppia. Näyttää olevan youtubessa versioita muista maista. Sen jälkeen vielä Julia Roberts hymyilee hajuvesimainoksessa ylähuuli melkein nenään käännettynä niin että ylähampaat varmasti näkyy.
"on se taloyhtiön kokous josssa pitää päättää siitä putkijutusta. se bauer säästäisi selvää rahaa ja ... :OI
Siwan uusin mainos on kyllä niin ärsyttävä. Joku neropää keksi, että näyttäis hienommalta hidastuksena. Ei näytä eikä näyttäisi paremmalta nopeutettunakaan. Lisäksi Siwa on yksi inhokki kauppaketjuistani, brändiin tuntuu kuuluvan epämiellyttävät tilat, joissa hyvä kun mahtuu kulkemaan.
Bafucin-muija voisi jo säätää ilmastointia pienemmälle, ettei olisi vuodesta toiseen kurkku kipeänä eikä se jalkapallokaan leijuisi miten sattuu.
Teennäinen, huonostinäytelty ja helvetin ärsyttävä: YTK / Heli "Kaikin puolin... helppoh." :OI Joka sekunti täyttä kidutusta, etenkin leffateatterissa, jossa kaukosäätimellä kanavan vaihtaminen on aavistuksen verran kotioloja haasteellisempaa.
Siwa-mainoksen tekijät ovat luultavasti saaneet inspiraatiota tanskalaisesta bussimainoksesta. Tanskalaiset ovat kyllä hoitaneet tämän homman paremmin.
Vau, siis tuohan on tosi hauska mainos. Driftaava bussi ja matkustajat näyttämässä kieltä autoilijoille. Siwan mainoksessa ei tapahtunut mitään yhtä hauskaa.
Vanish pesuainemainos jossa se lentäjä höpisee jotain. Selvää siitä ei saa. Editoijakaan ei saanut mitään selvää, ja lopettaa mainoksen ihan randomiin kohtaan kesken lauseen.
Juu on kyllä takuulla epäselvimpiä puheääniä mitä koskaan televisiomainoksessa on kuultu. Koko mainos herättää valtavasti hämmennystä ja myötähäpeää.
Mainoksiin liittyen. Huomenna pitäisi alkaa toimimaan alkuun MTV3, Nelonen ja FOX kanavilla mainosten äänenvoimakkuuden tasaus muuhun ohjelmistoon nähden. Eli ei enää ärsyttävän kovaäänisiä mainostaukoja. http://www.digita.fi/yhtio/media/ti...anenvoimakkuuden_ohjelmasisalloille.2608.news
Miten tämä vaikuttaa äänen dynamiikkaan? Ainakin joskus hamassa menneisyydessä, kun radiossa käytettiin tätä tekniikkaa, niin sivuvaikutuksena oli dynamiikan supistuminen. Erityisesti klassinen musiikki kärsi. Nykyinen loudnesswar kama nyt ei paljon pasketu Mutta mielipiteitä? Faktoja?
On kyllä huono dubbauksineen kaikkineen, kun kiinnitti täälläkin huomion. Yleensähän mainokset lipuvat täysin aivottomasti ohi jonnekin mustaan äänettömään avaruuteen 16-kertaisella poimuajolla.
Digitan jamppa radiohaastattelussa kertoi että tämä on nyt jotain ihan uutta tekniikkaa, joka tasaa koetut äänenvoimakkuus erot dynamiikkaan kajoamatta ja riippumatta alkuperäisen materiaalin tuotantotavasta (eli oliko mainoksessa ennestään kompurointia vai ei). Teknisesti ne mainokset eivät kuulemma nytkään ole yhtään sen kovemmallaan kuin muu ohjelmisto, mutta mainokset vain on tuotettu ja kompressoitu niin tasaiseksi että normaalien dynamiikkavaihteluiden puute aiheuttaa vaikutelman kovemmasta äänenvoimakkudesta.