Olen tuon kirjan lukenut ja se ainakin oli hyvä. Mutta eikös se ole tapana, että Kingin kirjoista tehdyt sarjat eivät kovin kummoisia ole, ainakaan kirjoihin verrattuna? Noh. Tuossa kuvauksessa on mielestäni jo virhe, jos kirjaan vertaa. Muistaakseni kukaan ei saa tehtäväkseen mitään, vaan mies itse näin päättää tehdä, kun menneisyyteen joutuu. Tosin kirjan luin silloin, kun se ilmestyi, joten pahoittelen, jos muistan väärin. En ole vielä ensimmäistä jaksoa katsonut, mutta ihan hyvällä mielellä odottelen.
Ei Jake tätä missiotaan kirjassa ihan itse keksi, kyllä pyyntö tulee muulta taholta. Ehkä sanamuoto 'saa tehtäväkseen' on kuitenkin vähän huono. Mutta hieno kirja, toivotaan samaa sarjalta.
Paikoitellen perskuleen tyylikkään näköinen sarja. Harmi kun pitää paskalaadulla tämmöistä seurata. 3. jakso oli jo oikein hyvä vaikkei pääjuoneen kauheasti liittynytkään. Luulin että Duhamelilla olis ollu isompikin rooli sarjassa, mutta olikin vain monster of the week.
Itsekin kirjan lukeneena voi kehua, ei ota (tähän mennessä) liikaa vapauksia vaan on ollut suht koht. uskollinen kirjalle.
"If you only knew the quality of the dark side" Vaikkei JFK teema jaksa enää innostaa, niin tämä oli kyllä hyvä sarja!
Alku oli ihan hyvä ja omaperäinen Kingin tapaan, mutta vauhti näyttää alkavan hyytyä. Sarjassa taitaa olla jotakin ”inside”-juttuja: Sadie kertoi tavanneensa ”pyykkipojan” miehensä jalkovälissä heidän hääyönään. Vaikka tähän ikään on ehtinytkin nähdä ja kokea yhtä ja vähän toistakin, tämä oli jotakin uutta: miksi kukaan panisi pyykkipojan sinne..?
Tuli katseltua tämä nyt parissa ehtoossa BD:ltä, kun jäi aikoinaan tv:stä kesken. Oikein hyvin tehty minisarja, mistä ei oikein mitään pahaa sanottavaa löydy. Tarina piti hyvin otteessaan ja loppukin oli sopivan katkeransuloinen.
Oli muuten hyvin saatu sellainen todella omituinen vaippi koko sarjaan. Oikein tiennyt, mitä Jamesille käy. Ehkä sen takia tuli tämä katsottua aikanaan loppuun asti.