On se. Kakkoskaudella otteet vain kovenevat, ja meininki on tv-sarjaksi välillä suorastaan nihilististä. Valkokankaillekin kaivattaisiin jotain Jack Bauerin kaltaista kovanaamaa näiden nykynössöjen sijaan. Itse kahlasin kakkoskauden DVD-lootan läpi 6-8 jakson päivävauhtia. Pakollisten taukojen pitäminen oli suorastaan tuskallista, mutta rupsahtanut fysiikka ei kestänyt kovempaa rääkkiä.
6-8 jaksoa päivässä. Tuohan käy jo työstä. Kyllä itsekin tuli ensimmäistä kautta katsottua 5 jaksoa yhtenä päivänä.
En tiedä siitä vanhuudesta, mutta pitää käydä töissäkin niin se vaikeuttaa asiaa. Ja kyllä sitä alkaa vähän puutumaan jos löhöää sohvalla useita tunteja.
Kyllähän tämä 2.kausi oli melkoisen hyvä paketti, varsinkin jaksot joissa Spoiler Nina saapuu kuvioihin ja aivan huikea tunnelmapala, eli jakso 10:00 pm-11:00pm. Ainoa miinus tulee Spoiler kauden finaalista, joka häviää 1.kauden vastaavalle. LA collisium kohtaamisesta olisi pitänyt saada irti enemmän. 3.kausi vaikuttaa melkoisen lupaavalta. Pistetään linkkiä 3.kausi teaseriin (isompi ja parempi kuva)
Aijai. Tänään tuli sitten katseltua episode 1 season 3:sta eikä sarja ole menettänyt tehoaan. Aluksi oli hieman totuttelemista taas, mutta sitten taas päästiin vauhtiin niin aijai ku rokkas taas
Itse sain juuri toisen kauden päätökseen. Mahtava oli kyllä tämäkin kausi, jopa parempi kuin ensimmäinen. Nyt kun tulisi nopeasti kolmas dvd:lle.
Eikös maikkarin pitänyt alkaa esittämään season kakkosta jo aikoja sitten? Mitään ei ole näkynyt, eikä sitä ole edes mainostettu vielä.
Jaha, pisteet taas maikkarille. Taidanpa laittaa tuon R2 boxin tilaukseen, 40e ei ole paha hinta seitsemästä levystä.
Kyllä minä ainakin olen jostain lukenut että kakkoskausi alkaa tammikuussa ja tuntuisihan tuo vähintään ihmeelliseltä pidättäytyä näyttämästä näinkin suosittua sarjaa. Mikähän lie Kurdtin tietolähde...
Pistäkää ihmeessä MTV3:n katsojapalautteeseen maininta, että olette pettyneitä siihen miten kanava pompottee televisio-ohjelmia täysin mielivaltaisesti (24, Stargate yms.) ja ilmoittakaa, että jollei käytäntöön ala tulla jotain järkeä, ostatte sarjat dvd:llä. Niin minä tein kun eivät kolmanteenkaan 24 season 2:sta koskeneeseen tiedusteluuni vastanneet. Oppivatpahan. Ehkä.
Jenkkilässäkin alkoi viimeviikolla pyörimään 3. esityskausi täsä loistavasta sarjasta. Onneksi voi seurailla uusimpiakin jaksoja, koska ne näyttivät olevan jaossa netissä jo seuraavana päivänä. Hieman harmittää että Fox oli päättänyt jättää lähettämättä sarjaa HDTV formaatissa.
Ei FOX päättänyt jättää sitä esittämättä HDTV:nä. Sitä ei sen takia näytetä HDTV:nä, koska FOX:lla ei ole HDTV lähetyksiä eikä verkkoa. Tuleehan noi jonain ihme high resolution versiona kylläkin, mutta ei paljoa auta.